Stránka 89 z 112

Napsal: 29.11.2006 23:47
od Neral
P_V píše:Ale teď mě napadl jiný, pravděpodobnější důvod: budoucí křižovatka je zanesena v územním plánu, asi po velkých tahanicích se Suchdolem který tam ten okruh samozřejmě nechce. Tehdy se s tramvají ještě nepočítalo, a kdyby se s křižovatkou mělo kvůli tramvaji hnout, musel by se i změnit ÚP. To by také nemuselo projít, čímž by se okruh zase oddálil.
To zní docela pravděpodobně. Ale i tak ten oblouček vypadá dost zvláštně. Jsem zvědavý, jestli se to opravdu v této podobě zrealizuje a jak to pak bude vypadat ve skutečnosti...

Napsal: 29.11.2006 14:05
od P_V
Neral píše:Třeba je dlouhodobý plán vypudit tamní obyvatele tím, jak kolem nich v tom oblouku budou skřípat Porschetry, načež se při nějaké velké rekonstrukci ta trať narovná... :D
Oni budou mít velké puzení už když se tam bude stavět přípojka na dálniční okruh. Budou mít novou křižovatku hned pod okny.
Ale teď mě napadl jiný, pravděpodobnější důvod: budoucí křižovatka je zanesena v územním plánu, asi po velkých tahanicích se Suchdolem který tam ten okruh samozřejmě nechce. Tehdy se s tramvají ještě nepočítalo, a kdyby se s křižovatkou mělo kvůli tramvaji hnout, musel by se i změnit ÚP. To by také nemuselo projít, čímž by se okruh zase oddálil.

Napsal: 29.11.2006 0:40
od Neral
P_V píše:Já jej pochopil tak, že vyjde levněji ten domeček obkroužit, než přeložit Kamýckou kus od něj (nebo domeček vykoupit).
A co to je vlastně za dům? Nějaká normální obytná vilka, nebo něco jiného?
Třeba je dlouhodobý plán vypudit tamní obyvatele tím, jak kolem nich v tom oblouku budou skřípat Porschetry, načež se při nějaké velké rekonstrukci ta trať narovná... :D

Napsal: 26.11.2006 18:09
od P_V
Radek píše:Ten oblouček po zast Kamýcká je docela zajímavý :)
Já jej pochopil tak, že vyjde levněji ten domeček obkroužit, než přeložit Kamýckou kus od něj (nebo domeček vykoupit).

Napsal: 26.11.2006 15:04
od Proxy
P_V píše:TT po pankrácké pláni s kusým ukončením (??? co tím chtěl plánovač říci) http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1875_b.jpg
Coby?
... prosté vytváření územní rezervy :-)

Napsal: 26.11.2006 14:14
od Proxy
Mapl píše:Nová tramvajová trať v oblasti Spořilova by byla určitě velikým přínosem, ale na druhou stranu v oficiálních plánech zatím nic není, takže nějakých těch let, možná i deset, si budeme muset počkat. :wink: :wink:
Místní politici (tj. Praha 10 a 11) se už k tomu projektu vyjadřovali a také prohlásili, že novou TT by v této lokalitě podpořili :-) leč rozhodovat bude Magistrát

Napsal: 26.11.2006 10:16
od Vašek
Zřejmě nepředpokládají výkup pozemků :lol: Ještě zajímavější jsou ty tunely - jeden kilometrový a jeden 300 metrový, jestli to bude tak to bude naprostý unikát :!:

Napsal: 26.11.2006 8:51
od Radek
Ten oblouček po zast Kamýcká je docela zajímavý :)

Napsal: 25.11.2006 23:28
od P_V
V připravovaných změnách územního plánu pro rok 2007 jsem našel:
TT do Suchdola http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1870_b.jpg
TT po pankrácké pláni s kusým ukončením (??? co tím chtěl plánovač říci) http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1875_b.jpg

Napsal: 19.10.2006 21:12
od Mapl
Mouser píše:Áno, áno, to by mne velmi potěšilo. :) Tramvaj by se na Spořilov hodila i teď, alespoň by mohly být podstatně zredukovány dnešní bus linky, které jsou Spořilovem vedeny opravdu zmatečně (říkají i sami Spořilované, vím to, mám tam několik o dopravu se nezajímajících známých). Mimochodem docela by bodlo spojení Spořilov - Košík - Chodov (důvod: gymn.Postupická), TT by se mohla někde v místě dnešní bus zastávky Sídl.Spořilov rozvětvit na větev do Hostivaře a druhou přes Košík na Chodov a možná až dál přes sídl.Dolní Roztyly ke kolejím VŠE.
Já si myslim, že by to šlo, ale jak jsem řekl - nejsou peníze, nejsou plány a teď má Praha i jiné starosti - metro D, prodloužení céčka a áčka.
Takže si na tramvajovou trať budeme muset počkat.

"11" bych kdyžtak ze Spořilova prodloužil do již zmíněné Hostivaře a na Spořilově bych ukončil navíc linku "26", která by přes Hostivař jela dále po své trase. :)
Ale je to hudba budoucnosti.

Napsal: 19.10.2006 21:08
od Mouser
Áno, áno, to by mne velmi potěšilo. :) Tramvaj by se na Spořilov hodila i teď, alespoň by mohly být podstatně zredukovány dnešní bus linky, které jsou Spořilovem vedeny opravdu zmatečně (říkají i sami Spořilované, vím to, mám tam několik o dopravu se nezajímajících známých). Mimochodem docela by bodlo spojení Spořilov - Košík - Chodov (důvod: gymn.Postupická), TT by se mohla někde v místě dnešní bus zastávky Sídl.Spořilov rozvětvit na větev do Hostivaře a druhou přes Košík na Chodov a možná až dál přes sídl.Dolní Roztyly ke kolejím VŠE.

Napsal: 19.10.2006 19:18
od Mapl
Nová tramvajová trať v oblasti Spořilova by byla určitě velikým přínosem, ale na druhou stranu v oficiálních plánech zatím nic není, takže nějakých těch let, možná i deset, si budeme muset počkat. :wink: :wink:

Napsal: 19.10.2006 18:03
od radek31
dneska jsem se dozvěděl zajímavou informaci, kterou někteří už možná víte, ale mám dojem, že se to tu ještě neřešilo
jde o velkou výstavbu v lokalitě takzvaného Trojmezí,které ohraničují Záběhlice, Chodov a Hostivař http://miner.wz.cz/trojmezi.jpg
citace ze Spořilovských novin:
Architekti navrhli koncept nové městské čtvrti pro více než dvanáct tisíc obyvatel. (zhruba tolik, kolik má nyní Spořilov) Bytové a rodinné domy by měly tvořit s 390 tisíci metry čtverečními zhruba polovinu zastavěných ploch. Studie počítá s výstavbou čtyř tisíc bytů a 135 rodinných domů. Pro komerční prostory návrh vyčlenil zhruba 350 tisíc metrů čtverečních, na volnočasové aktivity připadá přibližně 60 tisíc metrů čtverečních. Nové městečko by se mělo skládat z několika ohraničených areálů, které budou uvnitř fungovat jako sousedské komunity, připomínající vesnice. Tvůrci do projektu zakomponovali umělá jezera, využili i meandrujícího Botiče.
ideální by asi bylo prodloužit stávající TT ukončenou smyčkou Spořilov přes novou zástavbu, poté by se mohla napojit v zastávce Na Groši na TT k Nádr. Hostivař
jízdní doba na I.P.Pavlova kolem 20-23 minut, Muzeum určitě do 25 minut - obojí po trase linky 11
jízdní doba na M-A (Strašnická) kolem 12-16 minut
délka nové TT by byla asi 3,5 km, takže by mohlo být postaveno tak 4-6 nových zastávek - TT samozřejmě moderní (odhlučněná, zatravněná - vzor Vinice-Černokostelecká nebo Barrandov)
linky bych vedl asi takto:
11 v trase Černokostelecká-po trase 11-Spořilov-nová TT-Nádr. Hostivař
26 -Spořilov-nová TT-Na Groši-Strašnická-po trase 26
6 - Radlická (nová TT bude dokončena asi 2008)-Anděl-Národní třída-Albertov-Nám. Bří Synků (později zde bude nová stanice metra D)-Spořilov-Na Groši-Strašnická-Černokostelecká
22 jako dnes
24 prodloužit na Nádr. Hostivař a s menší změnou na trase (Karlovo nám.-I.P.P-Bruselská-Otakarova) - vytvoří se tak jako bonus propojení Václ. nám.-I.P.P

další výhoda je, že se tak vytvoří náhradní odklonová trasa pro případ poškození troleje v podjezdu mezi zast. Na Padesátém a Zahradní město

to linkové vedení je samozřejmě jen návrh, snažil jsem se co nejméně zasáhnout do současného

Re: otázka

Napsal: 03.7.2006 22:48
od Tom
tramvajista píše:to je pravda.Ale bylo by to potřeba,protože ty autobusy jsou věčně narvaný,ale asi dřív tudy povede metro. :?
kdepak dřív vlak..., metro tak za 20 let :lol:

Re: otázka

Napsal: 03.7.2006 22:19
od tramvajista
to je pravda.Ale bylo by to potřeba,protože ty autobusy jsou věčně narvaný,ale asi dřív tudy povede metro. :?