Stránka 98 z 136

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 13:37
od Absolut
Dovolil bych si opět poznamenat, že takto navržená trať, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 12:11
od slonik
Velice děkuji!
Tak jsem se také o něco pokusil. A zastávka K Řepské škole je můj výmysl, ale škola kousek otamtud je
tt řepy-zličín.jpg

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 11:01
od MOp
slonik píše:Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha? 8-[
Postup na vložení přílohy (pro méně chápavé či počítačově nezručné)..

1/ Napsat text příspěvku - bez toho sem příloha vložit nelze

2/ kliknout na procházet, otevře se okno "zvolte soubor"

3/ vyhledat na disku požadovaný soubor s přílohou, který chci připojit a kliknout otevřít. V poli "název souboru" u šipky s bodem 2 by se měla objevit kompletní cesta zvoleného souboru

4/ Zde se napíše popiska přílohy

5/ Kliknout na přiložit soubor. Objeví se okno přenosu na server, které při úspěšném odeslání zmizí. Pro úspěšné odeslání přílohy je nutné splnit následující - velikost obrázku nesmí být větší jak 1024 x 1024 px a velikost souboru musí být pod 256 kb. Koncovka bmp není podporována.

6/ Kliknu na odeslat a čekám až se znovu načte diskuze i s mým novým příspěvkem.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 10:58
od Absolut
Klikneš na "příloha" pod okénkem, do kterého píšeš text příspěvku. Přes tlačítko "procházet" vybereš název souboru. Je tam nějaký limit velikosti souboru, ale z hlavy to nevím, já většiou vkládám obrázek 800x600 pix velikosti do 150 kilo a to prolezlo vždycky.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 10:12
od slonik
Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha? 8-[

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 9:11
od Absolut
"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.12.2008 8:59
od Absolut
Dovolil bych si poznamenat, že trať v zelené barvě, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.

Dále bych si dovolil poznamenat, že trať provedená ve žluté barvě je zajisté realizovatelná a bylo by možné zřídit zastávku Zličín v blízkosti metra s tím, že by pak trať pokračovala dál (podjezd pod ul. Řevnická buď nový samostatně nebo společný se zkušební tratí metra) a dále zřídit koncovou zastávku Metropole Zličín se smyčkou, zde lze vlézt na kus pozemku Depa Zličín...

Nabízí se šotosen vlakotramvajové TT Sídliště Řepy - Zličín - Chrášťany - Rudná - Chýně - Hostivice s odbočnou větví směr Rudná - Hořelice. Takový oboustranný přestupní napaječ obcí na rychlodráhu Praha-Kladno a na m-B s tím, že cestující někam na Smíchov by klidně mohli jet dál... Hihi :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 23:27
od Jakub
Já si ale myslím, že tam to ani lidé tolik nepotřebují, mají většinou svá auta nebo využijí 164 a přestoupí si. Nikdy jsem tam neviděl návaly, které by 164 nepobrala...
Kdežto speciálně další zastávka v sídlišti (Drahoňovského) bude jistě hojně využívána.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 23:07
od Matošo
Josef píše:Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.
jenže zase to míň lidí napojí na tramvaj...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 22:16
od Josef
Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 21:45
od Vašek
Jakub píše:Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.

Očekávám nějaký názorový střet :devilsmokin (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).
A každá správná diskuze má mít mapový podklad...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 19:45
od Jakub
Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.

Očekávám nějaký názorový střet :devilsmokin (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 18:55
od Vašek
marek kubík píše:Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.
Dnes jsem si to tam ( na Zličíně ) prohlížel a ono by tam bylo místo i pro smyčku...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 15:15
od Marek Kubík
Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 13:22
od Vašek
pawel píše:osobně bych to prodloužení považoval za rozumnou stavbu - logické protažení k obchodům, metru, busu na letiště a především terminálu příměstské i dálkové dopravy, dále spojení tohoto terminálu s nádr. praha-zličín. současná situace mi připadá nelogická a řepy a zličin jsou jaksi odříznuty od sebe, resp. spojeny pár vymetáky s nepoužitelnými provozními parametry. jsem si jist, že taková stavba by jistě mnohé vyhnala z aut (protože ne každý jede na zličín dělat obří nákup v hypermarketu) a možná i ulehčila přetíženým P+R na ZL.

Tak tak. Ale kudy novou trať vést? Buď po trase současné a-164 , přičemž bychom tu měli po dlouhé době opět kížení tram x vlak u Strojírenské, nebo TT nějak stočit podél železniční tratě, přkonat jí nějakým novým mostem a dále pokrčovat na Zličín ulicí Na Radosti.