Stránka 94 z 100

OdeslatNapsal: 28.6.2005 13:11
od Pajda
M_V napsal:.............. a co já si myslím o dočasnosti smyčky na Barrandově...? Sovětská vojska tu taky byla jen dočasně :D

V současné době se řeší prodloužení TT do Holyně, pak bude následovat změna územního plánu a snad za 10 let tam bude tramvaj jezdit.
Smyčku na Barrandově požaduje prý DP zachovat.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 10:48
od pawel
Viele Informationen über die Prager Straßenbahn-, Bus- und U-Bahnlinien kann man auch unter http://vetinari.wz.cz finden. Linienpläne gibt's da leider nur vom Anfang der 20.Jh., ausführliche Linienübersichte ("Přehled linek" in der linken Spalte) mit den wichtigsten Haltestellen der jeweiligen Linie könnten doch hilfreich sein.

In dem Anhang ist noch ein kleiner Stadtplan vom Jahre 1965, den ich irgendwo gefunden und in mein Computer gespeichert hab - den Link kenne ich leider nicht mehr. Dann hab ich noch Netzpläne von 1936, 1941 und 42, die aber zu groß sind (so große Anhänge sind nicht erlaubt), also die kann ich nur per Mail verschicken.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 8:37
od XSC
Anonymous napsal:http://www.metroweb.cz/tram/navrhyTT.htm


This is the project, I´m really interested in. I think these would be reactivations of old tram routes, which were closed due to the inauguration of the metro, right?

Is the schedule (2009-2011) realistic? Is it already agreed by the town council? I would be very glad, if the tram came back to the heart of Prague.

Do you know any links to historic maps of the Prague tram network? The oldest I know is from 1981 ( http://people.freenet.de/pragstraba/images/Bauplan/Prag_1981.gif).
Was there a tram route between Central Station and Muzeum before metro line A was opened?

Do you know any lists of closes tram routes in Prague?

Are there any plans to close tram lines in Prague (e.g. because of new metro routes)?

Thanks! :)

-TT Muzeum - Můstek was closed in 1980 (substituted by metro line A), TT Náměstí Republiky - Národní Třída was closed in 1985 (metro line B).
-2009-2011 may be technically realistic, but it's more political then technical problem. Town council doesn't resolve it yet. Maybe only TT Muzeum - Vodickova (middle of Vaclavske namesti) will be built.
-There was tram route between Muzeum and Central railway station, closed in 1978, substituted by metro line C. There are some project to build this line again.
-Informations about closed lines are on http://www.prazsketramvaje.cz, but in Czech.
-There are no plans to close tram line. New metro lines will not substitued trams.

OdeslatNapsal: 28.6.2005 0:33
od Návštěvník
http://www.metroweb.cz/tram/navrhyTT.htm


[...]

TT Muzeum - Můstek, TT Náměstí Republiky - Národní Třída
Výstavba v plánu: 2009-2011
Dotčené linky: není známo
Tato stavba bude pravděpodobně navazovat na rekonstrukci Nuselského mostu a posunutí magistrály za budovu Muzea.

[...]


This is the project, I´m really interested in. I think these would be reactivations of old tram routes, which were closed due to the inauguration of the metro, right?

Is the schedule (2009-2011) realistic? Is it already agreed by the town council? I would be very glad, if the tram came back to the heart of Prague.

Do you know any links to historic maps of the Prague tram network? The oldest I know is from 1981 ( http://people.freenet.de/pragstraba/images/Bauplan/Prag_1981.gif).
Was there a tram route between Central Station and Muzeum before metro line A was opened?

Do you know any lists of closes tram routes in Prague?

Are there any plans to close tram lines in Prague (e.g. because of new metro routes)?

Thanks! :) [/quote][/url]

OdeslatNapsal: 27.6.2005 21:06
od M_V
Brej den, raději bych tu viděl probírat tramvajovou trať ze Šárky na letiště, která by ve srovnání s metrem mohla stát raz dva a odlehčila by Evropskou od autobusů, ale to metro minimálně na Červený vrch by se stalo naprostou nutností, protože ve špičkách jsem měl problém zavřít dveře, jak bylo narváno... Taky bych klidně přestavěl buštěhradskou dráhu na tramvaj, bylo by hned spojení Masaryčka-Hradčanská-Veleslavín-letiště Ruzyně... a co já si myslím o dočasnosti smyčky na Barrandově...? Sovětská vojska tu taky byla jen dočasně :D

OdeslatNapsal: 27.6.2005 10:39
od syverin
Ðuro Ðakovic napsal:Are there any plans to build new tram lines in the center of Prague? I have heard about the some projects, but I don´t know any details.
I´m sorry for writing in English, but I´m from Germany.
Thank you very much.
Hi! In fact there are plans to make a new tram line along upper part of Wenzelsplatz (near the nice St.Wenzel statue), from Vinohradská to Jindřišská, and many people dream about another lines on street Na Příkopě or in front of the Main station. However, those lines are more utopic.
What I have to say that there are plans to make a Mini-bus network inside Old town to offer any public transport there, like in Vienna.
Do not mind writing in English, This web is made to answer any question, no matter in which language. German will also be possible (mir macht es ein Bisschen Problem, ich habe keine Deutsch etwa 9 Monaten gesprochen)
P.S. Můžete mu napsat někdo více?

OdeslatNapsal: 26.6.2005 19:34
od Ðuro Ðakovic
Are there any plans to build new tram lines in the center of Prague? I have heard about the some projects, but I don´t know any details.


I´m sorry for writing in English, but I´m from Germany.


Thank you very much.

OdeslatNapsal: 19.6.2005 20:36
od KM
Gagarin napsal:[A co takhle případ vodovod? Ten snad jasně neukázal, jak choulostivá na spadnutí je síť kapacitní dopravy v centru?

Pokud něco ukázalo jak je choulostivá síť KAPACITNÍ dopravy pak to byla 500letá voda. Doplňkovou povrchovou dopravu nepoložil vodovod, tu položili vlastní pracovníci nevhodnými odklony.

OdeslatNapsal: 19.6.2005 18:02
od Gagarin
KM napsal:
Gagarin napsal:[
A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.

Ach jo, to je pořád dokola. Kde v centru není MHD do 5 minut?


A co takhle případ vodovod? Ten snad jasně neukázal, jak choulostivá na spadnutí je síť kapacitní dopravy v centru?

OdeslatNapsal: 19.6.2005 17:51
od KM
Gagarin napsal:[
A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.

Ach jo, to je pořád dokola. Kde v centru není MHD do 5 minut?

OdeslatNapsal: 19.6.2005 17:49
od Gagarin
KM napsal:To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.


A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.

OdeslatNapsal: 19.6.2005 17:47
od KM
To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.

OdeslatNapsal: 19.6.2005 1:00
od 6432
Proxy napsal:6432, Honzíku, Gagarine :oops: Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte :?:
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě :!: :!: :!:

TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.

A kde je podle tebe ulice U Náhonu?????????
Přece v Holyni!!! Takže pokud by se to prodloužilo k ulici U Náhonu, tak by se to přece prodloužilo do Holyně!!!! ((((((a nebo mám blbou mapu :lol: :lol: :lol: ))))))

Re: Holyně ale i Centrální TT

OdeslatNapsal: 04.6.2005 15:57
od Phabbey
6432 napsal:Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)

O zrušení pěší zóny Na Příkopech nikdo nemluví! Tramvaje s pěší zónou se skloubit dají, nevidím v tom problém. Tebou navrhovaná trasa je pěkná, ale není o nic lepší; to spíš z těch ulic udělat kompletně pěší zónu, aby se turistický ruch přesunul z Příkopů taky jinam. Ostatně, co je na příkopech tak zajímavého, že tam jsou turisti? Nic, jenom nemají kudy jinudy jít, takže TT Na Příkopech (protože je to nejširší třída) a pěší zónu na Ovocném trhu apod.

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 14:12
od Gagarin
Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!


Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!