Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 10.7.2022 9:08
Dvorecký most, nový most přes Vltavu v Praze
https://silnice-zeleznice.cz/silnicni-i ... -praze-706
https://silnice-zeleznice.cz/silnicni-i ... -praze-706
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=558
Což je bohulibá myšlenka z pohledu návštěvníka stadionu, ale i kdyby se to hlásilo (dovětkem "v obratišti"), tak bude pořád více těch naštvaných, co se musí vracet zpět na hlavní trať. Kotlářka? 2 si jdou po svých a 10 jich sprintuje na hlavní, aby doběhli tu 9, do které mohli v klidu přelézt má Kavalírce.
Ještě bych zmínil Kubánské náměstí, člověk má namířeno do areálu plaveckého bazénu (třeba do sauny i s dětmi, nemusí být sportovec), vystoupí si nahoře na Vršovické a dá si světla plus kousek procházky hezky souběžně s tou prázdnou tramvají z které vystoupil... Já vím, není to daleko, ale stejně nepotěší. Zřejmě podobný případ jako ostatní zmíněné.
Přesně! Vzpomínám na bábu v šejdrový 22 zatahující ZC - Vozovna už z Hostivaře, hlásání "jede do vozovny" někdy od Karláku, ti chytřejší vystoupili na Hradě, zbytek na Brusnici obč. a jen to ohnu za roh, buchbuch na kabinu "vy nejede na BH? Ne, nejedu - a prooooč, ona je nějaká výluka? Ne, není, jenom jedu do vozovny, vždyť to tu máte napsaný a i to hlásí" (dokonce nějaká paní se mě zastala, že mám pravdu, napsaný a hlásí). Bába zmlkla - na pět vteřin - a rozčísla to "a co teď budu dělat na Prašným mostěěěěě"?
Aspoň výstupní by se mohla nějak vecpat. Ano, je to v oblouku, ale jde o konečnou. Absence zastávky mi připadá jako drzost vůči cestujícím, když už tam ta tramvaj tak jako tak dojede...Petr píše: ↑19.6.2022 18:50Zastávka Levského ZC, s ohledem na vzdálenost následující zastávky realizována nebude. Vnější kolejí smyčky již myslíš kolej vnitřní, neboť vnější je u WC. No a kolejová spojka zůstane. V případě výluky TT na Libuš (například při údržbě) kapacitně dvě koleje na Levského prý nestačí.Bobik píše: ↑14.6.2022 17:13Původně se Levského ZC plánovalo naproti DC (myslím akorát mírně posunutá vpřed, až na ten trávník) a vnější kolej smyčky je vlastně kolejí traťovou. Ta dnešní spojka mezi kusou kolejí a smyčkou je vlastně "dočasné řešení". Takže předpokládám, že plány budou oprášeny. Smyčka se má stejně rekonstruovat a do budoucna by 2 koleje měly stačit.
Zastávka Levského ZC, s ohledem na vzdálenost následující zastávky realizována nebude. Vnější kolejí smyčky již myslíš kolej vnitřní, neboť vnější je u WC. No a kolejová spojka zůstane. V případě výluky TT na Libuš (například při údržbě) kapacitně dvě koleje na Levského prý nestačí.Bobik píše: ↑14.6.2022 17:13Původně se Levského ZC plánovalo naproti DC (myslím akorát mírně posunutá vpřed, až na ten trávník) a vnější kolej smyčky je vlastně kolejí traťovou. Ta dnešní spojka mezi kusou kolejí a smyčkou je vlastně "dočasné řešení". Takže předpokládám, že plány budou oprášeny. Smyčka se má stejně rekonstruovat a do budoucna by 2 koleje měly stačit.