Stránka 19 z 137
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 25.10.2021 14:40
od Radek
Jen drobná poznámka: má tam jezdit 17 a 24.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 25.10.2021 10:26
od P_V
prodloužení a znekomfortnění cesty vynuceným přestupem na tramvaj
žádné zastávky v průmyslové zóně mezi Zdiby a konečnou
megalomansky pojatý terminál s horskou dráhou, který do 30 let "údržby" (možná i bez uvozovek) zchátrá
minimální rozvojový potenciál obytné zástavby kolem trati (Horní Chabry z východní strany uzavřené, dál je skládka, dál zas blízkost D0 a D8)
pojede tam jen 17, která když kdekoli v centru uvázne, tak do té oblasti nepojede ani kolo
žádné vhodné obratiště v Kobylisích pro obrat v takovém případě
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 25.10.2021 9:09
od Ústečák
Proč?
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 25.10.2021 8:25
od 9001
Jsem upřámně zvědavý jestli tohle dotáhnou.... Ta trat bude dopravně spíš průser, než užitek
Re: TT Strahov
Napsal: 20.10.2021 17:25
od vs-metrak
A už někdo prověřoval, jestli strop strojovny hlavního větrání STA unese smyčku ?
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 16:38
od P_V
Ono je otázka, zda je Dlabačov potřeba, když je ještě blíž Královka s 3 kolejemi
Ale když tu zaznívaly hlasy, že každý metr kolejí je dobrý, tak proč ne.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 15:26
od 9001
Ono je otázka, jestli Dlabačov buce potřeba, když bude Strahov...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 14:41
od P_V
Neuvažuje se o tom, že by se při stavbě trati na Strahov, vjezd obratiště Dlabačov zapojil do Vaníčkovy? Bylo by pak operativně o trochu využitelnější, a zároveň by se na trávníku uvolnilo místo na ty společenské aktivity.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 10:33
od 9001
Jak píše Karosák... Podbaba byla prakticky kompletní výměna ulice, kde tramvaj byla jedna z mnoha položek
Radlická byla stavba prakticky nové ulice plus měnírna
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 9:15
od Karosák
Odpověď na konkrétní situaci neumím dát, ale náklady budou dost závislé na vyvolaných akcích. Když musíš přeložit x (k)m sítí a okolní komunikace postavit vpodstatě znovu, protože všechno někam překládáš, tak je to asi jiná "váhová kategorie", než když stavíš trať "na zelené louce", nebo uprostřed travnatého pásu, do komunikací nemusíš takřka zasahovat a žádné sítě tam nevedou. Resp. nějaká optika a běžná elektřina, prostě trošku škrábnout do chodníku asi také nebudou tak zlý, ale plyno- , vodo-, paro/horko- vody a kanalizace, to je prostě další vyvolaná stavba. Radlice i Podbaba byly myslím v tomto smyslu dost fuška. Zvláště ta Radlická vypadá úplně jinak, masivní terénní úpravy, PHS, sítě a třeba také nová měnírna...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 9:00
od thriller2
Jaktože je to tak levné? 1,7 km za 305 mil Kč? Prodloužení do Podbaby stálo stejně, ale bylo to jen 300 metrů. Radlice 400 metrů byly za 700 mil Kč a prodloužení do Slivence 1,5 km mělo být za 600 mil Kč
odkaz.
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.10.2021 9:00
od MOp
Neboj, s utahováním opasků a nedostatkem financí se to za chvíli opět začne omezovat..
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 19.10.2021 14:59
od Radek
DPP vysoutěžil zhotovitele nové tramvajové tratě Modřany – Libuš, stavba bude o téměř 46 milionů korun levnější
https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... n-levnejsi
pěkně se to hýbe...
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 19.10.2021 7:50
od von Špilberk
Pražský dopravní podnik zadal projektování tří nových tramvajových tratí
https://zdopravy.cz/prazsky-dopravni-po ... ati-94634/
Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 18.10.2021 11:45
od Ústečák
Dvorecký most - nikoliv, opravdu jeho příprava nestojí, naopak.
https://zdopravy.cz/novy-most-spoji-smi ... rde-94608/