Stránka 34 z 137

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 19:26
od 9001
ElWapp: Libuš, Dědina, Pankrác, VN... A to jsou ty "městské", které by měly být v pohodě.... Realitu vidíme...

Bobik: Asi developer netlačí dostatečně na koupi smyčky Černkostelecká :devilsmokin

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 18:38
od Jirka
Bobik píše:
18.2.2020 18:00
9001 píše:
17.2.2020 20:12
Zahradní město je asi jediné co reálně vznikne v nějaké rozumné době...
A co Depo Hostivař? O tom se nějak nemluví.
Minulý týden se tam vyskytovala vrtná souprava, ale nevím, jestli jen v prostoru uvažované smyčky, nebo prakovacího domu.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 18:00
od Bobik
9001 píše:
17.2.2020 20:12
Zahradní město je asi jediné co reálně vznikne v nějaké rozumné době...
A co Depo Hostivař? O tom se nějak nemluví.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 14:22
od peca7
ElWapp píše:
18.2.2020 7:55
Co jineho melo vznikat?
Třeba trať do Holyně nebo prodloužení v Ruzyni :D

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 11:53
od Karosák
ElWapp píše:
18.2.2020 7:55
Co jineho melo vznikat?
Až 30 nových TT, přece :devilsmokin :D :zadnice

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.2.2020 7:55
od ElWapp
Co jineho melo vznikat?

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.2.2020 20:12
od 9001
Zahradní město je asi jediné co reálně vznikne v nějaké rozumné době, protože nikdo nebude chtít tahat M22 komplet do Hostivaře...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.2.2020 10:01
od ElWapp
https://deska.praha.eu/files/0DbNyWHeY3 ... o%20SP.pdf

STAVEBNÍ POVOLENÍ
pro stavbu
„Smyčka Zahradní Město“

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 19.1.2020 22:18
od 9001
MARV píše:
19.1.2020 15:33
von Špilberk píše:
14.1.2020 17:10
„Konec mafie bratrů Čižinských“. Na Žofíně vzniká nová koalice Prahy 1
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... lstvo.html
Taky konec snu o tramvaji na Václavák :?:
Žádný konec snu o tramvaji na Václavák, neb i nová koalice návrat tram podporuje.
To je super zpráva, ale když jsem viděl Lomeckého na FB se statusem "Dneska by to šlo", tak jsem si říkal, že k tomu 1000 a jednomu problému přibyl 1000 a druhý :prase

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 07.1.2020 8:55
od ElWapp
http://urdeska.praha.eu/files/Smy%C4%8D ... KH7bOslw==
Oznámení zahájení stavebního řízení
„Smyčka Zahradní Město“

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 18.12.2019 14:54
od von Špilberk
DPP má povolení pro tramvaj do Slivence, začne stavět prvních 40 metrů kolejí
https://zdopravy.cz/dpp-ma-povoleni-pro ... eji-39165/

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.6.2019 10:23
od P_V
Návrh územní studie Michle.
http://www.praha4.cz/Pracovni-navrh-uze ... ichle.html
Obsahuje návrh vedení TT Michle - Budějovická. Pod magistrálou je navržena splítka, zastávky se Brumlovce tak nějak úplně vyhýbají (výkres Doprava).

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.5.2019 23:34
od mart337
9001.: No to je hezký, ale zkus v Praze sehnat koridor, kde mezi zástavbou je prostor 75 m pro výstavbu tramvajové tratě alá Bystrc. No možná tak souběžně s jižní spojkou, tam by to možná procpat šlo. Tady asi můžeme uvažovat o Komoku. atřeba jeho prodloužení do Komořan a třeba na Zbraslav. Tam by se asi nějaká rychlodráha šla nacpat.
A jak jsem napsal, šlo by teda postavit velké parkoviště na konečné v Letňanech místo vládní čtvrti. Jinde asi u metra není místo, na Kobylisích žádné parkoviště nepostavíš. Takže pak zbývá opravdu postavit odbočku metra na Zdiby místo tramvaje, aby si lidi mohli vozit zadek bez přestupu.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.5.2019 22:04
od 9001
mart337: Jenže pořád je to tramvaj co se bude plazit po klasické komunikaci s tím, že stržená trolej u Výtoně a policajt u Výstaviště = problém...

Prostě to není Brno ala Bystrc/ Líšen/Lesná, kde má tramvaj minimální kontakt s ostatní dopravou...

Navíc přestup v zemi nikoho... Tenhle přestup lidi akceptují na Zličíně/Černém Mostě, protože metro...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 23.5.2019 16:09
od mart337
Tahle trať má opravdu smysl, jen jako svoz od Zdib s nějakým větší parkingem u D8 a její případné protažení do Odolené Vody. Vesnice (Sedlec, Bašť a Panenské Břežany) to musí obcházet, do uliček vesnice tramvajovou trať nenacpete. Takže je jedině možnost pak mít nějakou větší novou zástavbu v okolí tratě u vesnic. A směřovat to někam jinam dál už nemá cenu, protože tam je zase železnice.