Stránka 98 z 103

Re: Holyně ale i Centrální TT

OdeslatNapsal: 04.6.2005 15:57
od Phabbey
6432 napsal:Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)

O zrušení pěší zóny Na Příkopech nikdo nemluví! Tramvaje s pěší zónou se skloubit dají, nevidím v tom problém. Tebou navrhovaná trasa je pěkná, ale není o nic lepší; to spíš z těch ulic udělat kompletně pěší zónu, aby se turistický ruch přesunul z Příkopů taky jinam. Ostatně, co je na příkopech tak zajímavého, že tam jsou turisti? Nic, jenom nemají kudy jinudy jít, takže TT Na Příkopech (protože je to nejširší třída) a pěší zónu na Ovocném trhu apod.

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 14:12
od Gagarin
Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!


Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!

OdeslatNapsal: 03.6.2005 14:09
od Proxy
6432, Honzíku, Gagarine :oops: Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte :?:
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě :!: :!: :!:

TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.

Holyně ale i Centrální TT

OdeslatNapsal: 03.6.2005 13:41
od 6432
Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 12:55
od Petr
9001 napsal:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:
To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky :lol:

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 12:39
od 9001
Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!


U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:

OdeslatNapsal: 03.6.2005 10:32
od Pajda
Myslím, že pokud se teď schválí definitivní umístění TT (do prázdnin) na Praze 5, tak do prvního kopnutí bude trvat ještě několik let.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 9:24
od Jonáš
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!

Re: Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 9:21
od Gagarin
Jonáš napsal:
Gagarin napsal:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.


Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.

TT

OdeslatNapsal: 03.6.2005 9:19
od Honzík
Nevím, ale zdá se mi to hodně předčasná diskuze. Já si myslím, že Sídliště Barrandov bude dlouhodobě konečná. Holyně jsou malé a než se tam bude něco stavět, bude to pěkně dlouho trvat.

Rozvoj

OdeslatNapsal: 03.6.2005 9:18
od Jonáš
Gagarin napsal:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.

OdeslatNapsal: 03.6.2005 9:16
od Gagarin
Pajda napsal:Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko. :oops: stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.


A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?

OdeslatNapsal: 02.6.2005 22:05
od Pajda
Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko. :oops: stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.

OdeslatNapsal: 02.6.2005 21:39
od Tom
fricoolinek2 napsal:
Marek B. napsal:
Proxy napsal:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.



Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....


Ovšem oblast Barrandov, Slivenec, Lochkov je rozvojová oblast. Tudíž tam toho v budoucnu eště hodně vyroste...
a proto třeba: http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj2.gif
pro toto fórum berme trasu F jako tramvajovou rychlodráhu s vysokokapacitními vozy :lol:

OdeslatNapsal: 02.6.2005 21:32
od fricoolinek2
Marek B. napsal:
Proxy napsal:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.



Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....