
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9915
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Byl bych v klidu
Tohle se jentak nepodaří... Hlavně nelze reálně zavřít tuhle spojku dokud není hotový okruh...

Re: Nové tramvajové tratě
Svahy se dají slušně udržovat, třeba park Přátelství na Proseku je jich plný a jsou v nich cesty i schody. Betonové zídky vytvářejí takový nepěkný celkový dojem. Ta džungle bude naopak u těch zídek, v zoufalé snaze je zamaskovat. Taky asi na ně bude muset přijít zábradlí, které na té vizualizaci vynechali.
Re: Nové tramvajové tratě
No na jednu stranu jsou to zdi - bariery, ale do nich se dají zabudovat rampy a schody líp než do svahu. On se ten svah bude daleko hůř udržovat - bude tam džungle náletů a hlavně se tím zúží pochozí plocha nahoře nad tunelem. Tam je to docela hezký park s výhledem a když to usekneš šikmými svahy, bude to jenom val s úzkou cestou nahoře.P_V píše:Podle mě by se měly co nejvíc redukovat zdi (bariéry) a nahradit šikmým terénním násypem. Někde to asi nepůjde, jak uvádějí, že tam budou technologické místnosti, ale jinde by to určitě šlo - třeba řez 2.
Název konečné zastávky U rozhledny je vskutku chytře vybrán pro celoměstskou orientaci
A název konečné zastávky bych bral jako pracovní architektů. Sice je svým způsobem místně zajímavý, ale DP si pak stejně něco vymyslí - ve finále něco typičtějšího, ať už třeba Sídliště Spořilov (abysme se trochu přizpůsobili pražskému trendu

Re: Nové tramvajové tratě
Podle mě by se měly co nejvíc redukovat zdi (bariéry) a nahradit šikmým terénním násypem. Někde to asi nepůjde, jak uvádějí, že tam budou technologické místnosti, ale jinde by to určitě šlo - třeba řez 2.
Název konečné zastávky U rozhledny je vskutku chytře vybrán pro celoměstskou orientaci](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Název konečné zastávky U rozhledny je vskutku chytře vybrán pro celoměstskou orientaci
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Nové tramvajové tratě
Ale proc ne, ta vizualizace je pekna a dalo by se s tim sohlasit. Pro zacatek i ta smycka je ok
Re: Nové tramvajové tratě
Pro porovnání, vizualizace starší. Nově je zakrytí silnice delší, ale zas přibyly podzemní technologické objekty, které budou místy čouhat ven nebo tvořit zeď.
http://www.satra.cz/sporilovska-spojka-zakryti/
http://www.satra.cz/sporilovska-spojka-zakryti/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4093
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak vizualizace už by byly: http://www.praha.eu/public/36/e8/f6/251 ... ystava.pdf 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Radek píše:Vedení metropole schválilo změny územního plánu pro nové tramvaje
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html
nemělo tam být spíš "asi 52 procent tratí je odděleno od silniční dopravy."............
V horizontu několika let mají také vzniknout tramvajové smyčky u Depa Hostivař a na Zahradním Městě. V souvislosti s rozšiřováním tramvajové sítě potřebuje dopravní podnik vystavět také novou vozovnu. Výhledově má být na Spořilově v Chodovské ulici.
Délka tramvajové sítě je v Praze 142,4 kilometru, přičemž asi 52 procent tratí vede po vlastním tramvajovém tělese. Zbylé jezdí po vozovkách společně s auty. Tramvaje přepraví ročně přes 360 milionů cestujících.

Což by mohlo odpovídat součtu délek samostatných tramvajových těles (mimo PK) a tramvajových pásů, jež jsou součástí PK, ale nikoliv vozovek, od nichž jsou zvýšené (příp. snížené či jinak oddělené).
Re: Nové tramvajové tratě
Na tom je nejvtipnější, že to v ÚP opravdu zatím není. První nový koncept ÚP, kde to bylo, smetli jako Bémův relikt, a metropolitní plán se svým antifunkcionalistickým přístupem (funkce následuje formu) se taky jeví poněkud neprůchodně. Radní asi usoudili, že se možná stihne kopnout do země dřív, než metropolitní plán dojde do finiše.9001 píše:Nebyl by k tomu i obraz. Docela by bylo zajímavé jak jsou TT nakreslené.
A ta druhá TT? Není náhodou TT přes Dvorecký most a dál do nitra P4 v územním plánu už dlouho?

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9915
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nebyl by k tomu i obrazRadek píše:Vedení metropole schválilo změny územního plánu pro nové tramvaje
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html

A ta druhá TT? Není náhodou TT přes Dvorecký most a dál do nitra P4 v územním plánu už dlouho?
Závěrem. Papír resp. uložiště toho snese hodně

- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Vedení metropole schválilo změny územního plánu pro nové tramvaje
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9915
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
MM: Ty si teda přesvědčovatel
Já po té tramvaji tady netoužím, protože v ní nevidím přidanou hodnotu. Ty ji sem chceš nacpat
Norma. Myslím, že pan Absoult to tu před lety říkal, že novostavba ala Slovany je nereálná a koleje musí být u sebe. Jinak normy veřejné jsou:-) Jenom se musí zaplatit např. https://shop.normy.biz/
.
K Uzavřené. Děláš jako by si byl dnešní a nebo ještě lépe před rokem 89, kde se dohodlo, že se bude stavět, tak se stavělo... Takže dnes TT uzavřenou nereálná...
K odtahům jsem tu psal docela dlouhý příspěvěk. Podle mě je to shnilé napříč organizacemi od DP přes MP a na Mariánském náměstí konče...
trainzjohny: Ovšem to není dopravní důvod... Ty busy především 102+144+200 jezdí se skoro 100% přesností... To si Bohničtí jen tak vzít nedají;-). Navíc tramvaj neřeší druhý nejžádanější směr z Bohnic = Ládví/Prosek... Jako bonus co Čimice? Necháme 152 jezdit podél trati? Nebo ji potáhneme "zadem" a vrátíme chybu starého ROPIDu...


Norma. Myslím, že pan Absoult to tu před lety říkal, že novostavba ala Slovany je nereálná a koleje musí být u sebe. Jinak normy veřejné jsou:-) Jenom se musí zaplatit např. https://shop.normy.biz/

K Uzavřené. Děláš jako by si byl dnešní a nebo ještě lépe před rokem 89, kde se dohodlo, že se bude stavět, tak se stavělo... Takže dnes TT uzavřenou nereálná...
K odtahům jsem tu psal docela dlouhý příspěvěk. Podle mě je to shnilé napříč organizacemi od DP přes MP a na Mariánském náměstí konče...
trainzjohny: Ovšem to není dopravní důvod... Ty busy především 102+144+200 jezdí se skoro 100% přesností... To si Bohničtí jen tak vzít nedají;-). Navíc tramvaj neřeší druhý nejžádanější směr z Bohnic = Ládví/Prosek... Jako bonus co Čimice? Necháme 152 jezdit podél trati? Nebo ji potáhneme "zadem" a vrátíme chybu starého ROPIDu...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3019
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Podívej se kolik busů (skoro samé klouby) jede ve špičce přes Písečnou nahoru a máš asi 99 pádných důvodů, proč.9001 píše:K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...
I když já osobně si myslím, že Bohnice jsou ideální místo na zavedení trolejbusů, které na pomocný pohon (baterky/diesel) budou jezdit bydlet na Klíčov.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
nedám, dokud ty neodůvodníš proč potřebuješ 3 a nestačí ti jen jeden9001 píše:...
K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...

Tak to mi někdo vysvětlete proč, (neám přístup k normá - nejsou (narozdíl od zákonů) veřejně přístupné9001 píše:MM: No s tou TT bych si tak jistý nebyl... Pokud se nezměnily normy, tak novostavbu nelze postavit ala Plzeň (Slovany i náměstí Republiky).
...
jestli se nepletu problém nebyl v předpise, ale V JEHO CHYBNÉM VÝKLADU PRAHOU (tak jak si to myslím o mnohých dalších - zejména např. MP hl. m. P prý neodtáhne IAD zasahující do profilu TT, protože překáží jen TRAM nikoliv OSTATNÍM ÚČASTNÍKŮM SILNIČNÍHO PROVOZU = NENÍ TEDY PODLE NÍ/PRAHY PŘEKÁŽKOU SILNIČNÍHO PROVOZU9001 píše:....
K tomu tvému románu co si napsal...
Za prvé ti to sestřelí hygiena, protože v Uzavřené bude nárůst hluku. Vzpomen si na kauzu Bělehradská...
...

9001 píše:... Další věci už radši lepší nekomentovat... Jenom ten závlek linek z Dáblic a vozovny přes Kobyliské náměstí a Uzavřenou......
Jenže "závlek" je jen jednosměrný (s obsluhou jen o jednu zast. víc než přes Stírku) a pro linku/y do Tojské ul. to je trasa dokonce cca stejná

Obdobné je to opačně přes Stírku do Bohnic - od Trojské je to dál a o Palmovky cca stejně (jako by Uzavřená ul. byla díky demolici domu dvoukolejná) !
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 13.8.2017 19:15, celkem upraveno 4 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9915
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
MM: No s tou TT bych si tak jistý nebyl... Pokud se nezměnily normy, tak novostavbu nelze postavit ala Plzeň (Slovany i náměstí Republiky).
K tomu tvému románu co si napsal...
Za prvé ti to sestřelí hygiena, protože v Uzavřené bude nárůst hluku. Vzpomen si na kauzu Bělehradská...
Další věci už radši lepší nekomentovat... Jenom ten závlek linek z Dáblic a vozovny přes Kobyliské náměstí a Uzavřenou...
K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...
K tomu tvému románu co si napsal...
Za prvé ti to sestřelí hygiena, protože v Uzavřené bude nárůst hluku. Vzpomen si na kauzu Bělehradská...
Další věci už radši lepší nekomentovat... Jenom ten závlek linek z Dáblic a vozovny přes Kobyliské náměstí a Uzavřenou...
K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...