Re: Nové tramvajové tratě
Napsal: 20.9.2017 18:15
Tak vizualizace už by byly: http://www.praha.eu/public/36/e8/f6/251 ... ystava.pdf
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=558
Radek píše:Vedení metropole schválilo změny územního plánu pro nové tramvaje
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html
nemělo tam být spíš "asi 52 procent tratí je odděleno od silniční dopravy."............
V horizontu několika let mají také vzniknout tramvajové smyčky u Depa Hostivař a na Zahradním Městě. V souvislosti s rozšiřováním tramvajové sítě potřebuje dopravní podnik vystavět také novou vozovnu. Výhledově má být na Spořilově v Chodovské ulici.
Délka tramvajové sítě je v Praze 142,4 kilometru, přičemž asi 52 procent tratí vede po vlastním tramvajovém tělese. Zbylé jezdí po vozovkách společně s auty. Tramvaje přepraví ročně přes 360 milionů cestujících.
Na tom je nejvtipnější, že to v ÚP opravdu zatím není. První nový koncept ÚP, kde to bylo, smetli jako Bémův relikt, a metropolitní plán se svým antifunkcionalistickým přístupem (funkce následuje formu) se taky jeví poněkud neprůchodně. Radní asi usoudili, že se možná stihne kopnout do země dřív, než metropolitní plán dojde do finiše.9001 píše:Nebyl by k tomu i obraz . Docela by bylo zajímavé jak jsou TT nakreslené.
A ta druhá TT? Není náhodou TT přes Dvorecký most a dál do nitra P4 v územním plánu už dlouho?
Nebyl by k tomu i obraz . Docela by bylo zajímavé jak jsou TT nakreslené.Radek píše:Vedení metropole schválilo změny územního plánu pro nové tramvaje
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 42699.html
Podívej se kolik busů (skoro samé klouby) jede ve špičce přes Písečnou nahoru a máš asi 99 pádných důvodů, proč.9001 píše:K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...
nedám, dokud ty neodůvodníš proč potřebuješ 3 a nestačí ti jen jeden9001 píše:...
K samotným Bohnicim. Dej mi aspon tři pádné důvody proč tramvaj do Bohnic bez protažení do Dejvic...
Tak to mi někdo vysvětlete proč, (neám přístup k normá - nejsou (narozdíl od zákonů) veřejně přístupné9001 píše:MM: No s tou TT bych si tak jistý nebyl... Pokud se nezměnily normy, tak novostavbu nelze postavit ala Plzeň (Slovany i náměstí Republiky).
...
jestli se nepletu problém nebyl v předpise, ale V JEHO CHYBNÉM VÝKLADU PRAHOU (tak jak si to myslím o mnohých dalších - zejména např. MP hl. m. P prý neodtáhne IAD zasahující do profilu TT, protože překáží jen TRAM nikoliv OSTATNÍM ÚČASTNÍKŮM SILNIČNÍHO PROVOZU = NENÍ TEDY PODLE NÍ/PRAHY PŘEKÁŽKOU SILNIČNÍHO PROVOZU )9001 píše:....
K tomu tvému románu co si napsal...
Za prvé ti to sestřelí hygiena, protože v Uzavřené bude nárůst hluku. Vzpomen si na kauzu Bělehradská...
...
9001 píše:... Další věci už radši lepší nekomentovat... Jenom ten závlek linek z Dáblic a vozovny přes Kobyliské náměstí a Uzavřenou......
poloměr oblouku pravého 20m a poloměr oblouku levého 20m, a když budou tzv. "r" (přičemž OR do 15km/h s obloukům předcházejícím sklonem není vrozporu, byť ten sklon se i s ohledem na okolní nemovitosti dá zmírnit, a to prodloužením na jeho horním konci), tak můžou mít poloměry přece menší !P_V píše:MMM: Ten oblouk se do té úžiny nevejde, natož pak dva oblouky. Jednak kvůli poloměru, jednak kvůli sklonu, který se ale nedá zmírnit, protože navazuje na vjezdy k nemovitostem.
však tohoto právě využívám při mém návrhu:P_V píše:........
Uzavřená ulice se už od vzniku Velké Prahy (před téměř 100 lety) plánovala jako široké napojení Kobyliského náměstí na Trojskou (taktéž zkapacitněnou). Takže nevím proč vymýšlet něco jiného než to, s čím byli srozuměni už prarodiče zdejších vlastníků nemovitostí. V územním plánu to bylo celou dobu a je dodnes.