Stránka 2 z 96

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 29.5.2018 22:46
od parrot
9001 napsal:https://www.facebook.com/praha10/posts/10160401511755456?comment_id=10160401882170456&notif_id=1527609021776877&notif_t=feed_comment

Někdo zase vytáhl Malešice :-).

Podle Dolínka prý už není potřeba přeložka trubek, protože bude OKS a bude snadno rozrebratelný :lol:


Stejně než se vodárny pustí do reko přivaděče, budou koleje dávno sjetý a bude je potřeba vyměnit. Neviděl bych problém. Viz. Nádražní, tak dlouho se o ní mluví až tam zase po miliondesátý vyvěsili OR "pomalu" a zase to třeba následně jen zaflikují...

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 29.5.2018 16:56
od 9001
https://www.facebook.com/praha10/posts/ ... ed_comment

Někdo zase vytáhl Malešice :-).

Podle Dolínka prý už není potřeba přeložka trubek, protože bude OKS a bude snadno rozrebratelný :lol:

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 25.3.2018 19:40
od P_V
Pozemky od Finepu již jsou převedeny na DPP. Tak ještě ten zbytek...

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 07.3.2018 10:12
od P_V
Pavko s tramvajemi také moc nepohnul, i když jich sliboval 30 km. Přitom se jen prodloužily dva ocásky, z toho v Radlicích jen z nutnosti přeložit obratiště (po předchozí mnohaleté snaze celou trať zasekat aby ji nezbylo než zrušit) a otevření Podbaby se už ani nedočkal.
Ale jo, stavělo se i na Barrandov, ale to mu už připravili předchůdci.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 07.3.2018 9:57
od Karosák
Postupně propadám beznaději, že tady se už nepostaví nikdy nic, kvůli všudypřítomnému NIMBYsmu/osobním zájmům, byrokracii či legislativní apatii. Dnešek je ze všeho předpo_nej, předchozí zase šli přes mrtvoly. Pod vlivem vzpomínkového optimismu tvrdit, že lepší byl Pavko, protože něco postavil, to asi není úplně na potlesk. Porovnávat poslední hlavouny Prahy je asi jako vybírat mezi plesnivým chlebem, zeleným salámem a pukavcem.
Ale zase jestli se nám podaří zachovat Pražský skanzen, máme jistotu výdělku z turistického ruchu B-) A po prohlídce Skanzenu, jistě mnoho lidí ocení možnost posedět si v jedné mnoha pražských Kaváren. A pak už můžeme jen vyhlížet den, "kdy se dobro vy_ere všude" =P~

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 07.3.2018 9:32
od P_V
Ale jo, lepší by rozhodně byla tramvaj. Která ale nebude rušit zvěř, stejně jako ta lanovka, takže nejlépe v tunelu nebo půl kilometru od zahrady.
Troja je zasekané místo. Za socíku se čtvrť vyhnula zkapacitnění hlavních komunikací, protože se předpokládala celková anihilace kvůli 4pruhové silnici do Bohnic.) Dnes už se nějaké zkapacitnění (muselo by se místy bourat a zasahovat do krajinného rázu) neprosadí vůbec. Takže tam nejde vést nikudy nic.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 06.3.2018 23:36
od MM-Mikulovsky
https://praha.idnes.cz/lanovka-z-podbaby-do-bohnic-pres-zoo-db4-/praha-zpravy.aspx?c=A180306_122137_praha-zpravy_rsr
Z:arrow: ÚPLNĚ ČUMÍM - TA LANOVKA JE PŘECI JEN DOBRÁ VĚC, PROTOŽE ZMĚNILA PŮVODNÍ ZCELA ODMÍTAVÉ STANOVISKO ŘEDITELE ZOO K VÝSTAVBĚ TRAMVAJVÉ TRATI KOLEM ZOO: ""...........„Pro nás je zásadní, aby lanovka nevedla nad zoologickou zahradou. Z toho důvodu, že jde o klidové území nejen pro zvířata, ale i pro lidi. Nejsem proti lanovce, která by byla v západní části zahrady, ale lepší by rozhodně byla tramvaj,“ uvedl ředitel pražské zoo Miroslav Bobek.

Podle Bobka může velkokapacitní lanovka narušit také krajinný ráz trojské kotliny.

Stejného názoru je i vedení radnice Praha-Troja. .................""

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 28.2.2018 11:10
od Bobek
Třeba tam strašá, nejdřív mě to nechtělo k jednotlivým pozemkům pustit. :)

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 28.2.2018 9:22
od P_V
Že bych byl slepej? :? Tak to se omlouvám, mám takový dojem že už tam byl vlastník vyznačen a jen dobíhala ochranná lhůta.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 28.2.2018 9:16
od Bobek
Já tam tedy změnu právního vztahu (V-6464/2018, řízení založeno 30. 1.) v celém již geometricky odděleném pásu pořád vidím.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 26.2.2018 21:07
od P_V
Nějakým způsobem se přihodilo, že ony pozemky na Barrandově, na kterých už byl v katastru vyznačen převod na DPP a ochranná lhůta měla skončit 21.2. (pokud si to pamatuji dobře), už zase patří Finepu.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 15.2.2018 15:35
od kruťák
Doufám, že za ten nájem už se platí teď, a čim víc se bude oddalovat stavba, tim bude developer bohatší :twisted:

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 15.2.2018 14:54
od P_V
Nejde přitom jen o výkupy: letos se pražský dopravce dohodl s Finepem na pronájmu některých pozemků, které bude potřebovat během stavby. Za každý rok a metr čtvereční zaplatí 120 korun.

Že ta cena za výkup pole byla docela velká, ale řekněme že tržní, když to jsou stavební pozemky. Ale tohle je ještě větší pálka. To se platí za kvartýr v malém městě. :shock: To tam snad pěstují marihuanu, aby jim to nahradilo výpadek z pachtu?

Edit: příště budu přemýšlet než něco napíšu. #-o
Ale i tak je to moc, na dosavadní využití jako pole. Jen ne o tři řády, ale o dva.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 15.2.2018 13:22
od von Špilberk
Karosák napsal:Je hezký, že dopravce pokročil v době, kdy už to mělo stát :prase

V této souvislosti mě napadá, že bych mohl upozornit (pokud někdo přehlédl) na jednu knihu:
https://www.alescenek.cz/zbozi/112389/praha-nepostavena/
Schopnost kecat a za x let nevyřešit problém máme už od předků.

Re: Nové tramvajové tratě

OdeslatNapsal: 15.2.2018 13:16
od Karosák
Je hezký, že dopravce pokročil v době, kdy už to mělo stát :prase