Stránka 105 z 137

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.5.2008 13:55
od Tindo
Jaký je váš názor na možné využití lehké železnice nebo jinak řečeno tramvajové rychlodráhy pro budoucnost příměstské dopravy v Praze? Třeba do Průhonic, nebo Jesenice? Jaké by takové příměstské město (bez železnice) mělo mít velkost, aby byla taková trať opodstatněná?

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 05.5.2008 15:18
od Absolut
No vidíš. Úplně jsem tu jeho poznámku přehlédl...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 05.5.2008 15:07
od fricoolinek2
Absolut píše:Nejlepší je na tom obrázku popis sloupců:
TERMÍN ZPROVOZNĚNÍ (v mld. CZK)
INVESTIČNÍ NÁKLADY (km)
Nic proti, ale na už upozornil P_V dávno před tebou, Absťo.. 8-)
P_V píše:V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 05.5.2008 14:42
od Absolut
Nejlepší je na tom obrázku popis sloupců:
TERMÍN ZPROVOZNĚNÍ (v mld. CZK)
INVESTIČNÍ NÁKLADY (km)

Re: Véééčerník prahááá

Napsal: 05.5.2008 13:57
od Tom
P_V píše:V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách :)
každý rok se neděje nic jiného, než že se ty termíny posunujou :D

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 28.4.2008 17:49
od Blackfire
No, na to, že trať SB <-> Slivenec by dle informací ze článku měli otevírat nejpozději za rok a třičtvrtě, mi tu chybí byť ten nejmenší náznak přípravných prací... :-k

Véééčerník prahááá

Napsal: 28.4.2008 16:31
od P_V
V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.3.2008 22:54
od Absolut
Dobrá tedy

Variantu s jednosměrným provozem ulicemi s použitím ulice Nad Kazankou se již několik let pokouší někam dokopat jeden místní nadšenec, bohužel bez valného úspěchu, protože zavést do klidné vilové ulice tramvaj je z hlediska hluku naprosto neprůstřelná věc.

Realita TT k ZOO má nejblíže k variantě č. 2, která je studijně prověřena rovněž s napojením do Dejvic na Podbabskou trať. Viděl jsem to jen tak letmo a nevypadalo to zas tak zle, ale problém s úzkým hrdlem u zámečku tomu jikdy nikdo neodpáře.

Propojení varianty 2 na ZOO a do Bohnic skutečně možné není, avšak existuje velmi pěkná částečně tunelová varianta na TT Bohnice - ZOO severní vstup - nový most - napojení na TT Podbaba - Suchdol. Bohužel, takováhle varianta žije a umírá na tom, jaká varianta bude vybrána pro TT do Suchdola, kde jsopu nyní myslím ve hře tři. Kreslit to do mapky nemám čas, ale jistě to někdo načrtne, když už jsem to takhle hezky provařil. Nicméně myslím, že do návrhu ÚP se to nedosatalo.

Mám - li se vyjádžit z obrázku k variantám 3a a 3b, pak jsou to strašlivé nesmysly likvidující stromovku a okolí ZOO a naštěstí se takovými ohyzdnostmi v naší zemi již téměř 20 let nemusíme zabývat, protože příroda a klid jiáž mají také svoje místo na slunci.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.3.2008 22:02
od Neral
Mapl píše:Ale co do zastávek a jejich výhodnosti by byla nejlepší trasa asi varianta číslo 1, ale v poměrně úzkých ulicích Trojy by to mohl být malinko problém tramvaj vést a na samostatném tělese by jí zase nechtěli okolní obyvatelé jako rušivý element. (-X
A co takhle, když už by to mělo být v zástavbě, že by se k zoo jezdilo ulicí Nad Kazankou a zpátky Trojskou? Ty dvě ulice se k tomu podle mě přímo nabízejí. :) Stejně mi ale přijde lepší (a určitě reálnější) ta varianta podél řeky.
Proxy píše:Já bych si trochu realisticky zatipoval, že výsledek bude blízko variantě 2, ale více zastávek pro Trójany ;-) akorát smyčka bude spíš někde u Vltavy, protože nějak si moje bujná fantazie nedokáže představit jak tramvaj vytáhnout k BOT :oops:
To si taky myslím, ale zase když:
Absolut píše:Propojení do Bohnic i na Suchodlskou trať se studijně zpracovává a nevypadá to zas tak špatně.
tak by mě docela zajímalo, jak by to mohlo vypadat...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.3.2008 14:33
od Mapl
Mě se docela zamlouvá varianta číslo 2, ale je tam zase málo zastávek na trase a to Troja chtít nebude. Ale jak zde Proxy napsal, tak to možná bude této variantě nejlbíž.

Ale co do zastávek a jejich výhodnosti by byla nejlepší trasa asi varianta číslo 1, ale v poměrně úzkých ulicích Trojy by to mohl být malinko problém tramvaj vést a na samostatném tělese by jí zase nechtěli okolní obyvatelé jako rušivý element. (-X

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.3.2008 13:41
od Proxy
adesnaj píše:osobní návrh na tramvaj TRÓJA :lol:
Já bych si trochu realisticky zatipoval, že výsledek bude blízko variantě 2, ale více zastávek pro Trójany ;-) akorát smyčka bude spíš někde u Vltavy, protože nějak si moje bujná fantazie nedokáže představit jak tramvaj vytáhnout k BOT :oops:
Varianta 3 je pěkná výletnická tramvaj 8-) tu variantu bych si nechal na vydírání MČ Praha-Troja, kdyby se moc cukali k výstavbě TT :lol:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.3.2008 10:56
od adesnaj
osobní návrh na tramvaj TRÓJA :lol:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 15.3.2008 10:40
od Damir Holas
Neral píše:Podhoří přece autobus nepotřebuje; je už obsloužené linkou P2. :wink:
No ty jim teda přeješ :wink: Jen sezónní provoz :)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 14.3.2008 19:50
od Neral
Podhoří přece autobus nepotřebuje; je už obsloužené linkou P2. :wink:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 14.3.2008 17:21
od P_V
1) Jistě, ve špičce možná i častěji... :)
4) Jakýsi Lanna to už v předminulém století jednou o kus vedle udělal, proč tedy ne repete... šlo by to jen o nějakých 20 m jižněji.
5) a neřekne, neřekne... Už mě napadá jen pobřežní cesta, je sice nejméně kolizní, ale to se pak ta trať bude Troji vyhýbat téměř dokonale.