TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ranní zdržení busů je průměrně i těch 15 minut. To je 5 spojů 107 stojících v koloně. Kolona se začne prodlužovat, busy začnou dojíždět do nástupní značně nepravidelně a rozhodně neodjíždějí v intervalu 3 minuty. Pak je díra třeba 9 minut a kdo zná ty davy, chápe, že tři busy pak nepobírají... Na oběhu 107 bývalo nějakých 11 busů, teď je asi víc, ale když 5 z nich stojí v koloně, někde se ta díra projevit musí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Můžeš to trochu rozvést, čas, místo a tak?Tom píše:Ale to by nesmělo 5 autobusů stát někde dolegabuliatko píše:Takhle brzo ráno ale není problém ve frontě u kulaťáku.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ale to by nesmělo 5 autobusů stát někde dolegabuliatko píše:Takhle brzo ráno ale není problém ve frontě u kulaťáku.Tom píše:Tak dneska ani do třetího autobusu ne...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Takhle brzo ráno ale není problém ve frontě u kulaťáku.Tom píše:Tak dneska ani do třetího autobusu ne...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak dneska ani do třetího autobusu ne...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Takhle jak to popisuješ funguje podle mého názoru většina přechodů. Páč kdyby přechod u Kulaťáku fungoval dle vyhlášky, tak tam projede mnohem méně vozidel.Martin Šubrt píše:Kdybych měl vodorovnou značku a svislou taky, vyznačím je. Lidé budou ze zákona a vyhlášky vědět, že místo pro přecházení takto vyznačené je místo bez přednosti. A řidiči nesmí chodce na tomto místě ohrozit, chodec řidiče omezit. Tj. chodec nesmí řidiče donutit brzdit, řidič nesmí bez zpomalení najet do chodce, co už přechází.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Já to neřek.XSC píše:Přidat se k tomu může ještě prosazení nevhodného trasování metra A. A když už se to povedlo, tak to ještě dorazili nesmyslným řešením vestibulů na Červeném vrchu. P6 je prostě divná
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Přidat se k tomu může ještě prosazení nevhodného trasování metra A. A když už se to povedlo, tak to ještě dorazili nesmyslným řešením vestibulů na Červeném vrchu. P6 je prostě divná
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Já se přiznám, že Praze 6 totálně nerozumím. Mám přetíženej Kulaťák auty a z jednoho automobilového směru se snažím kohokoliv, kdo ještě jezdil MHD potrestat. Čekáním či přestupy. Dále se snažím o to, abych auta měl nejen na hlavní, ale i na okolních komunikacích. Nabízím řidičům z hlavních ulic objezdy kolem škol a školek své městské části. Dále se snažím, aby se ze Suchdola jezdilo více auty. Taky se snažím odstřelit Horoměřickou. Zvyšuju si i odpolední intenzity aut ve směru z centra. Přecpávám tramvajové linky určené pro místní obyvatele. Nejdříve chci vyhnat z Prahy 6 tramvaje (aby nebylo na Hradčanské nádražíčko, když tam žádné nepojedou), potom busy a poptávám zas tramvaje. Pro ně ale nemám kapacitní tratě (Hradčanská, smyčka Podbaba - k oběma se P6 vyjadřovala) nebo nemám kapacitní zastávky - Vítězné náměstí obousměrně.
Přesto na tuto zastávku chci směřovat výstup a nástup davů pro Suchdol. Do ulice, kde kvůli Blance vzroste počet aut z 22 000 na 35 000. V jednom směru, tedy i ke Kulaťáku, pak pojede 17 500 aut. Podotýkám, že dnešní zácpu v jednopruhu od Jugoslávských partyzánů způsobuje 6 500 aut.
Dnes je tedy ve Svatovítské 11 000 aut, tj. víc než bylo v Jug. part. před změnou. Bude i tam jednopruh, co mi odstřelí Prašný most a výhledově celý Městský okruh? A bude možné dohlédnout konce kolony na Evropské, kam jednak vyjíždí stále víc aut od škol a druhak stále více je výjezd z Kulaťáku blokován chodci na již dávno problematickém přechodu.
Ano, P6 může zvítězit a vyhodit busy. Ale za naprosto devastujícího vlivu především na své životní prostředí a občany. Tohle fakt nechápu a asi mi to Ondro nevysvětlíš ani ty? Ono se u vás špatně jedná, když neumím uchopit tu motivaci, proč to tak vaše vedení chce...
Přesto na tuto zastávku chci směřovat výstup a nástup davů pro Suchdol. Do ulice, kde kvůli Blance vzroste počet aut z 22 000 na 35 000. V jednom směru, tedy i ke Kulaťáku, pak pojede 17 500 aut. Podotýkám, že dnešní zácpu v jednopruhu od Jugoslávských partyzánů způsobuje 6 500 aut.
Dnes je tedy ve Svatovítské 11 000 aut, tj. víc než bylo v Jug. part. před změnou. Bude i tam jednopruh, co mi odstřelí Prašný most a výhledově celý Městský okruh? A bude možné dohlédnout konce kolony na Evropské, kam jednak vyjíždí stále víc aut od škol a druhak stále více je výjezd z Kulaťáku blokován chodci na již dávno problematickém přechodu.
Ano, P6 může zvítězit a vyhodit busy. Ale za naprosto devastujícího vlivu především na své životní prostředí a občany. Tohle fakt nechápu a asi mi to Ondro nevysvětlíš ani ty? Ono se u vás špatně jedná, když neumím uchopit tu motivaci, proč to tak vaše vedení chce...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ono se to nasčítá. Máme náhodně chodící chodce na dvou přechodech před Kulaťákem. Pak tam máme vyjíždějící auta z parkoviště doleva i doprava. Vyjíždějící busy doleva i doprava. Pak intenzity na kruháku. Logicky, když jsme měli dvoupruhovou kolonu, odjela většinou při každé mezeře na okruhu dvě auta. Nyní odjede jedno. Při dvou pruzích se auta s chodci vypořádávala střídavě, jedno třeba už jelo a do okruhu vjelo. Dnes se to všechno odehraje v jednom pruhu, tj. bez dalších vlivů je zdržení 2x větší, s dalšími vlivy až 2,5x větší.gabuliatko píše:Stejně to nechápu, to fakt to zúžení vjezdu na jeden pruh dělá tolik? Sama ulice jugoslávských partyzánů je minimálně okolo konečné 350 jednopruhá. Možná by pomohlo udělat bus pruh od té 350 k náměstí, to by nikomu parkovací místo nevzalo a nezdržovalo by dohadování jak se řadit do zipu zpět.
Buspruh od 340,350 nemá dostatečný efekt, protože většina kolony jsou pořád auta. Pro ně potřebuju dvojí vjezd do Kulaťáku. Kolonu bych o kus zkrátil, ale pořád by byla cca 1,5x (odhad) větší než bývala. Busy by si to odstály před tím bus pruhem.
MM: Místo pro přecházení Praha 6 nechce. Je to prostě problém, o kterém mluvím marně několik let. Lidé místo pro přecházení vnímají jako přechod s vybroušenou zebrou. nemáme svislou ani vodorovnou značku a návod, co to je. Místo pro přecházení je jen v normě a jednou omylem zapomenuté v zákoně. Když dnes vybrousím přechod a i když udělám třeba nové bezbariérové úpravy, tak chodci to vnímají jako zrušený přechod. Nebo hůř. ten nedomalovaný přechod. Proč asi po roce u zastávky Národní divadlo máme přechody i na straně od Újezda? Byť stavebně je to místo pro přecházení. Lidé si to vymohli a už tam je zebra a značky IP6.
Kdybych měl vodorovnou značku a svislou taky, vyznačím je. Lidé budou ze zákona a vyhlášky vědět, že místo pro přecházení takto vyznačené je místo bez přednosti. A řidiči nesmí chodce na tomto místě ohrozit, chodec řidiče omezit. Tj. chodec nesmí řidiče donutit brzdit, řidič nesmí bez zpomalení najet do chodce, co už přechází.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Stejně to nechápu, to fakt to zúžení vjezdu na jeden pruh dělá tolik? Sama ulice jugoslávských partyzánů je minimálně okolo konečné 350 jednopruhá. Možná by pomohlo udělat bus pruh od té 350 k náměstí, to by nikomu parkovací místo nevzalo a nezdržovalo by dohadování jak se řadit do zipu zpět.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak tam udělejme "jen" místo pro přecházení -nejsou navíc další přechody v každé ulici (mimo Evropskou) ještě o cca 80metrů vedle? (MŠ mne předběhl)Absolut píše:...Jak by se nám teď hodilo, kdyby neměli chodci přednost na přechodu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Světla tohoto rozsahu jsou minimálně na tři roky. Rok trvá pidipřechod . Můžeme tam dát to místo pro přecházení, bez přednosti. Jak by se nám hodilo, mít ho nějak vodorovně a svisle značené a zažité...Absolut píše:Světla už se diskutovala mnohokrát. Já osobně to pamatuji někdy kolem roku 1999. Nicméně SSZ je na ÚR. Když se teď rozhodneme je postavit, potrvá rok než se fakt postaví. Proto se teď pokoušíme vymyslet cokoliv jiného.
Ale ten nápad P_v se mi celkem líbí. Jen se bojím, že v levém pruhu na vjezdu se fakt nevejde auto mezi přechod a kruhák. Jak by se nám teď hodilo, kdyby neměli chodci přednost na přechodu.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Světla už se diskutovala mnohokrát. Já osobně to pamatuji někdy kolem roku 1999. Nicméně SSZ je na ÚR. Když se teď rozhodneme je postavit, potrvá rok než se fakt postaví. Proto se teď pokoušíme vymyslet cokoliv jiného.
Ale ten nápad P_v se mi celkem líbí. Jen se bojím, že v levém pruhu na vjezdu se fakt nevejde auto mezi přechod a kruhák. Jak by se nám teď hodilo, kdyby neměli chodci přednost na přechodu.
Ale ten nápad P_v se mi celkem líbí. Jen se bojím, že v levém pruhu na vjezdu se fakt nevejde auto mezi přechod a kruhák. Jak by se nám teď hodilo, kdyby neměli chodci přednost na přechodu.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak já taky pustím slovo do pranice, podle mě kulaťák potřebuje světla, tak jako se to na větších (i menších) kulaťácích dělá i v jiných zemích.