Stránka 92 z 137
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 20:11
od davidtk
7 vozoven podle mého názoru prozatím stačí i pro výhledové možnosti vozového parku - aspoň dle toho co si pamatuju z prezentace
Josef píše:No když vozovna VO má taky trošku delší vzdálenost do centra, tak proč by nemohla i ta Barrandovská?
Nemyslím si, že VOko je na tom tak špatně (dejvárna, malá, stará,
lazar(národka) [namátkou d-18]), jsou tu i jiné vozovny co jsou trochu dále ohledně trasy do centra
Navíc buranovská by to měla relativně kousek, ale jak říkám byla by podle mne zbytečná pokud by nebyly trasy linek delší a nebylo potřeba o hodně víc vozů.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 19:08
od Josef
No když vozovna VO má taky trošku delší vzdálenost do centra, tak proč by nemohla i ta Barrandovská?
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 19:02
od Proxy
Damir Holas píše:9001 píše:Protože než by vozovna byla...
Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?
O pozemcích, které se hýbou pod vozovnou Strašnice už bylo popsáno mnoho stránek, přitom rozvoj tramvajových tratí má pokračovat. Z toho plyne, že další vozovna by se určitě hodila...
Dříve měla skoro každá trať svou vozovnu, tak proč by nemohla mít jednu zrovna i ta barrandovská?
Minimálně by obsloužila pět místních linek a přes Dvorecký most by mohla obsloužit i něco z Modřan...
P_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Revize estakády netrvají déle než víkend, přičemž by stačil i poměrně kratší čas - třeba jen od úsvitu do soumraku, kdy tramvaje nevyjíždí, ani nezatahují
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 17:56
od jaluh
Damir Holas píše:
Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?
HL, KO, MO, PA, SA, VO, ŽI = 7 vozoven...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 17:43
od Damir Holas
9001 píše:Protože než by vozovna byla...
Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 17:17
od 9001
P_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Typy tramvají jsou to nejmenší. Protože než by vozovna byla klasické T3 a KT8 budou dávno minulostí.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 16:29
od P_V
Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 16:22
od MOp
pawel píše:"novodobé paneláky" nemají s paneláky společného prakticky nic, protože nejsou z betonových panelů - betonová je pouze kostra domu, zbytek zděný.
kurnik jako kurnik..
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 15:13
od pawel
ze slivence mi to do centra až tak daleko nepřipadá, navíc hustý provoz tram je všude v okolí (P5). v případě postavení dvoreckého mostu nebo dokonce i spojení na PA by se vozovna v těchto místech uživila ještě lépe.
MOp: malé upřesnění - ty "novodobé paneláky" nemají s paneláky společného prakticky nic, protože nejsou z betonových panelů - betonová je pouze kostra domu, zbytek zděný.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 13:34
od MOp
dušan píše: dojezdová vzdálenost do centra
To je to co vadi daleko NEJMENE! Jde preci o lukrativni pozemky pod vozovnama v centru - Strasnice, Zizkov, Pankrac - takove krasne novodobe panelaky by se na jejich miste preci vyjimaly!
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 13:05
od Bobek
Proxy píše:Vzhledem k současné krizi bych novou bytovou výstavbu v oblasti Barrandova v dohledné době neočekával a prodloužení trati asi nebude potřeba.
Vzhledem k tomu, že je to teprve dokumentace pro územní rozhodnutí, tak než se začne opravdu stavět, bude krize (snad) dávno pryč.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 12:49
od dušan
Proxy píše:Škoda, že nikdo zároveň nevymyslí i třeba takovou vozovnu ve Slivenci - já myslím, že by se v jižní části Prahy určitě hodila...
nová vozovna by se sice velmi hodila, ale bohužel si nemyslím, že by Slivenec byl dobrým místem - dojezdová vzdálenost do centra.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 12:38
od Proxy
Bohužel celkem nic nového
Vzhledem k současné krizi bych novou bytovou výstavbu v oblasti Barrandova v dohledné době neočekával a prodloužení trati asi nebude potřeba. Ikdyž projekt umožňuje vystavět TT i v polích s provizorní poloviční silnicí pro autíčka
Škoda, že nikdo zároveň nevymyslí i třeba takovou vozovnu ve Slivenci - já myslím, že by se v jižní části Prahy určitě hodila...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 26.8.2009 11:09
od P_V
Článek o trati do Slivence.
http://www.metroprojekt.cz/files/casopi ... 2_2009.pdf
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 06.8.2009 18:07
od Absolut
Jo. Je to jasné.