Shodneme se, že to vyplňují vozidla z Verdunské, případně busy z terminálu, ale na vjezdu jsem osobně vždy nějaké auto viděl. Samozřejmě mohl jsem mít kliku. Zaměřím se na to v dokumentaci videokamerou a v dalších šetřeních. Souhlasím, že ten přechod vliv má, který je snaha eliminovat nevýjezdem busů doleva a nevýjezdem aut z Verdunské. Přednost pouze chodcům bez nutné další přednosti (tedy pouštění) busů a aut z Verdunské, které při přecházejícm chodci začnou najíždět, by něměla zdržet tolik vozidel. navíc protože je přechod u kruháku teď bezpečnější, chodí po něm stále více lidí. Ještě nedávno to bylo 60%-40% pro vzdálenější, teď už je to půl na půl. Byť nárazově ještě i ten vzdálenější bývá i silnější. Máme několik sčítání, kde se čísla různí.gabuliatko píše:V tomto bodě se Martine neshodnem. Za mého působení se to stalo a navíc to vyplňují vozidla z Verdunské.Martin Šubrt píše:Za celou dobu se nestalo, že by se zcela vyprázdnil prostor mezi oběma přechody, tj. že by druhý přechod bránil vjet vozidlům do kruháku.
TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jenže strahovské busy kvůli svému současnému vyjíždění dnes na cestě do Kafkovy naberou i 7 minut zpoždění, tj. se skoro vyplatí od kolejí jít na bus do Kafkovy. Tenhle problém tu byl dokonce dříve než ten, co se řeší dnes. Výjezd busů z Šolínovy doleva ovšem není přes přechod pro chodce. Na tom dnešním výjezdu 107 jsou velmi časté nehody s chodcem v té části přechodu, do níž bus odbočuje. Navíc u Šolínovy zavžuju, že by se k parkovištím jezdilo jen z Evropské, čímž by se ten přejezd TT taky zklidnil. Dále to doplňuje možnost z Verdunské jet doleva na Čs, armády, aby ubylo otáčení po trase Verdunská, Jugo. part. a zpět ke kruháku u Šolínovy. Dále pro Suchdolské busy čekající v koloně bude první výstupní v zastávkách 340, 350, aby si lidé došli. Ušetří i dvě minutky času. Otázku změny polohy zastávek o 200 m tam či zěp vnímám, ale od Strahova je výstupní i nástupní naprosto v pohodě dostupná přes park a když pojedu na Suchdol, jdu směrem k Suchdolu. Rozhodně lepší, než jít někam na tramvaj, ne? Každé řešeí je kompromisem, který nebude ideální, ale musí řešit nějaké objektivní problémy.MOp píše:Tohle reseni je dle meho pohledu zcela neuvazene a Suchdolští ti za nej velice podekuji.. Naopak preneses problem s vyjezdem kloubusu do křizovatky Solínova x Jugo dale od kruhaku. Navic strahovske busy jezdi do Solinky prave kvuli tomu, ze se vesmes jedna o studenty, ktere to navazi do skoly z koleji. Takto bys nastval i je.Martin Šubrt píše: Tj. že by suchdolské busy jezdily na kruhák, kolem 119 a Šolínovou, zatímco strahovské na kruhák, do terminálu a zpět na Strahov. Výjezd z bus terminálu by pak byl jen doprava, výjezd z Verdunské též jen doprava. To vše je připraveno jako náměty i v případě, že by zůstal jednopruhový vjezd do Kulaťáku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
V tomto bodě se Martine neshodnem. Za mého působení se to stalo a navíc to vyplňují vozidla z Verdunské.Martin Šubrt píše:Za celou dobu se nestalo, že by se zcela vyprázdnil prostor mezi oběma přechody, tj. že by druhý přechod bránil vjet vozidlům do kruháku.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tohle reseni je dle meho pohledu zcela neuvazene a Suchdolští ti za nej velice podekuji.. Naopak preneses problem s vyjezdem kloubusu do křizovatky Solínova x Jugo dale od kruhaku. Navic strahovske busy jezdi do Solinky prave kvuli tomu, ze se vesmes jedna o studenty, ktere to navazi do skoly z koleji. Takto bys nastval i je.Martin Šubrt píše: Tj. že by suchdolské busy jezdily na kruhák, kolem 119 a Šolínovou, zatímco strahovské na kruhák, do terminálu a zpět na Strahov. Výjezd z bus terminálu by pak byl jen doprava, výjezd z Verdunské též jen doprava. To vše je připraveno jako náměty i v případě, že by zůstal jednopruhový vjezd do Kulaťáku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
První přechod je součástí problému. I v jeho profilu se donedávna jezdilo dvěma pruhy. Pro to, co píšeš, nabízíme řadu řešení, která směřují k tomu, že přejezd TT v tomto místě u druhého přechodu vůbec nebude. Dnes skutečně situaci objektivně zhoršuje nejen tento druhý přechod, ale i odbočení vlevo přes koleje z Verdunské a odbočení vlevo přes koleje busů 107 apod. pro to všechno už jsou předloženy návrhy, které zahrnují i 143 apod. ze Šolínovy. Tj. že by suchdolské busy jezdily na kruhák, kolem 119 a Šolínovou, zatímco strahovské na kruhák, do terminálu a zpět na Strahov. Výjezd z bus terminálu by pak byl jen doprava, výjezd z Verdunské též jen doprava. To vše je připraveno jako náměty i v případě, že by zůstal jednopruhový vjezd do Kulaťáku. Jen bych dodal, že 440 vozidel vjede tím jedním pruhem za hodinu. Za celou dobu se nestalo, že by se zcela vyprázdnil prostor mezi oběma přechody, tj. že by druhý přechod bránil vjet vozidlům do kruháku. Výdy tam nějaká vozidla byla. Předevčírem kolem 15:30-16:00 hodiny chodilo dokonce více lidí na tom přechodu blíže kruháku. I proto, že je bezpečnější. A pokud před tímhle přechodem vždy stojí auto, dají se zdržení měřit poměrně objektivně. Druhý přechod a přejezd samozřejmě přispívají k tomu, že čekání je delší, bo tam furt někdo jde a něco vjíždí, ale kapacitu vjezdu na Kulaťák jejich řešení nezvedne. Nebo naprosto minimálně, řekněme na 500 vozidel/hod.gabuliatko píše:Nechci Tvoje čísla zpochybňovat, ale ze včerejšího pozorování mám pocit, že přechod těsně u náměstí nezdržuje. Zdržuje přechod u nástupní BUS zastávky, hlavně proto, že když jsou auta pouze v jednom pruhu tak mají chodci větší odvahu tam vlézt.Martin Šubrt píše:... tak v Jugoslávských partyzánech je "saturovaný" tok dneska na 440 vozidlech za hodinu. To je cca číslo, které má šanci do Kulaťáku najet. V minulosti tuto šanci za hodinu mělo 900-1000 vozidel.
Jak jsem již psal, přechod je dle mne velmi nebezpečný a určitě přijde čas, kdy řidiči začnou ten jeden pruh a přechod ignorovat a bude ještě nebezpečnější. A tento problém zkrácení busů na Podbabu nevyřeší.
A stále připomínám, nezapomeňte na 143 a spol. ze Šolínovy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nechci Tvoje čísla zpochybňovat, ale ze včerejšího pozorování mám pocit, že přechod těsně u náměstí nezdržuje. Zdržuje přechod u nástupní BUS zastávky, hlavně proto, že když jsou auta pouze v jednom pruhu tak mají chodci větší odvahu tam vlézt.Martin Šubrt píše:... tak v Jugoslávských partyzánech je "saturovaný" tok dneska na 440 vozidlech za hodinu. To je cca číslo, které má šanci do Kulaťáku najet. V minulosti tuto šanci za hodinu mělo 900-1000 vozidel.
Jak jsem již psal, přechod je dle mne velmi nebezpečný a určitě přijde čas, kdy řidiči začnou ten jeden pruh a přechod ignorovat a bude ještě nebezpečnější. A tento problém zkrácení busů na Podbabu nevyřeší.
A stále připomínám, nezapomeňte na 143 a spol. ze Šolínovy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Kolony jsou délkově skoro stejné, časově trvají ale 2x až 2,5x déle. A to i v situaci, kdy v ulici jezdí místo původních 10 000 aut dc denně jen 6500 aut denně. To jsem si potvrdil dalším sčítáním.9001 píše:OMH píše:Někteří zapomínáte, že ty kolony na Jugopako byly už v minulém stavu (ano, teď je delší). Tedy dva pruhy na vjezdu urychlí vjezd na Vítězné nám., ale nikoliv by tím nezmizely kolony a tím i přesun vozidel do okolních ulic.
Je tu reálný odhad o kolik se zvětšilo zdržení? Protože 107 byl dobytčák i před upravami Vítězného náměstí.
Neexistuje reálný odhad. Existuje přímo přesné měření. Busy se zdržují ráno v průměru o 4-6 minut více, odpoledne o 6-9 minut více. Oproti minulosti to odpovídá zdržení 2 - 2,5x delšímu. Maxima se posunula z 19 minut až k 28 minutám. Opakuji, že při intenzitách na stejném profilu nižších o více než 1/3. Tj. intenzity provozu vozidel v Jugoslávských partyzánech jsou na "technologickém" minimu. Když si vezmeme, že saturovaný tok při výpočtech SSZ se pohybuje v jednom pruhu od 1600 i do 2000 vozidel za hodinu, tak v Jugoslávských partyzánech je "saturovaný" tok dneska na 440 vozidlech za hodinu. To je cca číslo, které má šanci do Kulaťáku najet. V minulosti tuto šanci za hodinu mělo 900-1000 vozidel. Samozžejmě nebylo to ideální, ale zdržení okolo 5 minut nejsou tak hrozná v Pražské realitě. Teď se pohybují mezi 10 a 15 minutami s rychlostí pohybu busů i vozidel někde na úrovni 1,5 km/h.
Těch 3500 vozidel je všude okolo. Do MHD rozhodně nepřešli, když ta je tragická. V Terronské už dnes jsou okamžiky, kdy tam projíždí 400% původního stavu (ale není to celodenní stav, záleží na koloně). S jejím otevřením se z toho může stát stav trvalý. Ve Studenstké projíždí v některých okamžicích až 700% nedávného stavu a začínají se tvořit nárazové kolony.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Dneska sem zahlédl 147 co měla rozbité zadní i prostřední dveře
Chodilo se jen předními i na takové zast. zemědělské univerzitě.
Chodilo se jen předními i na takové zast. zemědělské univerzitě.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
A což takhle udělat ten vjezd na Vítězné nám. jen pro autobusy
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
OMH píše:Někteří zapomínáte, že ty kolony na Jugopako byly už v minulém stavu (ano, teď je delší). Tedy dva pruhy na vjezdu urychlí vjezd na Vítězné nám., ale nikoliv by tím nezmizely kolony a tím i přesun vozidel do okolních ulic.
Je tu reálný odhad o kolik se zvětšilo zdržení? Protože 107 byl dobytčák i před upravami Vítězného náměstí.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Pokud jsem si všiml, tak místní diskuse řeší alespoň návrat na předchozí stav, nikoli úplnou eliminaci kolon a dosažení světového míru.OMH píše:Někteří zapomínáte, že ty kolony na Jugopako byly už v minulém stavu (ano, teď je delší).
Snad se mýlím, ale napsat "teď je delší" mi zní trochu jako snaha o bagatelizování situace - "vždyť se zas nic tak hroznýho neděje, ne?" Dopravní situace se zhoršila, a to dramaticky; tudíž i návrat ke špatnému stavu může být zlepšení, pokud se vracíme ještě z horšího stavu.
(pokud bych byl paranoidní, bylo by lze vidět branné cvičení "vidíte, obyvatelstvo P6, o kolik by ještě mohlo být hůř? A vy jste si předtím stěžovali na zasekané Dejvice!")
Naposledy upravil(a) piskvorrr dne 13.10.2011 8:06, celkem upraveno 2 x.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Někteří zapomínáte, že ty kolony na Jugopako byly už v minulém stavu (ano, teď je delší). Tedy dva pruhy na vjezdu urychlí vjezd na Vítězné nám., ale nikoliv by tím nezmizely kolony a tím i přesun vozidel do okolních ulic.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Vybere si nejhorší možné řešení z hrozných, místo aby nechala za pár kaček odfrézovat vyčkávací ostrůvek ve směru dc.gabuliatko píše:Jsem docela zvědav co s tím P6 udělá, protože se jedná o poměrně značný a ještě k tomu nárazový dav, který bude všude překážet.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Až se Terronská otevře celá, auta z Verdunský by měly z větší části zmizet, neb křižovatka Verdunská a Národní obrany má celkem nepříjemné vyvýšení (schody). Potom auta, co budou chtít do centra, budou snad moct odbočit do Československý armády směrem k ambasádám a ti, co se chtěli vyhnout Jug. partyzánů, se vrátí na kulaťák. Otázka, jak bude potom vypadat provoz v Terronský. Ještě štěstí, že už aspoň dali pryč ty žulový kostky...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
TY auta se tam berou prosím objíždkou Teronnské ulice, která je ve své horní části uzavřená a probíhají tam nějaké super akce jako třeba uprava vjezdu na hlavní ulici apod.gabuliatko píše:- díku prostojům aut od severu před výše zmiňovaným přechodem se na ul. Partyzánů cpou auta co vyjíždějí z Verdunské (kde se tam berou netuším), takže by pomohlo z Verdunské (respektive z jejího pokračování což je jakoby objezd kulaťáku) přikázaný směr vpravo