Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 21:59

syverin píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Propaguji pouze nejvýhodnější dopravu, bohužel za to, že dp a ropid neumí, nemůžu.
Abych to shrnul:
-metro nemá chybu, akorát, jak je možné, že na západě metro trajdá non-stop a tady jen od 5-24 někde asi bude chyba. V porovnání s železnicí si nemyslim, že je nutné dělat revizi každý den, faktem je že trať na železnici asi není tak zatížena, ale to by chtělo konkrétní čísla. nevím, provoz by se mi líbil 05-02, málokdo jde z restaurace o půlnoci.
-busy, jak kde, je jich hodně, k těm se vyjdřovat nebudu.
-tramvaje vcelku pozitivní spojení i interval, silné mínusy jsou vozidla.
-a dp jako celek, dvacka za lístek se mi nelíbí, je to moc v porovnání s danou službou, když se z Prahy do Liberce dostanu za 80 vočí a jízdní doba je 1 h 5 min a kilometráž 94km!!! Tak mi dvacet korun po Praze na hodinu a čtvrt příjde skoro drzost. Nota bene, když do leckteré lokality jede jednou za hodinu a půl. Proto nejraději jezdím autem kam to jen jde. A kupodivu nejsem sám.... :wink:
Jako šotouš bys "nejvýhodnější" dopravu propagovat neměl, protože s takovým přístupem bys neměl potom už co šotoušit. A ani s tou výhodností to není tak zjevné. Za čtvrtletí platím 630 Kč a s tím objemem, co bych projel autem, by to vyšlo tak nejmíň na pětku... Přirovnání k 20 Kč lístku je u studenta dost podivné (a ono i těch 1250 je dost snesitelných). Pak taky v centru není kde zaparkovat, a jízdní doba k nám domů (na ČM) je naprosto výhodnější metrem. Nemusím se strachovat, kdy to do mne nějakej Vietnamec zase napálí atp. Ale jinak řídím rád a baví mne to. Ale nejsem blázen, abych to v Praze měl jako hlavní dopravní prostředek...
Holt někdo má a někdo ne... já mám taky tramvajenk, ale nebaví mě jezdit třeba na čerňák :wink: metrem...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.10.2005 21:52

Martin-KT8D5.RN2P píše:Propaguji pouze nejvýhodnější dopravu, bohužel za to, že dp a ropid neumí, nemůžu.
Abych to shrnul:
-metro nemá chybu, akorát, jak je možné, že na západě metro trajdá non-stop a tady jen od 5-24 někde asi bude chyba. V porovnání s železnicí si nemyslim, že je nutné dělat revizi každý den, faktem je že trať na železnici asi není tak zatížena, ale to by chtělo konkrétní čísla. nevím, provoz by se mi líbil 05-02, málokdo jde z restaurace o půlnoci.
-busy, jak kde, je jich hodně, k těm se vyjdřovat nebudu.
-tramvaje vcelku pozitivní spojení i interval, silné mínusy jsou vozidla.
-a dp jako celek, dvacka za lístek se mi nelíbí, je to moc v porovnání s danou službou, když se z Prahy do Liberce dostanu za 80 vočí a jízdní doba je 1 h 5 min a kilometráž 94km!!! Tak mi dvacet korun po Praze na hodinu a čtvrt příjde skoro drzost. Nota bene, když do leckteré lokality jede jednou za hodinu a půl. Proto nejraději jezdím autem kam to jen jde. A kupodivu nejsem sám.... :wink:
Jako šotouš bys "nejvýhodnější" dopravu propagovat neměl, protože s takovým přístupem bys neměl potom už co šotoušit. A ani s tou výhodností to není tak zjevné. Za čtvrtletí platím 630 Kč a s tím objemem, co bych projel autem, by to vyšlo tak nejmíň na pětku... Přirovnání k 20 Kč lístku je u studenta dost podivné (a ono i těch 1250 je dost snesitelných). Pak taky v centru není kde zaparkovat, a jízdní doba k nám domů (na ČM) je naprosto výhodnější metrem. Nemusím se strachovat, kdy to do mne nějakej Vietnamec zase napálí atp. Ale jinak řídím rád a baví mne to. Ale nejsem blázen, abych to v Praze měl jako hlavní dopravní prostředek...

Většina těch meter na západě, kde se jezdí furt má něco, čím se to dá objet. To v Praze není. A když už se to objet nedá, tak se udělá třeba týden úplná výluka... Tobě by se líbila znovu taková X-B?

A k 240 se vyjadřovat můžeš? Mně třeba to spojení docela chybí, takže jsem nucen jezdit autem víc, než bych chtěl. A moje zážitky typu Kamion vs. Favorit z Průmyslové...

Jinak přeju hodně úspěchů na silnicích a přidávám větu mého instruktora: "od kolegů řidičů je vždy nutné čekat to nejhorší".
Naposledy upravil(a) syverin dne 25.10.2005 22:01, celkem upraveno 1 x.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 25.10.2005 21:51

Neral píše: Sice ten názor nesdílím, ale chápu ho. A nepřekvapuje mě, že pro spoustu lidí, kteří nemají vztah k MHD nebo k ekologii, je tahle úvaha celkem samozřejmá; už neuvažují o tom, proč tam ty kolony jsou - kvůli autům nebo kvůli tramvajím? :?:
Tomu ba snad mohlo pomoct zpoplatnění vjezdu do centra, ale otázka je, kdy se toho dočkáme. A pak zamozřejmě zvýšení komfortu cestování v MHD...
Ano to je ta věc každej si to řekne. Nebudu čekat v tramvaji budu čekat v autě. A když si to řekne každej v té tramvaji tak auta budou stát až na anděl

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 25.10.2005 21:48

Martin-KT8D5.RN2P píše:Do centra, ono tam neni moc kde parkovat, takže to je trochu nevýhoda, ale mám-li bejt zlej, sice to asi neni košér, ale radši pojedu na Malostranskou autem než přeplněnou 22, Karmelitskou, nebo co to je... mám bejt v koloně v autě nebo v tramvaji? :?:
Sice ten názor nesdílím, ale chápu ho. A nepřekvapuje mě, že pro spoustu lidí, kteří nemají vztah k MHD nebo k ekologii, je tahle úvaha celkem samozřejmá; už neuvažují o tom, proč tam ty kolony jsou - kvůli autům nebo kvůli tramvajím? :?:
Tomu ba snad mohlo pomoct zpoplatnění vjezdu do centra, ale otázka je, kdy se toho dočkáme. A pak zamozřejmě zvýšení komfortu cestování v MHD...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.10.2005 21:43

Martin-KT8D5.RN2P píše:
syverin píše:No tak to už se nedivím, proč ti tak nevoní prodlužování zastávek tak, aby se tam vešly dvě vany (viz jiná diskuze) :( . Musela by se zrušit nějaká ta parkovací místa... Ačkoliv tak radikální by to nebylo, na 1 zastávku 1 místo. Na Vinohradskou a Bělehradskou se to pak krásně vejde...
Ano i proto, ale , já neparkuju u zastávek, jenže ten Jiřák by nebyl moc praktickej...
Můžu se zeptat proč?

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 21:38

jara píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše: Propaguji pouze nejvýhodnější dopravu, bohužel za to, že dp a ropid neumí, nemůžu.
Abych to shrnul:
-metro nemá chybu, akorát, jak je možné, že na západě metro trajdá non-stop a tady jen od 5-24 někde asi bude chyba. V porovnání s železnicí si nemyslim, že je nutné dělat revizi každý den, faktem je že trať na železnici asi není tak zatížena, ale to by chtělo konkrétní čísla. nevím, provoz by se mi líbil 05-02, málokdo jde z restaurace o půlnoci.
-busy, jak kde, je jich hodně, k těm se vyjdřovat nebudu.
-tramvaje vcelku pozitivní spojení i interval, silné mínusy jsou vozidla.
-a dp jako celek, dvacka za lístek se mi nelíbí, je to moc v porovnání s danou službou, když se z Prahy do Liberce dostanu za 80 vočí a jízdní doba je 1 h 5 min a kilometráž 94km!!! Tak mi dvacet korun po Praze na hodinu a čtvrt příjde skoro drzost. Nota bene, když do leckteré lokality jede jednou za hodinu a půl. Proto nejraději jezdím autem kam to jen jde. A kupodivu nejsem sám.... :wink:
jo a když přijedeš do liberce a chceš jet tam někam hodinku tak zaplatíš hnedka 26 korun. já jsem tam byl o prázdninách a jezdil jsem tam 2,5hodiny a kdybych si koupil lístek celodenní za 50,- tak mě to vyšlo stejně, asi 4 kačky bych prodělal. No a tak to chtějí i v praze budeš jezdit déle kup si celodenní lístek A pokud tu byslíš kup si legitku. Je to nesmysl já to vím ale když si vezmu pojedu z Butovic do tesca na národní tak asi pojedu metrem a 20 korun dám!!!!! A budu tam rychleji(to každej souhlasí) ale když pojedu do tesca na zličín no tak pojedu autem to je jasný. Ale znám človeka který by i do města jel autem a říká že se to vyplatí trvá to hodinu projedu benzín za 10kč ale zaplatím za parkovaní 20-60kč podle místa no a cesta zpět 10kč a na 40korunách jsem stejně. Je to otázka.
Do centra, ono tam neni moc kde parkovat, takže to je trochu nevýhoda, ale mám-li bejt zlej, sice to asi neni košér, ale radši pojedu na Malostranskou autem než přeplněnou 22, Karmelitskou, nebo co to je... mám bejt v koloně v autě nebo v tramvaji? :?:

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 25.10.2005 21:33

pawel píše:napojení TT od strahova na malovance by asi bylo lepší v místě dnešní vaníčkovy, tj. v místě současných zastávek bus Malovanka. mezi trojúhelníkem Běloh x Vaníčkova a Běloh x Myslbekova by pak bylo ideální umístění zastávky Malovanka s přestupy hrana-hrana. místo navrhované malé smyčky podle mě postačí spojovací kolej v ul.hládkov (s předpokladem trvalé průjezdnosti pro tramvaje, nikoli jako do září 05), event. možno zachovat smyčku královka v redukované podobě.
Pravda, nějakou dobu jsem tam už nebyl a už jsem zapomněl, jak velký je v oblasti smyčky Dlabačov sklon. Tak jsem zkusil trochu změnit svůj návrh a trať umístit do Vaníčkovy ulice. A aby to bylo zajímavější, tak mě napadlo, že kdyby byl ještě se stoupáním problém, tak by se daly nějaké metry nabrat tím, že by se ulice trochu víc stočila do oblouků - no, naznačil jsem to na mapě.
Ta spojovací kolej Hládkov by se určitě využít dala a je pravda, že další manipulační smyčka by v téhle oblasti asi už nutná nebyla, když by navíc byla relativně blízko ta smyčka na Strahově.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 25.10.2005 21:27

Martin-KT8D5.RN2P píše: Propaguji pouze nejvýhodnější dopravu, bohužel za to, že dp a ropid neumí, nemůžu.
Abych to shrnul:
-metro nemá chybu, akorát, jak je možné, že na západě metro trajdá non-stop a tady jen od 5-24 někde asi bude chyba. V porovnání s železnicí si nemyslim, že je nutné dělat revizi každý den, faktem je že trať na železnici asi není tak zatížena, ale to by chtělo konkrétní čísla. nevím, provoz by se mi líbil 05-02, málokdo jde z restaurace o půlnoci.
-busy, jak kde, je jich hodně, k těm se vyjdřovat nebudu.
-tramvaje vcelku pozitivní spojení i interval, silné mínusy jsou vozidla.
-a dp jako celek, dvacka za lístek se mi nelíbí, je to moc v porovnání s danou službou, když se z Prahy do Liberce dostanu za 80 vočí a jízdní doba je 1 h 5 min a kilometráž 94km!!! Tak mi dvacet korun po Praze na hodinu a čtvrt příjde skoro drzost. Nota bene, když do leckteré lokality jede jednou za hodinu a půl. Proto nejraději jezdím autem kam to jen jde. A kupodivu nejsem sám.... :wink:
jo a když přijedeš do liberce a chceš jet tam někam hodinku tak zaplatíš hnedka 26 korun. já jsem tam byl o prázdninách a jezdil jsem tam 2,5hodiny a kdybych si koupil lístek celodenní za 50,- tak mě to vyšlo stejně, asi 4 kačky bych prodělal. No a tak to chtějí i v praze budeš jezdit déle kup si celodenní lístek A pokud tu byslíš kup si legitku. Je to nesmysl já to vím ale když si vezmu pojedu z Butovic do tesca na národní tak asi pojedu metrem a 20 korun dám!!!!! A budu tam rychleji(to každej souhlasí) ale když pojedu do tesca na zličín no tak pojedu autem to je jasný. Ale znám človeka který by i do města jel autem a říká že se to vyplatí trvá to hodinu projedu benzín za 10kč ale zaplatím za parkovaní 20-60kč podle místa no a cesta zpět 10kč a na 40korunách jsem stejně. Je to otázka.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 21:07

jara píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Mě Suchdol vůbec nezajímá... Já tam nebydlim :lol: A faktem je, že auto je auto, nidko Tě nevyštípe ze sedadla a tak...
Tak co to je propagovat IAD to je právě špatně měla by být dobrá návaznost na spoje krátká docházkova doba. a ne jako když jedu 217 ze strahova a chci přestoupit na 22 či 23 na Malovance a když vystupuji z autobusu tak mi tramvaj ujiždí případně zdůvodu špatného přechodu ze stanice na stanici mi ujede. No to by chtělo tu stanici dát trošku jinam nebo udělat lepší přestupní uzlíček. a případně udělat tramvaj linku z podbaby na malovanku a od tam tud busy nahoru. A jelo by se rychleji :lol:
Propaguji pouze nejvýhodnější dopravu, bohužel za to, že dp a ropid neumí, nemůžu.
Abych to shrnul:
-metro nemá chybu, akorát, jak je možné, že na západě metro trajdá non-stop a tady jen od 5-24 někde asi bude chyba. V porovnání s železnicí si nemyslim, že je nutné dělat revizi každý den, faktem je že trať na železnici asi není tak zatížena, ale to by chtělo konkrétní čísla. nevím, provoz by se mi líbil 05-02, málokdo jde z restaurace o půlnoci.
-busy, jak kde, je jich hodně, k těm se vyjdřovat nebudu.
-tramvaje vcelku pozitivní spojení i interval, silné mínusy jsou vozidla.
-a dp jako celek, dvacka za lístek se mi nelíbí, je to moc v porovnání s danou službou, když se z Prahy do Liberce dostanu za 80 vočí a jízdní doba je 1 h 5 min a kilometráž 94km!!! Tak mi dvacet korun po Praze na hodinu a čtvrt příjde skoro drzost. Nota bene, když do leckteré lokality jede jednou za hodinu a půl. Proto nejraději jezdím autem kam to jen jde. A kupodivu nejsem sám.... :wink:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 25.10.2005 20:47

Martin-KT8D5.RN2P píše:
willyjeff píše:takže tvoje řešení okolo Suchdola je studentíky nahnat do aut? Doufám, že ne.
Mě Suchdol vůbec nezajímá... Já tam nebydlim :lol: A faktem je, že auto je auto, nidko Tě nevyštípe ze sedadla a tak...
Tak co to je propagovat IAD to je právě špatně měla by být dobrá návaznost na spoje krátká docházkova doba. a ne jako když jedu 217 ze strahova a chci přestoupit na 22 či 23 na Malovance a když vystupuji z autobusu tak mi tramvaj ujiždí případně zdůvodu špatného přechodu ze stanice na stanici mi ujede. No to by chtělo tu stanici dát trošku jinam nebo udělat lepší přestupní uzlíček. a případně udělat tramvaj linku z podbaby na malovanku a od tam tud busy nahoru. A jelo by se rychleji :lol:

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 19:08

218 píše:Já bych se trati na Strahov nebránil, přes školní rok je vytíženost velká, a i o prázdninách tam jezdí turisté - ubytovaní na kolejích. Na jednu linku je to určitě. Navíc na Strahově je i možnost rozvoje - výstavba národního fotbalového stadionu apod.
Žádnej stadion tam nebude, bo tam za těžký prachy udělala Sparta tréninkové centrum. A trať, když tam nebyla v době spartakiád, tak teďka už je úplně mimo. To je větší utopie, než Scuhdol, jedna linka no to je obsazení... :wink:

218
Uživatel
Příspěvky: 72
Registrován: 16.11.2003 22:14
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 218 » 25.10.2005 18:45

Já bych se trati na Strahov nebránil, přes školní rok je vytíženost velká, a i o prázdninách tam jezdí turisté - ubytovaní na kolejích. Na jednu linku je to určitě. Navíc na Strahově je i možnost rozvoje - výstavba národního fotbalového stadionu apod.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 25.10.2005 17:20

napojení TT od strahova na malovance by asi bylo lepší v místě dnešní vaníčkovy, tj. v místě současných zastávek bus Malovanka. mezi trojúhelníkem Běloh x Vaníčkova a Běloh x Myslbekova by pak bylo ideální umístění zastávky Malovanka s přestupy hrana-hrana. místo navrhované malé smyčky podle mě postačí spojovací kolej v ul.hládkov (s předpokladem trvalé průjezdnosti pro tramvaje, nikoli jako do září 05), event. možno zachovat smyčku královka v redukované podobě.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 16:54

Auta pro studenty forever!!!! :D

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 25.10.2005 16:52

syverin píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:No já taky jedzim autem co to jde. Když už jedu na Strahov, tak přes Malostrnskou, nebo, opačně na Karlák, ale bejvá to na Karlák více ucpané. A divil by ses ono studnentíci nejsou tkaový chudáci, hodně jich má auta. :wink: Ne tahle trať by byla hezká, jako studenstká linka, ale ta by bejvala prošla za komunistů ne asi teďka...A 143 proč by nešla posilovat pškně ji nechat v kloubech a interva 4 minutky a je to super.
No tak to už se nedivím, proč ti tak nevoní prodlužování zastávek tak, aby se tam vešly dvě vany (viz jiná diskuze) :( . Musela by se zrušit nějaká ta parkovací místa... Ačkoliv tak radikální by to nebylo, na 1 zastávku 1 místo. Na Vinohradskou a Bělehradskou se to pak krásně vejde...
Ano i proto, ale , já neparkuju u zastávek, jenže ten Jiřák by nebyl moc praktickej...

Odpovědět