Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 27.12.2008 4:16
Co to tam zas na straně 12 je za tramvaje...?P_V píše:Návrhy MČ P10 na rozvoj kolejové dopravy, včetně tramvají. Kochejte se.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=558
Co to tam zas na straně 12 je za tramvaje...?P_V píše:Návrhy MČ P10 na rozvoj kolejové dopravy, včetně tramvají. Kochejte se.
Ahoj.já myslím že ten jeho návrh je dobrý ale posudte sami,nemůžu za vás rozhodovat.P_V píše:Jestli tím neměl na mysli ty (snad) oficiální návrhy, co tu Damir linkoval. Např. Jsou asi proveditelné, neb v cestě nic nestojí, ale u nich zas nechápu jejich smysl. Okružní jízda pustinou, a smyčka na velevýznamné lokalitě U Tří Mimoúrovňových Křižovatek - no, možná tam časem nějaké sídlišťátko vyroste, ale chybí tomu ten nápad krátkého napaječe k busterminálu, metru a nákupním střediskům ve ZL, co již stojí.
Dovolil jsem si také něco namalovat do mapy - zde (i přes poučení že takové počínání je škodlivé) Můj návrh se vyhýbá demolicím, vede pokud možno volnými zónami a nesnaží se zbytečně klikatit. Výhledově lze prodloužit na plánované Západní Město, kde bude fungovat také jako napaječ.
No a proč ne - když může být smyčka U Krásné Nové Banky (a staré stanice metra)P_V píše: a smyčka na velevýznamné lokalitě U Tří Mimoúrovňových Křižovatek
Když už tak Nedašovskou a napojit na ulici U zličínského hřiště, ale stejně se tam ta trať fyzicky nevejde. Bez bourání domů či bez vyjímek ne.marek kubík píše:Ahoj,já zase preferuji souběžnou trasu s linkou 164 a doufám že se TT v této trase postaví.Jakub píše:To bylo myšleno trochu jinak, já samozřejmě preferuji tramvaje, ale z toho, ža tamtudy občas chodím, soudím, že jde spíše o lidi, kteří by své auto za nějakou tramvaj jen tak nevyměnili. A pro obyvatelstvo starších domů je autobus 164, který je doveze na metro i tramvaj tak akorát. I proto jsem pro variantu spíše rychlodrážního charakteru ulicí Drahoňovského a podél Siemensu.
Ahoj,já zase preferuji souběžnou trasu s linkou 164 a doufám že se TT v této trase postaví.Jakub píše:To bylo myšleno trochu jinak, já samozřejmě preferuji tramvaje, ale z toho, ža tamtudy občas chodím, soudím, že jde spíše o lidi, kteří by své auto za nějakou tramvaj jen tak nevyměnili. A pro obyvatelstvo starších domů je autobus 164, který je doveze na metro i tramvaj tak akorát. I proto jsem pro variantu spíše rychlodrážního charakteru ulicí Drahoňovského a podél Siemensu.Absolut píše:"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4
To bylo myšleno trochu jinak, já samozřejmě preferuji tramvaje, ale z toho, ža tamtudy občas chodím, soudím, že jde spíše o lidi, kteří by své auto za nějakou tramvaj jen tak nevyměnili. A pro obyvatelstvo starších domů je autobus 164, který je doveze na metro i tramvaj tak akorát. I proto jsem pro variantu spíše rychlodrážního charakteru ulicí Drahoňovského a podél Siemensu.Absolut píše:"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4