Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 21.6.2007 17:19

Matošo píše:Když se chce...
Třeba na Výtoni je hned za zastávkou do centra odbočka do vedlejší ulice, tak by se klidně stavět mohlo. Navíc je tam vždycky taková kolona, že by to šikovnej policajt stih oběhnout všechno. Nebo by to jenom nafotil a pak jim všem poslali milostna psani.
Za vyšehradskym tunelem je zase porkoviště k night-klubu, tak tam to taky jde.
Jak říkám, není potřeba policistu s fotákem. Když tam je kamerový systém. Prostě líp ho využívat.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6323
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 21.6.2007 17:06

Matošo píše:Když se chce...
Přesně !
Když se chce, jde to vždycky !
Na IPP by nebyl problém stavět auta v pravym pruhu, nebo je odklánět do Vocelovy a kasírovat tam.
Ona už samotná přítomnost policajtů na tom místě by způsobila, že takových provinilců by byla ani ne desetina.
9001 píše:Jenže je problém,když tramvaj přijede a je tam ostrůvek,tak se všichni najednou vyhrnou na silnici a chtějí přecházet z ostrůvku mimo přechod...
Na části ostrůvků ten přechod třeba úplně chybí.
Osobně mi nečiní žádnej problém zastavit před takovým ostrůvkem a počkat až lidi přejdou na/z ostrůvku, pokud u něj zrovna stanicuje tramvaj.
A považuju za chybu, že na takových místech není povinost dávat přednost chodcům, stejně jako na zastávkách bez ostrůvku.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matošo » 21.6.2007 16:57

9001 píše:Jak jsem napsal. U lokalit ala Výton, Palackého nám., IPP není možnost na místě vybírat pokuty. Prostě není místo, kam provinilé auto odstavit. V tomto směru by chtělo větší efektivitu kamerového systému.
Když se chce...
Třeba na Výtoni je hned za zastávkou do centra odbočka do vedlejší ulice, tak by se klidně stavět mohlo. Navíc je tam vždycky taková kolona, že by to šikovnej policajt stih oběhnout všechno. Nebo by to jenom nafotil a pak jim všem poslali milostna psani.
Za vyšehradskym tunelem je zase porkoviště k night-klubu, tak tam to taky jde.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 21.6.2007 16:42

Já nemám nic proti nastoupení do tramvaje. Jenže je problém,když tramvaj přijede a je tam ostrůvek,tak se všichni najednou vyhrnou na silnici a chtějí přecházet z ostrůvku mimo přechod :roll:

Jinak naprosto respektuji při zastavení tramvaje v zastávkách bez ostrůvku a umožnit nástup a výstup. Ale nebylo by špatné kdyby tramvaje měly v předpisech, že musí při zastavení v takovéto zastáce blikat po dobu výměny cestujících.

Jinak řekni jaký je rozdíl jestli jedeš podél ostrůvku zleva a nebo podél chodníku, kde je zástávka umístěna( což je Lipanská zc)

Jak jsem napsal. U lokalit ala Výton, Palackého nám., IPP není možnost na místě vybírat pokuty. Prostě není místo, kam provinilé auto odstavit. V tomto směru by chtělo větší efektivitu kamerového systému.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matošo » 21.6.2007 15:42

Bohužel s tím PČR nic nedělá.
Místo vybírání pokut - třeba za vyšehradskym tunelem kvůli jízde na červenou před podolskou porodnicí - vymyslej nějakou kravinu, jako třeba namalování žluté čáry (poměrně nedávno) na Výtoni, kde maj taky rozdávat pokuty a body. Jako by ani nechtěli ty penize vybirat...
Kde je policie, když jí potřebujeme.... :smt022

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 21.6.2007 15:18

ad Petr: souhlas, stručně vyjádřeno - jízda kolem ostrůvku vlevo a jízda po kolejích je prasáctví a bylo zakázáno ve všech vyhláškách od vzniku motorismu ;-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1970
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 21.6.2007 15:09

9001 píše:Nemá důvod :wink: Protože to auto,které to napáli po kolejích je díky tomu hned pryč :wink:

A to že jel zleva od ostrůvku. Dyt to není žádný zvláštní jev ( při dodržování předpisů) Zborovská, Lipanská, Nádraží Vysočany atd.
Jinak ono je docela chutovka jet i zprava. Když tramvaj přijede, tak každý chce hned přecházet :roll:
Jízda ve zvláštních případech § 13
(1) Podél nástupního nebo ochranného ostrůvku se jezdí vpravo; vlevo se smí jet jen tehdy, brání-li jízdě vpravo překážka nebo jestliže je to bezpečnější s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu. Při jízdě podél nástupního nebo ochranného ostrůvku je nutno dbát zvýšené opatrnosti. Podél tramvaje se jezdí vpravo, pokud není dopravní značkou "Objíždění tramvaje" povolena jízda vlevo. Kolona v jízdním pruhu opravdu není zákonný důvod na jízdu vlevo podél ostrůvku.
(2) Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci, nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa; tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.

Ale obecně - to, že chci přejít vozovku, abych nastoupil do tramvaje (zejména když přijela) je snad normální... Tebou vyjmenované zastávky (až na Nádraží Vysočany do centra) nejsou zastávky s ostrůvky. Romane, Romane...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 21.6.2007 14:13

Káem píše:R31: Zvoníš?
Nemá důvod :wink: Protože to auto,které to napáli po kolejích je díky tomu hned pryč :wink:

A to že jel zleva od ostrůvku. Dyt to není žádný zvláštní jev ( při dodržování předpisů) Zborovská, Lipanská, Nádraží Vysočany atd.
Jinak ono je docela chutovka jet i zprava. Když tramvaj přijede, tak každý chce hned přecházet :roll:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1082
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 21.6.2007 13:41

R31: přidej ještě Staroměstskou, to je s 18 taky chuťovka. Rovně se dá ještě projet, ale odbočit je občas i na pět minut bez pohnutí. Se zvoněním i bez, takže nač si drásat nervy zvonkem :D

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 21.6.2007 13:37

R31: Zvoníš?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 21.6.2007 13:00

Káem píše:Slyšel jsi o vyhražených pruzích?
bohužel pro řidiče IAD jakákoliv překážka menší než půlmetrová zeď nic neznamená

včera byla kolona od bazénu, přes Výtoň až bůhvíkam a například v zastávce Kublov proti mně jela po kolejích Audina A8 - naprosto v pohodě jel po tom zvýšeném tělese asi kilometr a to i přes zastávku - o sto metrů dál jsem pro změnu na kolejích potkal nějakou dodávku

každý den stojí auta a blokují tramvaje na žlutém šrafování na I.P.P, křižovatce Karlák x Žitná, na Palačáku, Výtoni, Přístavišti atd.

BUS pruh za Přístavištěm směr B. most je autama zablokovanej téměř trvale

a mohl bych pokračovat

v Praze neexistuje vynucování předpisů ze strany PČR, takže si každej dělá co chce
Naposledy upravil(a) radek31 dne 21.6.2007 13:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 21.6.2007 9:45

XSC píše:Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.
Slyšel jsi o vyhražených pruzích?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1554
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 20.6.2007 21:03

Káem píše:Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat :-)
Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Re: 2010

Příspěvek od Káem » 20.6.2007 15:48

Honzík píše:Podle územního plánu se bude stavět TT PP - budějovická až po roce 2010.
Jistě , ale není řečeno jak dlouho po. PO 2010 je i 2500. :P :twisted:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 20.6.2007 15:46

Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat :-)

Odpovědět