Mě by hlavně zajímalo, co tím P6 sleduje. O zklidnění dopravní situace jim rozhodně nejde, trvalá kolona má z hlediska ŽP a hluku mnohem horší následky než o něco větší počet projíždějících aut. P6 má politickou sílu, díky které už několikrát vymyslela blbost a prosadila ji (rychlodráha, trasování metra), tudíž mě zajímá, co se skrývá za tímto. Jestli jen neschopnost někoho přiznat chybu, nebo třeba tlak na realizaci radiály Suchdol-Prašný most v té stopě kolem FS ČVUT.Martin Šubrt píše:Tom: Myslím, že velký odbor a obecně MHMP by mohl rozhodnout i proti vůli P6, ale to by přineslo dlouhou válku a P6 je silná P, tudíž cítím velký strach velkého odboru . Nedokážu absolutně odhadnout, co bude. Nicméně si myslím, že ČZU a akce jejích studentů a mediální kolotoč mohou mít překvapivé výsledky. Dneska se opravdu hraje už jen na mediální dopady a kolikrát se názory otočí za pět minut jinam. Jen bych to rád už měl z krku, bo se mi o partyzánech už i zdá .
TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Prosím v tom případě o odpověď, jakým způsobem a kde budou ti lidé do té linky 37 nastupovat. Pokud zavedu na Hradčanskou vlastně další dvě linky, místní situaci již totálně odstřelím. Jednak budou stát tramvaje v obou směrech až ke Spartě a na Vozovnu Střešovice, druhak ten suchdolský dav jaksi zastávku totálně zneprůchodní. A ten dav těžko naučím vylézat z té hrozné díry na Hradčanské. Pokud ovšem dav vyleze na Dejvické, tak opět prosím o popsání situace, jak bude do linky 37 nastupovat. Už dnes, když na tramvaj dc přestupuje dejme tomu třetina lidí, tak ti často zablokují při vystupování výjezd z Kulaťáku. Tím se výrazně prodlužuje i kolona v Evropské. V případě, že by vystupovalo 100% lidí z tramvaje, co jsou nyní v busech, tak by se kruhák pravděpodobně zastavil a Jugo. part. i bez busů by stály s auty téměř trvale. A to by ještě po stejném přechodu, kde se dnes vystupuje, chodil dav směrem k nástupu. Který by musel využívat 1,5 metru široký ostrůvek, kam se ráno fyzicky prostě ten dav nemůže vejít.johndj píše:Dovolím si nastínit svůj DOČASNÝ návrh řešení problému se zpožďováním busů od Suchdola. Linky 107 a 147 bych v PD od 6 do 19 hodin ukončil na Podbabě, obraty bych prováděl ulicemi Koulova a Čínská s tím, že přestávky by se vybíraly na Suchdole. Ze Špejcharu bych na Podbabu zavedl náhradní tramvajovou linku 37, která by jezdila v intervalu 4 až 5 minut ve složení 2xT. Linka by projížděla obratiště Podbaba a ihned se vracela na Špejchar, kde by se opět vybíraly přestávky. Zároveň by u této linky nebyly nutné proklady jinými linkami. Busy by na tramvaje nečekaly, aby neblokovaly zastávku.
Samozřejmě pak někoho napadne zúžit vjezd na Kulaťák od Kafkovy, aby se jeden jízdní pruh zabral pro stojící cestující čekající na tramvaj do Podbaby. jen podotýkám, že od Svatovítské je intenzita na vjezdu 11 000 vozidel denně. To co způsobuje kolaps Jugo. pat. je dnes už v rozmezí 4500 - 6500 denně. Takže bychom si na druhé straně vygenerovali kolonu tak zhruba někam na letnou a do Strahováku, včetně nepřetržitých aut uprostřed kolejí na Prašném mostě.
Stejně tak by byl problém v průjezdu takové intenzity tramvají obloukem SSZ provizoria Prašný most.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Návrh má jednu slabou stránku. Tou je propustnost zastávky Hradčanská a křižovatky Špejchar. Jo, kdyby bylo nádražíčko ...
Pokud tramvaj, tak pod Strahov. Ale zas se tím omezí propustnost x u Brusnice a x Myslbekova.
Pokud tramvaj, tak pod Strahov. Ale zas se tím omezí propustnost x u Brusnice a x Myslbekova.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nápad dobrý, ale kdo zaplatí 37? Suchodl jako MČ pochybuji, ČZU taky ne a P6 nemá důvod...johndj píše:Dovolím si nastínit svůj DOČASNÝ návrh řešení problému se zpožďováním busů od Suchdola. Linky 107 a 147 bych v PD od 6 do 19 hodin ukončil na Podbabě, obraty bych prováděl ulicemi Koulova a Čínská s tím, že přestávky by se vybíraly na Suchdole. Ze Špejcharu bych na Podbabu zavedl náhradní tramvajovou linku 37, která by jezdila v intervalu 4 až 5 minut ve složení 2xT. Linka by projížděla obratiště Podbaba a ihned se vracela na Špejchar, kde by se opět vybíraly přestávky. Zároveň by u této linky nebyly nutné proklady jinými linkami. Busy by na tramvaje nečekaly, aby neblokovaly zastávku.
Bohužel pokud nebude nařízené čekání, tak víme jak to v pražské dopravě vypadá... Zbytečné vození vzduchu v 37 popř. v busech...
Malá poznámka Tomovi. Ano sice to jsou statní peníze, ale když jsme v době kdy může Olomoucký kraj pokutovat ČD, tak to není nic vyjmečného
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Dovolím si nastínit svůj DOČASNÝ návrh řešení problému se zpožďováním busů od Suchdola. Linky 107 a 147 bych v PD od 6 do 19 hodin ukončil na Podbabě, obraty bych prováděl ulicemi Koulova a Čínská s tím, že přestávky by se vybíraly na Suchdole. Ze Špejcharu bych na Podbabu zavedl náhradní tramvajovou linku 37, která by jezdila v intervalu 4 až 5 minut ve složení 2xT. Linka by projížděla obratiště Podbaba a ihned se vracela na Špejchar, kde by se opět vybíraly přestávky. Zároveň by u této linky nebyly nutné proklady jinými linkami. Busy by na tramvaje nečekaly, aby neblokovaly zastávku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tom: Myslím, že velký odbor a obecně MHMP by mohl rozhodnout i proti vůli P6, ale to by přineslo dlouhou válku a P6 je silná P, tudíž cítím velký strach velkého odboru . Nedokážu absolutně odhadnout, co bude. Nicméně si myslím, že ČZU a akce jejích studentů a mediální kolotoč mohou mít překvapivé výsledky. Dneska se opravdu hraje už jen na mediální dopady a kolikrát se názory otočí za pět minut jinam. Jen bych to rád už měl z krku, bo se mi o partyzánech už i zdá .
Ano, kdyby Praha 6 řekla odstranit ostrůvek, už by tam nepochybně nebyl a kolony před kruhákem by byly zpět v normálu (snesitelné zdržení cca 5 minut).
Ano, kdyby Praha 6 řekla odstranit ostrůvek, už by tam nepochybně nebyl a kolony před kruhákem by byly zpět v normálu (snesitelné zdržení cca 5 minut).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Marku, někdy je zachování "v omezené míře" největší formou potupy. Víš, že jsi, ale co bys chtěl, nemůžeš... (Jenom dodám, že ÚDI potřebovalo pořádně za uši, aby to neznělo, že tam seděli svatí na kopečku. Jen to šlo špatným směrem). Že by proslov někoho z ÚRMu, který něco podobného teď taky čeká... Nebo IMIP? PIS? DP? Dílny? Údržba metra?...nebo mimo dopravní obor, tuším Ústav hematologie...? Sorry za OT.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ja jsem samozrejme nemyslel pontonak a ani dalnici. Oba jsou mimoisu. Ale nedavno tu padl navr propojit podbabu s trojou tramvaji. Timto mostem propojit obe strany. Ale pak by se bourila troja a zoo. Ja vim, nikdo nikdy nebude spokojeny. Leda to vest v troji tunelem.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
To je zajímavé. Já jsem nedávno od jedné osoby slyšel, že jste jako ÚDI cit: "Ještě dopadli dobře" protože vás alespoň v omezené podobě zachovali.Martin Šubrt píše: U nás v TSK-ÚDI se tomu sice věnujeme, ale jsme stále v pozici, že reagujeme na požadavky na analýzy a nebo budeme kreslit, co nám bude poručeno jako řešení. V době samostatného ÚDI bychom asi ještě mohli být nezávislí, ale teď už navrhujeme jen to, co vedle v kanclu můžou zaplatit a co je v souladu s nějakou dohodou apod.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
piskvorrr píše:Pomohl, ale pokud vím, tak suchdolští ho nechtějí (dálnici chce kdekdo, ale nikdo ji nechce u sebe za barákem)petr03 píše:A nepomohl by tomu nejaky most pres reku a rozdvojit linky mhd na dejvickou a holesovice? Preci jen kulatak je jedina spojnice pro jizdu do centra.
Viz Běchovičtí vs Říčanští
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Pomohl, ale pokud vím, tak suchdolští ho nechtějí (dálnici chce kdekdo, ale nikdo ji nechce u sebe za barákem)petr03 píše:A nepomohl by tomu nejaky most pres reku a rozdvojit linky mhd na dejvickou a holesovice? Preci jen kulatak je jedina spojnice pro jizdu do centra.
Naposledy upravil(a) piskvorrr dne 11.10.2011 20:23, celkem upraveno 1 x.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Pontonový most by přerušil říční dopravu na Vltavě a to nelze...petr03 píše:A nepomohl by tomu nejaky most pres reku a rozdvojit linky mhd na dejvickou a holesovice? Preci jen kulatak je jedina spojnice pro jizdu do centra.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
A nepomohl by tomu nejaky most pres reku a rozdvojit linky mhd na dejvickou a holesovice? Preci jen kulatak je jedina spojnice pro jizdu do centra.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Samozřejmě to není problém připsat, tenhle odbor mě taky napadal, jenže tady je otázkou kdo komu co doporučil. Magistrát se nejspíše P6 poptá jak to vidí. Ti řeknou ne... MHMP koná. To je taková nadřazená instituce, tak je tam otázkou zda a jak moc je zajímá P6. Zase mi nejde do hlavy, že by MHMP nerozhodl ve prospěch dopravy a vyřešení problému s tímto. Kdyby si Praha 6 řekla odstranit, MHMP bude souhlasit, není to tak? Furt to vypadá hlavně na lokální zájem P6. Na druhou stranu ať už lidi píšou kamkoliv, je prostě dobře že píšou...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tom: Ropid jsem určitou cestou taky prosil o odpolední dvojku, ale tam to je o tom, kdo to zaplatí. Ropid také jedná, rozhodně bych neřekl, že nekoná. Jsme v kontaktu. Ropid chápu, že nechce vůbec připustit úvahy o konci busů v Podbabě. Hledá stále skuliny a možnosti, jak téhle absurditě předejít. Ostatně ta posila odpolední dvojky je podání ruky k busům v Podbabě, tak to i chápu, že to zatím není. U nás už jsme museli maličko ustoupit a nabízet i řešení pro ty absurdní varianty. Nechci říkat, že neco nejde, i když mi některé nápady jsou hrozně proti srsti.
A hlavně. Spousta lidí maká na věcech, které vůbec nebylo nutné řešit, když se vědělo nejméně půl roku, že se tohle všechno stane...
Na vývěsku bych dal zejména odbor dopravy MHMP, který má tu ulici na povel. Tam odbor dopravy P6 nemůže. U nás v TSK-ÚDI se tomu sice věnujeme, ale jsme stále v pozici, že reagujeme na požadavky na analýzy a nebo budeme kreslit, co nám bude poručeno jako řešení. V době samostatného ÚDI bychom asi ještě mohli být nezávislí, ale teď už navrhujeme jen to, co vedle v kanclu můžou zaplatit a co je v souladu s nějakou dohodou apod.
Tak se omlouvám, chtěl bych, aby to fungovalo jinak. Zároveň o těch věcech hodně píšu, protože chci, aby se stalo zvykem, že průběh řešení je otevřený. Nehraju na tajnosti a skryté dohody. Vždyť jde o veřejný prostor a městské organizace tu jsou kvůli lidem. Není co skrývat.
A hlavně. Spousta lidí maká na věcech, které vůbec nebylo nutné řešit, když se vědělo nejméně půl roku, že se tohle všechno stane...
Na vývěsku bych dal zejména odbor dopravy MHMP, který má tu ulici na povel. Tam odbor dopravy P6 nemůže. U nás v TSK-ÚDI se tomu sice věnujeme, ale jsme stále v pozici, že reagujeme na požadavky na analýzy a nebo budeme kreslit, co nám bude poručeno jako řešení. V době samostatného ÚDI bychom asi ještě mohli být nezávislí, ale teď už navrhujeme jen to, co vedle v kanclu můžou zaplatit a co je v souladu s nějakou dohodou apod.
Tak se omlouvám, chtěl bych, aby to fungovalo jinak. Zároveň o těch věcech hodně píšu, protože chci, aby se stalo zvykem, že průběh řešení je otevřený. Nehraju na tajnosti a skryté dohody. Vždyť jde o veřejný prostor a městské organizace tu jsou kvůli lidem. Není co skrývat.