Stránka 91 z 137
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 30.8.2009 11:29
od Markus
Branický most je sice osazen jen jednou kolejí, ale je postaven jako dvoukolejný. Pokud by tramvaj z mostu uhla na nově vystavěných ramenech, nevidím problém. Železniční trať na straně Malé Chuchle jde za mostem v oblouku do tunelu. Dala by se tramvajová trať postavit bez potřeby tunelování?
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 28.8.2009 14:03
od chemik
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 28.8.2009 13:01
od Damir Holas
Vidíš, to mě ani nenapadlo. Pod vlivem medoviny jsem plánoval zcela nové přemostění, aby betonová lobby nepřišla zkrátka
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 28.8.2009 12:37
od chemik
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 23:30
od Damir Holas
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 19:15
od MF
Také, když už jsme v tom fantazírování by se mohla postavit manipulační trať od Řep...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 18:59
od Karosák
9001 píše:P_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Typy tramvají jsou to nejmenší. Protože než by vozovna byla klasické T3 a KT8 budou dávno minulostí.
..ten byl dobrej. Asi jako jsem fotil tůhle v Český Lípě pěkně natřenou 810 s tím, že tahle fotka by se třeba mohla ukazovat potomstvu, čím jsme jezdili....ale, pak jsem se na to vykašlal...
Ale jináč by se vozovna dala nacpat něčím, co nemá s estakádou problémy, už teď by to snad šlo (když nepřemýšlím o vypravení), problémem bych viděl ty prohlídky estakády.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 18:27
od hyaho
To by bylo super
, rekonstrukce tratě to Řep by se mohla udělat současně s novým propojením MO/BŘ - časový horizonst by asi odpovídal
v ne/dohlednu
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 18:09
od KGX 63
Nová vozovna by se jistě dokázala uplatnit včetně spojovacích tratí, ale v situaci, kdy DP není schopen dofinancovat kompletní rekonstrukci kobyliského dvora na jeden zátah, asi nepřipadá výstavba nové vozovny v úvahu
navíc teď potřebuje přednostně opravit trať do Řep.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 17:29
od Brejšín
.... přestaň ....
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 17:21
od MF
Brejšín píše: zvíšila
Šmarjá
já jsem snad raději přestanu chodit.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 16:14
od Brejšín
Ono v situaci kdy vozovny Vokovice a Motol jsou přetížené počtem vypravených vlaků je vznik nové vozovny v tomto sektoru Prahy asi logický. Hypoteticky kdyby vznikla spojka motolské a břevnovské trati mohla by vlaky z Vokovic převzít motolská vozovna, přičemž by motolské vlaky převzala vozovna v Slivenci jejíž efektivita by se zvýšila dvoreckým mostem. Dala by se asi vzít i úvaha o vzniku vozovny na Libuši.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.8.2009 7:14
od MF
demon píše:Stále ve stadiu úvah...
asi jako metro ve Višňový... výhledově
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 23:24
od demon
Damir Holas píše:Zaslechl jsem kdysi cosi o variantě nové vozovny v areálu ÚDDP, to už neplatí?
Stále ve stadiu úvah...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 20:16
od Damir Holas
jaluh píše:HL, KO, MO, PA, SA, VO, ŽI = 7 vozoven...
Pardon
Proxy píše:O pozemcích, které se hýbou pod vozovnou Strašnice už bylo popsáno mnoho stránek, (...). Z toho plyne, že další vozovna by se určitě hodila...
Zaslechl jsem kdysi cosi o variantě nové vozovny v areálu ÚDDP, to už neplatí?
Wow, a mám na kontě litr