Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Re: Trať na Strahov

Příspěvek od MOp » 25.10.2005 13:24

usek diskarska myslbekova je v oblasti snu a utopii.. byl bych zvedavej, co by to tam vyjelo / ubrzdilo za vozidla..

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Trať na Strahov

Příspěvek od Neral » 25.10.2005 13:09

Tak mi to nedalo a nakreslil jsem, jak bych si takovou trať představoval.
Smyčky Dlabačov a Královka jsem zrušil (to je taky jedna z věcí hovořících ve prospěch stavby téhle trati, i když ne nezbytně - možnost zabít dvě mouchy jednou ranou - při jedné stavbě řešit dopravní obsluhu Strahova a zároveň se zbavit zbytečných zchátralých smyček. Na Bělohorská/Myslbekova klasická křižovatka a smyčka Dlabačov nahrazena manipulační blokovou smyčkou, která by se tu přece jenom hodit mohla. Dál v podstatě celá trasa ulicí Vaníčkovou až k výdechu ze Strahovského tunelu, kde by byla smyčka v sousedství obratiště autobusů.
Napadá mě jenom, jestli by nebyl problém se stoupáním z Dlabačova, ale snad by se to vyřešit dalo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2333
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 25.10.2005 11:55

mně by taky TT na strahov nepřišla tak od věci. spolu s rekonstrukcí stadionu a vůbec celkovou rekultivací této nepříliš překrásné oblasti vzdálené jen pár kroků od hradčan by pomohla oživit území. předpokladem by bylo zrušení minimálně smyčky Dlabačov. napojení na Bělohorskou buď v místě současných zastávek bus Malovanka, nebo vytvoření křižovatky ze 4 směrů: Dlabačov x Myslbekova x Bělohorská x posunutá Vaníčkova ústící v místě souč.smyčky Dlabačov.

linkové vedení:
22,25-na Bílou Horu, 2xT
23-ke stadionu
27 Stadion Strahov-Malovanka-Hládkov-vozovna Stř.-Podbaba/ČV, 1xT, v sedle o chlup delší int. (12 min), provoz pouze v Pd

149 přes Královku, provoz maličko rozšířit o Pd sedlo
217 Karlák -- Palata - Stadion Strahov (závlek) - Hybšmanka - Klamovka - Na Knížecí.
176 trasa beze změny, proklad + převedení cca 1/3 spojů na 217
143 zrušena

8-) 8-)

jinak 143 donekonečna posilovat nelze, problémem je ucpanost MH/Patočkovy mezi Hr a Petynkou.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 25.10.2005 11:20

willyjeff píše:
Tom píše:Já už 107 necestuji (nemá to vůbec smysl)... letošní ročník sem na suchdol jel jedině autem....
Milý Tome, představ si, že nejsi v Praze jen sám se svým fárem :lol: někdo na auto nemá, nebo si dovede představit, co by se stalo, kdyby si všichni řekli, ta MHD je už moc hromadná vrhneme se na auta...pak by Praha byla už byla za hranicí kolapsu na které je nyní.
Však taky na Jížní spojce si můžu eště půl hodiny schrupnout... :) (a někdy i déle) eště klika že rozvrh je postaven tak, že nemusím jezdit v hlavní špičce.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od willyjeff » 25.10.2005 11:05

takže kam se bude stavět nová TT v nejbližší době? Do těch Malešic? Nebo nejsou prachy :?

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 24.10.2005 21:34

A taková linka Červený vrch - Stadion Strahov, která by posíla dopravu na metro a pak pobrala v Dejviícch Studenty by byla super.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 24.10.2005 21:28

Koukám že zastánci tratě by se našli :-). A hlavně by mohla zmizet dneska už absolutně nesmyslná a zchrátralá obratiště Dlabačov a Malovnka, kam DP určitě investovat nebude, pozemky pod tratí by se prodali a postavilo by se tu něco smysluplnějšího a na strahově moderní obratiště. Budování takových tratí má určitě větší smysl než mero typu stanice Depo Hostivař. A hlavně tahle tra't by nebyla při své velikosti tak drahá typuju jen o něco dražší než TT Lurová-Radlice

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od willyjeff » 24.10.2005 20:47

Martin-KT8D5.RN2P píše:A i večer a v létě???? :lol: Stačí posílit 143 nic víc
No potom co zažívám každodení cestování linkou 107 jsem velkým zastáncem nových TT v této oblasti. Posilovat 143 (stejně jako 107) donekonečna nejde...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 24.10.2005 19:44

Martin-KT8D5.RN2P píše:A i večer a v létě???? :lol: Stačí posílit 143 nic víc
Večer určitě taky, aspoň směrem nahoru. A sezónní rozdíl by tu sice byl, ale to je na jiných tratích taky. Tady by byla asi větší, ale i tak je to běžné zatížení devět měsíců v roce dost velké na to, aby stálo za to o tramvajové trati uvažovat. O prázdninách by se jednoduše dal u takové linky omezit provoz, nebo jí úplně zrušit (a nechat třeba nějakou doplňkovou Strahov-Hradčanská-centrum).
Nehledě na to, že takováhle trať by posloužila nejen studentům na kolejích, ale i v případě konání nějakých sportovních/kulturních akcí. Spratakiády by to sice nebyly, ale i tak by se dobrá dopravní obslužnost hodila.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 24.10.2005 19:29

P_V píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše: :D ta by si asi na sebe nevydělala
Už jsi někdy jel 143? Kdyby byla linka Strahov-Podbaba, byla by každých 90 minut narvaná až po střechu.
A i večer a v létě???? :lol: Stačí posílit 143 nic víc

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3726
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 24.10.2005 19:26

Martin-KT8D5.RN2P píše:
Kalič píše:Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození
:D ta by si asi na sebe nevydělala
Už jsi někdy jel 143? Kdyby byla linka Strahov-Podbaba, byla by každých 90 minut narvaná až po střechu. :)
Naposledy upravil(a) P_V dne 24.10.2005 19:30, celkem upraveno 1 x.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 24.10.2005 19:18

Kalič píše:Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození
:D ta by si asi na sebe nevydělala

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 24.10.2005 17:44

Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.10.2005 17:01

Když se to pořádně proškrtá, tak z toho možná i něco bude...

bohatě stačí -
Hostivař ČD-Petrovice
Spořilov - Chodovská tvrz - Opatov - Háje - Petrovice
(LRT) Opatov - Průhonice - Čestlice - Říčany ČD
a možná ještě
Petrovice-Uhříněves ČD

Toť hlavní přepravní vztahy... vedlejší bych nechal bus.

KM

Příspěvek od KM » 24.10.2005 16:26

Krásná mapa. Teď tam tuším jezdí busy.

Odpovědět