Stránka 99 z 137

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 15:15
od Marek Kubík
Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 13:22
od Vašek
pawel píše:osobně bych to prodloužení považoval za rozumnou stavbu - logické protažení k obchodům, metru, busu na letiště a především terminálu příměstské i dálkové dopravy, dále spojení tohoto terminálu s nádr. praha-zličín. současná situace mi připadá nelogická a řepy a zličin jsou jaksi odříznuty od sebe, resp. spojeny pár vymetáky s nepoužitelnými provozními parametry. jsem si jist, že taková stavba by jistě mnohé vyhnala z aut (protože ne každý jede na zličín dělat obří nákup v hypermarketu) a možná i ulehčila přetíženým P+R na ZL.

Tak tak. Ale kudy novou trať vést? Buď po trase současné a-164 , přičemž bychom tu měli po dlouhé době opět kížení tram x vlak u Strojírenské, nebo TT nějak stočit podél železniční tratě, přkonat jí nějakým novým mostem a dále pokrčovat na Zličín ulicí Na Radosti.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 22.12.2008 0:33
od pawel
osobně bych to prodloužení považoval za rozumnou stavbu - logické protažení k obchodům, metru, busu na letiště a především terminálu příměstské i dálkové dopravy, dále spojení tohoto terminálu s nádr. praha-zličín. současná situace mi připadá nelogická a řepy a zličin jsou jaksi odříznuty od sebe, resp. spojeny pár vymetáky s nepoužitelnými provozními parametry. jsem si jist, že taková stavba by jistě mnohé vyhnala z aut (protože ne každý jede na zličín dělat obří nákup v hypermarketu) a možná i ulehčila přetíženým P+R na ZL.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 18:12
od Damir Holas
gabuliatko píše:a ví se prosím, proč zavržena ?
Uf, nepamatuju si přesně :( , snad kvůli stavebním nákladům či co, ale možná tam byly i nějaké technické problémy. Co naopak zavrženo nebylo (územní studie to obsahuje), je myšlenka TT z Řep na Bílou Horu nebo to, že by se plánované prodloužení metra A z Dejvic na letiště v Motole větvilo a jedna z větví by vedla přes Řepy do Zličína, kde by se napojila na trasu B.
Celá studie včetně výkresů je zde: http://www.repy.cz/modules.php?name=New ... e&sid=3129

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 18:01
od gabuliatko
a ví se prosím, proč zavržena ?

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 17:04
od Damir Holas
marek kubík píše:ahoj,napadlo mě prodloužit TT ze sídliště řepy na autobusový terminál Praha Zličín,aby lidé nemuseli pokračovat ve své cestě pouze metrem nebo autobusem mhd.prosím napište své názory na toto prodloužení TT ze sídliště Řepy.
Nejsi první :) Jsem z Řep a nedávno se tady konala beseda s občany na téma nové územní studie pro Řepy a pan architekt říkal, že možnost prodloužení TT směr Zličín (kvůli obchodním centrům) údajně byla prověřována, leč zavržena...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 16:50
od Absolut
No nakonec proč ne. Dávám tomu ale v pořadí priorit číslo 40.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 13:42
od MOp
Kudy? Kdepak, když už, tak na koleje a tradá do Hostivice...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.12.2008 13:06
od Marek Kubík
ahoj,napadlo mě prodloužit TT ze sídliště řepy na autobusový terminál Praha Zličín,aby lidé nemuseli pokračovat ve své cestě pouze metrem nebo autobusem mhd.prosím napište své názory na toto prodloužení TT ze sídliště Řepy.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.12.2008 17:18
od slonik
Tak to jsem dost zvědavý kdy se to začne stavět. A ty domy jsou už ve výstavbě?

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.12.2008 12:26
od Proxy
Bobik píše:
bokša píše:"Problematický" je úsek kolem Kaskád Barrandov.....
AHA tak už tuším kde je zřejmě problém. Tam má (mimo jiných) byt jakýsi Gross Stanislav (ten je z nich asi nejznámější).
:lol: :lol: :lol:
Pan jednodenní právník tu sice byt má, ale v Kaskádách I., tedy s výhledem na kamionovou dálnici. Kupodivu ani tento fakt neurychlil za jeho vlády budování Pražského okruhu :(

Posudek EIA, který zmínil PV jsem také četl a měl jsem pocit, že se tam snad někdo musel splést o desetinné místo :oops: Jinak nás v budoucnu čekají jen tratě s protihlukovou stěnou jako součástí ulice :?: Nedokážu si představit jak by pak mohla vzniknout trať na Dědinu nebo do Bohnic...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.12.2008 8:57
od P_V
V rozboru EIA pro tuto trať je shledáno, že dle nových norem přestává být tramvajová trať hlukově závadná až od vzdálenosti 122 m od zástavby. Protihluková okna dle nových norem prý nestačí, neb normy požadují nízký hluk i ve vzdálenosti do 2 m před okny. Alternativní řešení je umístit trať nebo dům do ochranného skleníku.
Ve světle těchto převratných poznatků se divím, že vůbec tramvaje mají právo na existenci a že se je někdo obtěžuje malovat do územního plánu. #-o

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.12.2008 7:56
od Absolut
Bokša: Protože předpisy pro hluk jsou u novostaveb jiné, než u rekonstrukcí, proto ta 30 na Barrandově. Že je to nesmysl cítí asi všichni, ale jednou to tak v nějaké ČSN EN ISO nebo zákoně je.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.12.2008 22:11
od Bobik
bokša píše:"Problematický" je úsek kolem Kaskád Barrandov.....
AHA tak už tuším kde je zřejmě problém. Tam má (mimo jiných) byt jakýsi Gross Stanislav (ten je z nich asi nejznámější). Ono je vůbec to sídliště nějaké začarované - viz noční zóna 30 - proč tam je, zrovna na zatravněném úseku za protihlukovou bariérou :?:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.12.2008 20:35
od bokša
Nojo, a když se opravuje dráha v Ruzyni, tak nad tím Barrandovem ty letadla lítaj taky. Takže nějaká tramvaj.... :)

Každopádně toto bude asi problém všude (viz Jeremenkova, Bohnice), kde dosud tramvaj nebyla. A i na tom Barrandově na nové trati s protihlukovými stěnami musí (nebo aspoň před dvěma lety musely) tramvaje v noci jet poslední zastávku třicítkou, aby náhodou někoho nerušily. Přestože v centru na starých neopravených tratích je to 40.