Stránka 7 z 105

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.10.2018 12:52
od lupinek
Auto zde vadit rozhodně nebudou most bude jen pro MHD+IZS a kola s pěší.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.10.2018 10:34
od von Špilberk
Se obávám, že než nový most vznikne, bude Barrandovský most dávno opraven. 8-)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.10.2018 10:07
od P_V
Jelikož bude Barrandovský most docela dlouho v rozkopu, tak přes ten nový most asi budou přesměrovány všechny autobusy. Možná i natrvalo.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 03.10.2018 5:23
od Bobik
kruťák píše: A co IZS pojede delší cestou? To si politicky obhájíš? :twisted:
Klidně. Když to nijak nevadilo doteď.... :devilsmokin Stejně je to s tou IZS vesměs akorát citový vydírání, podobné výkřikům "a co naše děti!"... :roll:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 22:55
od kruťák
9001 píše:Já bych tam dal OKS
A co IZS pojede delší cestou? To si politicky obhájíš? :twisted:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 21:42
od 9001
Bobik: No stres :D Nechám to dojít do správního řízení, tam se to ukecá... :lol:

von Špilberk: Jsme tak smart, že na oblafnutí parkování stačí spadnutý list na RZ :D. :devilsmokin

Já bych tam dal OKS... Na Krejcárku to prošlo, tak proč by to nešlo tady... Ono i z pohledu provozu tram bude ten cyklopruh docela o ústa...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 18:17
od Bobik
P_V píše:Problém je že auto překáží, to už dodatečný poplatek nevyřeší.
Myslím, že pokud pokuty přijde dostatečně rychle po "činu", tak vyřešit může. A ani nemusí být drastická. Ono pokud se někomu do měsíce naskládá 10-20 pokut za 500.- (což při nedělání si hlavy s předpisy u většiny není problém), už je to znát. Spíš není politický zájem, protože by se muselo něco dělat a to dělání pak obhajovat - viz oblíbený politický sport někam prsknout značku či semafor pro uspokojení uřvané části voličstva a dál se o to nestarat, tedy hlavně o to zda a nakolik takové řešení má smysl.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 16:02
od P_V
von Špilberk píše:Tak snad jsme, sakra, nějaké to smart město, ne :?: Dají se kamery a kdo to projede neoprávněně, tomu přijde pokuta. :wink:
Problém je že auto překáží, to už dodatečný poplatek nevyřeší.
Metropolitní plán si sice jako řešení vymyslel v sousedství další dva mosty pro auta, z Jeremenkovy a z Podolské u vodárny, ale ty jsou zatím jen na papíře a hodně dlouho v takové podobě vydrží. A ten z Jeremenkovy na levém břehu ústí jen několik metrů od toho tramvajového, na druhém konci nadjezdu nad tratí, čili úplně zbytečně budou dva vedle sebe místo jednoho.

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 15:18
od kruťák
Nebo se na začátek dají pasti na mamuty a bude to :twisted: I když to by si pak zase stěžovali z IZS, že tam nemůžou...

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 14:38
od von Špilberk
Tak snad jsme, sakra, nějaké to smart město, ne :?: Dají se kamery a kdo to projede neoprávněně, tomu přijde pokuta. :wink:

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 14:34
od vs-metrak
Takže to dopadne tak, že auta budou jezdit po kolejích... =D>

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 02.10.2018 14:25
od von Špilberk
Tak sláva, obrázky Dvoreckého mostu už máme. :D Kdy se začne stavět netušíme. :(
Neví někdo, jestli jsou někde k nalezení ostatní návrhy mostu, které nebyly vybrány :?:

Dvorecký most

Napsal: 02.10.2018 13:59
od P_V
Ještě jeden obrázek, aby bylo jasné, že autopruh tam vážně nebude. Kdypak to začne vadit? :(
Obrázek

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 24.9.2018 14:19
od P_V
Konečně něco více info, než pravidelně odsouvaný seznam.
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80924.html
Dědina - územní řízení a vyvlastňování (WTF, jak je možné vyvlastňovat bez pravomocného územního rozhodnutí?)
Slivenec - dohadují se s Ekospolem, druhým zdejším developerem (ale podle katastru je tam ještě spousta dalších pozemků, které městu neříkají pane)

Re: Nové tramvajové tratě

Napsal: 17.9.2018 20:47
od 8750
Radek píše:Pokud by se to mělo zastavět, tak nejspíš zařve i obratiště busů - a teď, kam s nimi? Je tam docela dost SID linek...
Otázkou je, zda tam nějaké linky budou končit i po jejich integraci. Někde jsem zaslechl, že by měly končit v Motole podobně jako 347. Vzhledem ke kolonám na Patočkově, zrušenému pásmu na A a úspoře vozkm mi to přijde jako dosta reálné. Jen by se asi pro jejich manipulační stání musel zabrat pravý pruh na Plzeňské, ale dnes je tam stejně u vozovny kvůli přechodům zúžení do jednoho pruhu, takže bych to neviděl jako problém.