Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunel Vlasta

Příspěvek od Martin Šubrt » 18.4.2015 21:09

Tramvaj Holešovičkami - poptávkově i funkčně zbytečná stavba.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3736
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tunel Vlasta

Příspěvek od P_V » 18.4.2015 19:24

Vypadá to hezky. Konečně někdo přišel na to, že dnešní MÚK Vychovatelna je předimenzovaná na to, že hlavní toky mají přijít pod zemí. Ale kde tam bude Libeňská spojka? A proč jsou na té povrchové křižovatce tak mrňavé poloměry odbočení, že se tam ani autobus slušně nevytočí?

Jo aha, jsme v prt fóru :) Takže, kde se ta TT vezme? Bojím se že z nového Trojského mostu, a v Trojské bude zrušena jako neperspektivní.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od thriller2 » 18.4.2015 18:09

V Holešovičkách potřebuje nějakou takovou úpravu jako sůl. To co tam je teď, to je otřesné. Jen nechápu, na co další tramvajovou trať na severní terasu.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Marek B. » 18.4.2015 17:58

Překvápko. Co to podle vás je? :-)
h.jpg
h1.jpg
h2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9844
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 12.10.2014 18:16

MM-Mikulovsky píše:
gabuliatko píše:Vezmi si kolik toho mělo vzniknout okolo stanice Veleslavín a jaká je realita.
Pleteš hrušky s jablky či já o voze a ty o koze:
Jistě mluvíš o stavbách, jenž mělo investovat město.
Ale na Ruzyni se jedná o parcely a stavební "akce" tzv. developerů = soukromých subjektů, ale protože to je rozsáhlé území, tak nařídí-li veřejné instituce jakoukoliv regulaci výstavby - včetně vedení ulic, inženýrských sítí a případných TT či maximální výšky zástavby, tak ty soukromé subjekty budou muset poslechnout, protože v opačném případě nedostanou stavební (případně ani územní) povolení pro ostatní stavby, na nichž (jejich prodeji či případně pronájmu) chtějí vydělávat.
Pohádka pokračuje bakšišem pro lidi s razítky a najednou to jde. Stavby se postaví a bude tam jezdit autobus. Zazvonil zvonek a pohádky je konec.

Např. Florentinum, že...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.10.2014 16:40

gabuliatko píše:Vezmi si kolik toho mělo vzniknout okolo stanice Veleslavín a jaká je realita.
Pleteš hrušky s jablky či já o voze a ty o koze:
Jistě mluvíš o stavbách, jenž mělo investovat město.
Ale na Ruzyni se jedná o parcely a stavební "akce" tzv. developerů = soukromých subjektů, ale protože to je rozsáhlé území, tak nařídí-li veřejné instituce jakoukoliv regulaci výstavby - včetně vedení ulic, inženýrských sítí a případných TT či maximální výšky zástavby, tak ty soukromé subjekty budou muset poslechnout, protože v opačném případě nedostanou stavební (případně ani územní) povolení pro ostatní stavby, na nichž (jejich prodeji či případně pronájmu) chtějí vydělávat.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od gabuliatko » 10.10.2014 22:02

Vezmi si kolik toho mělo vzniknout okolo stanice Veleslavín a jaká je realita.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2014 21:43

m@rtin píše:http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3192126
Občanské sdružení informuje o tramvaji na Dědinu
tak jsem se to snažil důkladně přečíst a myslím, že bych se pod každé slovo podepsal - není tam nic proti prodloužení TT jako takové, ale je to celé proti nekoordinovanému plánování prodloužení TT ve vztahu k dalším v oblasti plánovaným stavebním změnám:
1.) viz odkaz v mém příspěvku:
MM-Mikulovsky píše:.... Nešlo mi o výčet konkrétních - již dnes plánovaných staveb, ale o to jestli se nemají ty stavby upravit/plánovat s ohledem (na mnou v minulosti zde na TF i v tisku zaznamenané) plány "srovnání se zemí" současné zástavby (jestli jsem to dobře pochopil) v této oblasti cca mezi Vlastinou ul. a železniční tratí jižně od ní = Má-li být aktuálně fyzicky uvolněna velká plocha a v ní budována nová zástavba tak:......
2.) nenávaznost "hlavní" TT na žel. stanici P-Ruzyně, jenž se má v budoucnu stát významným dopravním uzlem oblasti
3.) na magistrátem schválenou výstavbu OC Bauhaus ve východní části okolí R1, kde jsem navrhoval P+R:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4509
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobik » 10.10.2014 18:07

Marek B. píše:Přesně takto se nesmí komunikovat s občany P4 Podolí. Jinak TT Jeremenkovou a Podolský most taky neprojdou.
Nojo, ale jak k tomu naše geniální a moudrý politiky s patentem na rozum, co vědí všecko nejlíp, donutit?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Marek B. » 10.10.2014 12:26

Přesně takto se nesmí komunikovat s občany P4 Podolí. Jinak TT Jeremenkovou a Podolský most taky neprojdou.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od m@rtin » 10.10.2014 9:04

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3192126
Občanské sdružení informuje o tramvaji na Dědinu

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od m@rtin » 10.10.2014 8:38

petr03 píše:Tak kasarna va Vlastine znam velmi duverne, neb leta pane 2002 jsem tam travil sve casy v zelenem. Co se tyce prostoru za zdi, tak moc prostoru tam neni. Nerikam, ze tak 80% objektu k necemu slouzi, urcite by to slo zbourat, ale nesmi se zapomenout, ze vlastnik je ACR. A k vedeni tram touto oblasti zastavam nazor, ze tramvajove teleso by melo byt pouze na evropske. A pak na letiste. A ne vezt to obklikou pres sidliste. To by bylo druhe metro A.
Tramvaj na letiště je šílená hámotina. Jestli se mají tramvaje z Divoké Šárky někam protáhnout, tak k nejbližšímu sídlišti a přímo do něj, jinak ta trať nedává smysl.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Tom » 09.10.2014 23:28

Petrpes píše:A já myslel, že jste na ČZU skončili u dvoukloubových autobusů, co v Praze nikdy nebudou :D
Nyní už se počítá pouze s tramvají... :D

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od petr03 » 09.10.2014 20:59

Tak kasarna va Vlastine znam velmi duverne, neb leta pane 2002 jsem tam travil sve casy v zelenem. Co se tyce prostoru za zdi, tak moc prostoru tam neni. Nerikam, ze tak 80% objektu k necemu slouzi, urcite by to slo zbourat, ale nesmi se zapomenout, ze vlastnik je ACR. A k vedeni tram touto oblasti zastavam nazor, ze tramvajove teleso by melo byt pouze na evropske. A pak na letiste. A ne vezt to obklikou pres sidliste. To by bylo druhe metro A.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.10.2014 16:09

Bobek píše:1 - ne
2 - počítá se max. s odbočkou po Drnovské k nádr. Ruzyně
3+4 - snad rovnou na terminál 3, dál ne
Nešlo mi o výčet konkrétních - již dnes plánovaných staveb, ale o to jestli se nemají ty stavby upravit/plánovat s ohledem (na mnou v minulosti zde na TF i v tisku zaznamenané) plány "srovnání se zemí" současné zástavby (jestli jsem to dobře pochopil) v této oblasti cca mezi Vlastinou ul. a železniční tratí jižně od ní = Má-li být aktuálně fyzicky uvolněna velká plocha a v ní budována nová zástavba tak:
1.) tak nevidím jediný rozumný důvod pro zachování členitosti-protilehlých oblouků (při stejně v místě plánované REKO) železniční tratě, když budou volné vhodné pozemky pro její napřímení!
2.) a) vidím jako totální chybu plánovat novou TT mimo ní a pak nesmyslně obhajovat její dostatečné neobsloužení MHD či jej tam ještě složitě dodatečně vymýšlet
b) neplánování pravidelného "potkávání se" TT a železniceje také nesmysl, protože:
- v běžném provozu je železnice (jako =M=) prostředek pro rychlé přesuny na delší vzdálenosti = pro svou atraktivitu potřebuje pravidelnou návaznou dopravu na kratší vzdálenosti
- při mimořádnostech se (částečně souběžné a potkávající se) TRAM a železnice mohou velmi dobře vzájemně dočasně zastoupit = i v takové situaci být považovány za spolehlivé
3.) (viz již uvedený účel/význam železnice) nevidím jediný rozumný důvod zdržovat ji zastavováním na Dlouhé míli = v oblasti (stejně plánovaného P+R), které navíc by bylo značně rozlehlé a s velkou docházkovou vzdáleností do jedné stanice železnice, zatímco TT může mít i 3 zastávky (OC Šestka = západ P+R, Dlouhá Míle = střed/jih P+R, Drnovská = východ P+R u současné BUS zastávky Dlouhá Míle), čili žádný spoj od centra by neměl (v pravidelném provozu) končit dřív než u OC6
4.) (viz již uvedený účel/význam železnice) nevidím rozumné jezdit na Letiště se zastávkovými vlaky (= těmi co by zastavovali víc jak Letiště - Nádraží Veleslavín =M=A - P-Bubny/Vltavská =M=C - Masaryčka =M=B) a R/Sp mezi Kladnem a Prahou-Masaryčkou =M=B by s více jak 3 mezi zastávky (P-Ruzyně, P-Dejvice/Hradčanská =M=A, P-Bubny/Vltavská =M=C) =M=A na Letiště nemá takový potenciál jako kombinace železničního Ex/R/Sp a TT.
5.) pokud někdy (nejdřív po roce 2030) někam ještě ze stanice Nem.Motol by se měla prodlužovat (na západ) =M=A, tak jedině jihozápadně = přes stanice Sídl.Řepy (dnešní Slánská) - Stodůlky =M=B - (dále územní rezervou pro plánované větvení =M=B) do konečné Západní Město

Odpovědět