Stránka 10 z 107

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 13:21
od 9001
S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...

Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 23:38
od mart337
9001 píše: Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany 8-)

I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel :devilsmokin
No podle mne jde opravdu o vnitro na Letné a ne o obranu. Za Hradčanskou je v blízkosti Vozovna Střešovice, případně hojně využívaná Královka. Dělat další smyčku přímo v oblasti Prašňáku je zbytečný.
Stěhování smyčky Špejchar má logiku ve dvou směrech. Jeden - oficiální - je že v oblasti Letenského náměstí má větší smysl z důvodu případné obslužnosti této oblasti v případě nějakého problému na tratích v blízkém okolí (Špejchar nebo Kamenická). Větší prostor je právě někde v oblasti ministerstva, nevím jestli by se třeba nedala udělat malá smyčka v oblasti Billy přímo na Letenském náměstí. To je tedy jeden důvod.
Druhý - neoficiální - je podle mne samozřejmě lukrativní pozemek stávající smyčky mezi velvyslanectvím a výjezdem z tunelu. To je podle mne hlavní důvod snahy stěhovat smyčku.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 23:05
od demon
9001 píše:Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
Nikoliv, problém na straně zhotovitele.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 22:51
od 9001
trainzjohny píše:
P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany 8-)

I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel :devilsmokin

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 20:18
od Bobik
Souhlas, že za metrem by to mělo větší smysl. Akorát jaxi není kde. A tady spíš čuchám, že někdo jde po pozemcích, protože přesunutí k ministerstvu opravdu nemá žádný smysl.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 20:07
od trainzjohny
P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 18:25
od P_V
Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 17:56
od von Špilberk
Tenhle styl uvažovaní nemám rád. To, že něco není teď moc využívané, neznamená, že je to hned na zrušení. [-o<
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit. 8-[

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 16:35
od 9001
Demon: Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?

Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... :roll: A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...

P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 16:30
od P_V
Jak je to ale se skutečným významem oné smyčky pro provoz? Původně byla zamýšlena jako ukončení tramvajových přivaděčů k metru, v souvislosti se zásadní redukcí TT v centru. I kvůli tomu se budovala vícekolejná zastávka Hradčanská. Ten koncept je už přes 30 let out, Hradčanská už se taky zredukovala. Prý to má zlepšit obslužnost tramvajemi při výluce na Letné. Jaké výluce? TT je fungl nová, tunel už je vykopaný, co by se tam tak často výlukovalo, že by si to zasloužilo novou smyčku. Ano, zbývá depanelizovat Miladu Horákovou nad Štrosem. To je tak na jedny letní prázdniny s kaliforňanem a konec. Výluka může nastat kdekoli jinde a nové smyčky se kvůli tomu nestaví. Další věc je, že vjezd do smyčky je zánovní, to že by se zase mělo bourat? :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 16:02
od von Špilberk
Tak hlavně, aby nejdřív postavili smyčku novou, a pak ručili starou. Obávám se, že město je ve své neskutečné blbosti schopné nejdřív zrušit Špejchar, a pak ze stavby nové smyčky sejde. ](*,)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.9.2018 23:16
od demon
Žižkov je externí, kolejiště v dílnách interní...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.9.2018 10:28
od Pepa
Prej letos, podívej se na Žižkov, kolikrát se odkládala rekonstrukce, ale teď snad už to klapne (uvěřím, až se kopne)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 14.9.2018 23:18
od demon
Před demolicí Hloubětína musí být zbudovány odstavné koleje v dílnách. Plánovaný začátek prací už letos.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 14.9.2018 15:31
od 9001
Ono nouze dokáže objevit spoustu řešení... Odstavení na konečných je jedno z nich...