TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
S množstvím studentů souhlas, když vidím některý materiál, který suchdolská Sorbonna produkuje...
Politicky to možná k tramvaji sice směřuje, vkrádá se však další otázka, zda to finančně nesměřuje dočista jinam...
Politicky to možná k tramvaji sice směřuje, vkrádá se však další otázka, zda to finančně nesměřuje dočista jinam...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Chtěl jsem si odpovědět sám - nebylo, protože busy by koupil DPP, tomu zlému rozhazujícímu podniku by se "jen" zvýšil dluh (politicky průchodné), kdežto lávku by budovala MČ - výdaje zatěžující pokladnu v době šetření (politicky neprůchodné).9001 píše:aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU
Ale tvoje připomínka je vynikající , bohužel taky neprůchodná. Takže se teď kloním k myšlence P_V, že za tím je snaha P6 či Suchdola, docílit urcyhlené výstavby TT.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nejvhodnější dvoukloubový autobus se jmenuje KT8 popř 15T, řekl bych že to k tomu politicky směřuje.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Kruták: A moje připomínka, aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU asi taky neprojde... Škoda...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jednu přidám - spíše řečnickou:Bobek píše:(Samé otázky...)
Kvůli jednomu nezrušitelnému přechodu, kde se do té doby normálně fungovalo, budeme objednávat (případně dokonce vyvýjet) nový typ autobusu (nehledě na jeho atypovou = nákladnější údržbu) Nebylo by pak levnější vybudovat tam pěší lávku? Nebo to byl tak obšírně myšlený záměr už při budování toho přechodu?
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
VanHool AGG 300, město Hamburg. - 180 cestujících a min. polomer zatáčení činí 12 m. délka - (24,5m). Max. příp stoupání jsem nezjistil.
http://www.vanhool.be/ENG/public%20tran ... selEN.html
Phileas od ATPS - Advanced Public Transport Systems (24,5m, 26 m).
Výrobce ATPS doporucuje dodržet nekteré parametry na
vozovku vhodnou pro jeho autobusy. Doporucený materiál vozovky je
tvrzený beton, pri použití asfaltu hrozí rychlé vytvorení kolejí. Šírka
vozovky by mela být 6,5 m (jednoproudá 3,4 m) pro dodržení
optimální rychlosti 20 km/h v zatáckách o minimálním polomeru 15m. Vzhledem k délce autobusu až 26 m se doporucuje minimální rádius vrcholu kopce 50 a minimální rádius v údolí 52,5 m. Minimální
odstup mezi klesáním a stoupáním by nemel být menší než 9 m.
Velikost maximálního prípustného stoupání ciní 12,5 %.
http://www.vanhool.be/ENG/public%20tran ... selEN.html
Phileas od ATPS - Advanced Public Transport Systems (24,5m, 26 m).
Výrobce ATPS doporucuje dodržet nekteré parametry na
vozovku vhodnou pro jeho autobusy. Doporucený materiál vozovky je
tvrzený beton, pri použití asfaltu hrozí rychlé vytvorení kolejí. Šírka
vozovky by mela být 6,5 m (jednoproudá 3,4 m) pro dodržení
optimální rychlosti 20 km/h v zatáckách o minimálním polomeru 15m. Vzhledem k délce autobusu až 26 m se doporucuje minimální rádius vrcholu kopce 50 a minimální rádius v údolí 52,5 m. Minimální
odstup mezi klesáním a stoupáním by nemel být menší než 9 m.
Velikost maximálního prípustného stoupání ciní 12,5 %.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Z technického pohledu: je tu někdo, kdo těm dvoukloubům rozumí? Hrozí nějaké duševní problémy se suchdolským krpálem, nebo se to chová způsobně?
Jinak tedy pár Van Hoolů by jistě byla pěkná šotoatrakce... ale co na to vyhláška, kde se píše tuším něco o délce 22m? SOR NB22?
(Samé otázky...)
Jinak tedy pár Van Hoolů by jistě byla pěkná šotoatrakce... ale co na to vyhláška, kde se píše tuším něco o délce 22m? SOR NB22?
(Samé otázky...)
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jen aby to nebylo další lehké metroMOp píše:Neznas dvoukloubove autobusy?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Neznas dvoukloubove autobusy?
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ještě pro zajímavost pokud to někoho zajímá
Doporučení k zajištění obsluhy autobusy s vyšší kapacitou vycházelo ze stanoviska dopravních odborníků organizace ROPID. Jmenovaná organizace vypracovala ve spolupráci s Dopravním podnikem materiál s názvem „NÁVRH OPATŘENÍ PRO ZLEPŠENÍ PRAVIDELNOSTI PROVOZU AUTOBUSOVÝCH LINEK V ULICI JUGOSLÁVSKÝCH PARTYZÁNŮ“, jehož součástí je mimo jiné také toto doporučení: „Pro řešení kapacity přepravy na linkách směr Suchdol (především přeprava studentů ČZU) s možností snížení počtu spojů je vhodné prověřit nasazení dvoukloubových autobusů na linku 107 a kloubových autobusů na linku 147.“
Ing. Dana Charvátová
WTF?
Doporučení k zajištění obsluhy autobusy s vyšší kapacitou vycházelo ze stanoviska dopravních odborníků organizace ROPID. Jmenovaná organizace vypracovala ve spolupráci s Dopravním podnikem materiál s názvem „NÁVRH OPATŘENÍ PRO ZLEPŠENÍ PRAVIDELNOSTI PROVOZU AUTOBUSOVÝCH LINEK V ULICI JUGOSLÁVSKÝCH PARTYZÁNŮ“, jehož součástí je mimo jiné také toto doporučení: „Pro řešení kapacity přepravy na linkách směr Suchdol (především přeprava studentů ČZU) s možností snížení počtu spojů je vhodné prověřit nasazení dvoukloubových autobusů na linku 107 a kloubových autobusů na linku 147.“
Ing. Dana Charvátová
WTF?
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak já si v principu dovedu představit i konečnou o šíři dvou kolejí...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tam je obratiště součástí silnice, což by v Bohnicích bylo asi také potřeba.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ploki: Není Bílá Hora náhodou ještě užší?
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jak široká je v nejširším místě nová točna na Podbabě? Předpokládám, že je to nejužší točna v Praze?
Jde mi pouze o to, jestli by se tramvajová točna pro dvě dvouvozové linky vešla na Vislu (dnešní Sídliště Bohnice). Nechápu, proč je to v plánech, když se tam autobus sotva vejde.
Jde mi pouze o to, jestli by se tramvajová točna pro dvě dvouvozové linky vešla na Vislu (dnešní Sídliště Bohnice). Nechápu, proč je to v plánech, když se tam autobus sotva vejde.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak tvé přání bylo částečně vyslyšeno, zde: http://www.mapy.cz/s/2ym5 vzniklo K+R (max. 3min). Jestli je něco i v protisměru, to jsem si nevšiml.Tom píše:Místo, aby P6 zřídila stání K+R u Dejvické, tak raději všude nastrkává značky zákaz zastavení ... zkrátka všechno špatně. Já tam běžně zastavuji každý den už pár let, faktem teda je, že s policií sem tady ještě nikdy problém neměl. Oni už Mč P6 znaj...