Stránka 88 z 137

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 04.11.2009 7:12
od KarlosK
Já si tedy nedovedu představit tu část tratě vedoucí od BBC k Michelské. co jsem se díval na mapu tak ta část kudy by teoreticky trať vést mohla je hustě zastavěná. a že by trať vedla ulicí michelskou od zastávky bus Na rolích si taky nedokážu představit poněvadž silnice je tam úzká a pravidelně se tam tvoří kolony
a kdyby vypadla ta myšlenka estakády z kopce z ulice ohradní do ulice michelské napadlo mě
toto řešení

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.11.2009 23:22
od Ploki
Praha hledá, jak ulehčit tramvajím v Ječné a Jeremenkova je jediná reálná možnost.
Chápu obavy místních z hluku tramvaje, ale dnešní moderní technologie je dokáží téměř úplně utišit.
Tramvaje mezi Pankrác a BBCenter jsou potřeba, protože se zde nachází veliké množství administračních budov, tisíce pražanů (včetně mě) zde pracují. Před cca 35 lety byla trať v Budějovické ulici zrušena a nahradilo ji metro. Jenže ta trať končila na Kačerově a Zeleném Pruhu. Jenže teď se nabízí napojení na tramvajovou síť přes Michli nebo Jeremenkovu a Zlíchovský most. Bohužel dneska TT v Budějovické ulici (nedávno plně zrekonstruované) stojí auta, které není téměř kam jinam přesunout (což znám z vlastní zkušenosti). Avšak Magistrát stále mluví o parkovacích domech...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.11.2009 21:47
od jendelin.i
JohnyG píše:Z
Vidim hned nekolik problemovych bodu:
1) odpor mistnich proti trati v Jeremenkove
2) jak nahradit/vyresit parkovani v Budejovicke pri obnoveni trati na stredovem pasu
3) prechod pres magistralu (5.kvetna) +
4) vtesnani trati do Michelske ulice
Jestli mate nekdo vice informaci jak by tahle trat (Budejovicka-Michelska-U plynarny) mela vypadat tak je uvitam, protoze v teto oblasti bydlim a proste si to nedokazu predstavit.
1) ? jak tady někdo už psal, snad by se dal trochu zmírnit moderní konstrukcí trati (oproti starému projektu na bázi BKV)?
2) uvažuje se se zklidněním ul. Na pankráci např. mezi Hvězdovou a P.Povstání (kdo pojede Budějovickou od Na strži, bude muset odobočit vlevo do Hvězdovy nebo vpravo ke Sdružení, nebude moci jet rovně), tj. částečná náhrada PS zabraných TT na úkor stávajících jízdních pruhů, možná i podobné zklidnění Budějovické mezi Na Strži a Vyskočilovou
3) jak je vidět z obrázku, je tam namalovaný tunýlek, 5.květen by šel trochu dolů, a TT by šla po stropě nové rampy z Vyskočlovy na 5.května a pak po stropě 5. května. "Oblouček" přes BBCentrum-jih je kvůli tomu, že do Vyskočilky mezi připojeními BBCenter se už tram nevejde :-(
4) do toho kousku Michelské se spíš vejde, třeba i na úkor jízdních pruhů, tam není taková potřeba řaďáků
Pak si sklesá kolem pekáren, kolem Botiče už je rovinka.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.11.2009 20:44
od JohnyG
Zrovna na tuhle oblast jsem se dival do vcera zverejnenych map k UP. Podle toho trat pokracuje az na Budejovckou odkud dal pokracuje dvema smery: Olbrachtovou a Jeremenkovou na Dvorce a Vyskocilovou + takovym dost zvlastnim obchvatem kolem Brumlovky na Michelskou odkud potom po nejakem mostu nebo estakade kolem Michelske pekarny az ke stavajici trati v ulici U plynarny. Takze podle toho to vypada ze v oblasti Pankrace a Budejovicke nebude potreba zadna smycka.

Vypada to zajimave, ale cele mi to prijde dost nerealne a pokud tak az v tak vzdalene budoucnosti ze nam vsem to uz bude jedno.

Vidim hned nekolik problemovych bodu:
* odpor mistnich proti trati v Jeremenkove
* jak nahradit/vyresit parkovani v Budejovicke pri obnoveni trati na stredovem pasu
* prechod pres magistralu (5.kvetna) + vtesnani trati do Michelske ulice

Jestli mate nekdo vice informaci jak by tahle trat (Budejovicka-Michelska-U plynarny) mela vypadat tak je uvitam, protoze v teto oblasti bydlim a proste si to nedokazu predstavit.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.11.2009 19:49
od KarlosK
zdravím,
ted jsem si pročítal všemožný infa neinfa ohledně nového ÚP a zaujalo mě prodloužení TT z pražského povstání na pankrác s následným prodloužením do podolí
a teď to co mě zajímá a hlodá... kde chtějí udělat na pankráci smyčku?
Napadlo mě toto toto řešení s jednou nácestnou a jednou konečnou zastávkou.
co se týče linkového vedení napadá mě asi nereálné rozložení linky 18 na každý druhý spoj do zastávky pankrác.
popřípadě by se vedla trať až na budějovickou ale zase stejná otázka... kam se smyčkou? pokud se nemýlím tak místo kde byla dříve je již zastavěné a v okolí se nikam nevejde

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.11.2009 12:29
od Kalanis
Abyste měli co drbat, tak oficiálně vylezl nový návrh ÚP a hlavně jeho MAPA! :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 18:39
od Tonda Ježek
Absolut píše:Doporučuji postavit se v ranní špičce na zastávku Metodějova.
A ve kterém směru?

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 18:21
od Absolut
Dělám si legraci z Vašeho bydliště, nepíšete u které konečné bydlíte ... :P

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 15:33
od KGX 63
Ale no tak. Pane Absolute, zbytečně přeháníte... .

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 15:21
od Absolut
Teeeda tady toho je... a stačilo vypustit na veřejnost jednu, pro mě už notoricky známou mapičku.
Zkusím odpovědět na pár postřehů.

XSC: Přesné trasování jest Kukulovou, jak jinak. Hodně se tam do toho hrábne s výstavbou stanice metra.

Brejšín: Jesenice chce býti transportována na m-D do Písnice a tak jim budiž přáno. Bohužel jsou místní málo aktivní.

Slonik: Ta TT za hranice Prahy má znamenat (konečně !!!) rozmuné uvažování nad tím, jak moc lidí z jihovýchodního
sektoru dojíždí dnes a jakým způsobem a reflektuje na plány další zástavby, které vygenerují další IAD zdržující
autobusy. Zkuste si dojíždět ze Zdiměřic a uvidíte.

Ploki: Smyčka na Visle se tam vejde, věřte tomu. Akorát nebude megalomanská, nýbrž rozumná.
Holešovice samozřejmě závisí na výstavbě.
Tramvajová spojka Budějovická - Michelská je geniální, avšak bohužel zatím asi příliš nadčasová. Já jí fandím.
Územní rezerva do Komořan je forma zajištění toho, aby zástavba a silnice u Cukrovaru tuto trať nezabily. Smysl
bude mít samozřejmě až v případě urbanizace areálu modřanské potrubní.

Markus: Bingo. Koukám, že jste znalý oblasti. I kdyby TT Komořany byla za 50 let, je rozumné držet na ni místo.
Akorát ta průmyslová zóna Modřanské potrubní ještě žít bude, mají nové zakázky a dokonce budou zase jezdit
po vlečce.

KGX63: Domnělý souběh tram - metro v úseku Opatov - Háje svědčí bohužel o Vaší katastrofální neznalosti
této lokality. Doporučuji postavit se v ranní špičce na zastávku Metodějova.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 13:29
od KGX 63
Karotka píše:
KGX 63 píše:TT Opatov-Háje-Jižní Město opravdu nemá chybu. Pak už to jen chce na Opatově zřídit v metru obratovou kolej a v úseku Opatov-Háje zavést pásmový provoz =D>
Tak proč tam to pásmo není už teď? V uvedené trase jezdí v současnosti tři "páteřní" buslinky a ve špičce je někdy problém se do busu vůbec narvat. :roll: Ono to není jen v souběhu čar na mapě.
Pásmo bylo myšleno samozřejmě ironicky. V praxi můžeš zavést maximálně pásmo KC-HA (to bych se ale raději nahlas ani neodvážil vyslovit). V uvedené trase jezdí dvě a nikoliv tři páteřní linky! Jediný problém u busů nastává občas v odpolední špičce od Opatova směrem na Jižní Město díky nepravidelnostem kolem Slavie. Ona celá TT Spořilov-Opatov je dost diskutabilní téma a hudba daleké budoucnosti (jestli vůbec). A tahat zcela zbytečně TT skrz sídliště, které dokáže dobře obsloužit metro a návazná bus doprava, mi přijde jako vyhazování peněz. Navíc si těžko dokážu představit vést TT Opatovskou ulicí a centrálním parkem nad metrem to taky asi nepůjde... Určitě jsou tady důležitější místa, která by potřebovala nové TT.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 12:26
od Karotka
KGX 63 píše:TT Opatov-Háje-Jižní Město opravdu nemá chybu. Pak už to jen chce na Opatově zřídit v metru obratovou kolej a v úseku Opatov-Háje zavést pásmový provoz =D>
Tak proč tam to pásmo není už teď? V uvedené trase jezdí v současnosti tři "páteřní" buslinky a ve špičce je někdy problém se do busu vůbec narvat. :roll: Ono to není jen v souběhu čar na mapě.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 9:42
od Markus
V Komořanech se toho hodně plánuje. Pomaleji než bylo plánováno, ale postupně se tam realizují nové velké projekty. U bývalého cukrovaru staví Neocity Neo Rivieru, občas vidím nějaký nový dokument na Praze 12, projekt žije, jen jde vše pomaleji. U průmyslové zóny se realizuje projekt Modřanský Háj (http://www.modranskyhaj.cz/). Průmyslová zóna asi taky dlouho nepřežije a nahradí jí něco náročnějšího na obsluhu MHD. Navíc se v Komořanech chystá dopravní revoluce, současná ulice Komořanská bude sloužit pouze místní dopravě. Bude vybudována nová radiála u železniční trati, zakončená MÚK s R1. Přijde mi proto logické, že se minimálně zajistí územní rezerva na tramvajovou trať. Pokud se oblast bude opravdu masivně rozvine, bude kapacitnější doprava potřeba.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.10.2009 2:42
od KGX 63
TT Opatov-Háje-Jižní Město opravdu nemá chybu. Pak už to jen chce na Opatově zřídit v metru obratovou kolej a v úseku Opatov-Háje zavést pásmový provoz =D>
TT v ulici Na Florenci vpodstatě stále existuje, stačí natáhnout dráty a můžeme jezdit, koleje tam pořád jsou :lol:
Zajímavá je ta odbočka ze Stodůlek na Chaby (Západní Město).

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.10.2009 19:19
od XSC
Ploki píše:...A územní rezerva do Komořan? Co to jako má být?!
Návrat k původnímu stavu :-) Sídliště se tam plánovalo už za komančů, nakonec na Nádraží Modřany už bylo na odbočku založeno.