Stránka 39 z 136

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 14:25
od von Špilberk
Tak sláva, obrázky Dvoreckého mostu už máme. :D Kdy se začne stavět netušíme. :(
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány :?:

Dvorecký most

Napsal: 02.10.2018 13:59
od P_V
Ještě jeden obrázek, aby bylo jasné, že autopruh tam vážně nebude. Kdypak to začne vadit? :(
Obrázek

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 24.9.2018 14:19
od P_V
Konečně něco více info, než pravidelně odsouvaný seznam.
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 20:47
od 8750
Radek píše:Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
Otázkou je, zda tam nějaké linky budou končit i po jejich integraci. Někde jsem zaslechl, že by měly končit v Motole podobně jako 347. Vzhledem ke kolonám na Patočkově, zrušenému pásmu na A a úspoře vozkm mi to přijde jako dosta reálné. Jen by se asi pro jejich manipulační stání musel zabrat pravý pruh na Plzeňské, ale dnes je tam stejně u vozovny kvůli přechodům zúžení do jednoho pruhu, takže bych to neviděl jako problém.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 16:37
od Radek
Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 14:05
od mart337
9001 píše:S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...

Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...
No s tou výškou bych to nepřeháněl, protože chobotnice byla právě kvůli výšce odepsaná ... :devilsmokin

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 13:21
od 9001
S pozemkem souhlas... Je hodně zajímavý a navíc tam i díky chobotnici půjde postavit poměrně vysoká budova bez extra otázek...

Dopravně to tu už bylo popsáno... Špejchar byl kvůli napaječům ze západu... a z východu je cokoli tam ukončené na dvě věci...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 23:38
od mart337
9001 píše: Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany 8-)

I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel :devilsmokin
No podle mne jde opravdu o vnitro na Letné a ne o obranu. Za Hradčanskou je v blízkosti Vozovna Střešovice, případně hojně využívaná Královka. Dělat další smyčku přímo v oblasti Prašňáku je zbytečný.
Stěhování smyčky Špejchar má logiku ve dvou směrech. Jeden - oficiální - je že v oblasti Letenského náměstí má větší smysl z důvodu případné obslužnosti této oblasti v případě nějakého problému na tratích v blízkém okolí (Špejchar nebo Kamenická). Větší prostor je právě někde v oblasti ministerstva, nevím jestli by se třeba nedala udělat malá smyčka v oblasti Billy přímo na Letenském náměstí. To je tedy jeden důvod.
Druhý - neoficiální - je podle mne samozřejmě lukrativní pozemek stávající smyčky mezi velvyslanectvím a výjezdem z tunelu. To je podle mne hlavní důvod snahy stěhovat smyčku.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 23:05
od demon
9001 píše:Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?
Nikoliv, problém na straně zhotovitele.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 22:51
od 9001
trainzjohny píše:
P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...
Ale počkej. V článku se píše o ministertvu vnitra ne? Ne obrany 8-)

I když možná u nádraží by se nějaký prostor našel :devilsmokin

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 20:18
od Bobik
Souhlas, že za metrem by to mělo větší smysl. Akorát jaxi není kde. A tady spíš čuchám, že někdo jde po pozemcích, protože přesunutí k ministerstvu opravdu nemá žádný smysl.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 20:07
od trainzjohny
P_V píše:Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.
Rozhodně by měla větší dopravní význam za Hradčanskou kde by se pak při výlukách dalo otáčet a vézt lidi na metro na Hradčanskou, než před ní, kde je víceméně tak na to blbnutí cviček a odstav vadných vlaků, což jde i jinde.
Vize napaječe metra který by tam končil už dávno vzal čas, tedy její místo není kdoví jak silné. Stačí se podívat na podobné místo kde jsou dvě varianty smyček, z nihž jedna je silně omezená místem (Dlabačov/Královka) a která je více používaná a funkční...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 18:25
od P_V
Ono to není na zrušení, ono to jen nemá dopravní důvod k přesunutí.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 17:56
od von Špilberk
Tenhle styl uvažovaní nemám rád. To, že něco není teď moc využívané, neznamená, že je to hned na zrušení. [-o<
Špejchar používá třeba krátká 17, když je stržená trolej u Výstaviště, jsou taky MÚ (potřeba otáčet a odstavovat), mimořádné jízdy a akce. Je potřeba prostor pro manipulaci cvičných jízd, když si zkouší závady nebo třeba sunutí/vlečení atd. Ano, smyčka je na dnešní poměry velká a nová by mohla být menší, ale aby v téhle oblasti nebyla vůbec žádná smyčka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. A třeba až se postaví v roce 2130 trať na Suchdol, tak by se mohla hodit. 8-[

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 16.9.2018 16:35
od 9001
Demon: Žižkov stejný problém jako TT do Hostivaře? Odvolávání firem k ÚUOHS?

Von: Jestli se dostane k moci Pospíšil a tahle parta, tak se dá očekávat návrat chobotnice... :roll: A profesionální vdova se svého křesla taky jen tak nevzdá... A nebo tam poteče jiný devoleperský beton, protože výjezd z Blanky tomu docela nahrává...

P_V: Asi tak... Navíc jediná TT pro kterou to mělo smysl, tak má už stanici metra...