TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Bobek » 05.12.2011 20:00

S množstvím studentů souhlas, když vidím některý materiál, který suchdolská Sorbonna produkuje...
Politicky to možná k tramvaji sice směřuje, vkrádá se však další otázka, zda to finančně nesměřuje dočista jinam... 8-[

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od kruťák » 05.12.2011 19:59

9001 píše:aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU
Chtěl jsem si odpovědět sám - nebylo, protože busy by koupil DPP, tomu zlému rozhazujícímu podniku by se "jen" zvýšil dluh (politicky průchodné), kdežto lávku by budovala MČ - výdaje zatěžující pokladnu v době šetření (politicky neprůchodné).

Ale tvoje připomínka je vynikající :D , bohužel taky neprůchodná. Takže se teď kloním k myšlence P_V, že za tím je snaha P6 či Suchdola, docílit urcyhlené výstavby TT.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od P_V » 05.12.2011 19:50

Nejvhodnější dvoukloubový autobus se jmenuje KT8 popř 15T, řekl bych že to k tomu politicky směřuje.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 05.12.2011 19:49

Kruták: A moje připomínka, aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU asi taky neprojde... Škoda...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od kruťák » 05.12.2011 19:46

Bobek píše:(Samé otázky...)
Jednu přidám - spíše řečnickou:
Kvůli jednomu nezrušitelnému přechodu, kde se do té doby normálně fungovalo, budeme objednávat (případně dokonce vyvýjet) nový typ autobusu (nehledě na jeho atypovou = nákladnější údržbu) :?: Nebylo by pak levnější vybudovat tam pěší lávku? Nebo to byl tak obšírně myšlený záměr už při budování toho přechodu? :)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 05.12.2011 19:42

VanHool AGG 300, město Hamburg. - 180 cestujících a min. polomer zatáčení činí 12 m. délka - (24,5m). Max. příp stoupání jsem nezjistil.
http://www.vanhool.be/ENG/public%20tran ... selEN.html

Phileas od ATPS - Advanced Public Transport Systems (24,5m, 26 m).

Výrobce ATPS doporucuje dodržet nekteré parametry na
vozovku vhodnou pro jeho autobusy. Doporucený materiál vozovky je
tvrzený beton, pri použití asfaltu hrozí rychlé vytvorení kolejí. Šírka
vozovky by mela být 6,5 m (jednoproudá 3,4 m) pro dodržení
optimální rychlosti 20 km/h v zatáckách o minimálním polomeru 15m. Vzhledem k délce autobusu až 26 m se doporucuje minimální rádius vrcholu kopce 50 a minimální rádius v údolí 52,5 m. Minimální
odstup mezi klesáním a stoupáním by nemel být menší než 9 m.
Velikost maximálního prípustného stoupání ciní 12,5 %.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Bobek » 05.12.2011 19:22

Z technického pohledu: je tu někdo, kdo těm dvoukloubům rozumí? Hrozí nějaké duševní problémy se suchdolským krpálem, nebo se to chová způsobně?
Jinak tedy pár Van Hoolů by jistě byla pěkná šotoatrakce... ale co na to vyhláška, kde se píše tuším něco o délce 22m? SOR NB22? :devilsmokin

(Samé otázky...)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 05.12.2011 18:56

MOp píše:Neznas dvoukloubove autobusy?
Jen aby to nebylo další lehké metro :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od MOp » 05.12.2011 18:50

Neznas dvoukloubove autobusy?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 05.12.2011 18:47

Ještě pro zajímavost pokud to někoho zajímá :)

Doporučení k zajištění obsluhy autobusy s vyšší kapacitou vycházelo ze stanoviska dopravních odborníků organizace ROPID. Jmenovaná organizace vypracovala ve spolupráci s Dopravním podnikem materiál s názvem „NÁVRH OPATŘENÍ PRO ZLEPŠENÍ PRAVIDELNOSTI PROVOZU AUTOBUSOVÝCH LINEK V ULICI JUGOSLÁVSKÝCH PARTYZÁNŮ“, jehož součástí je mimo jiné také toto doporučení: „Pro řešení kapacity přepravy na linkách směr Suchdol (především přeprava studentů ČZU) s možností snížení počtu spojů je vhodné prověřit nasazení dvoukloubových autobusů na linku 107 a kloubových autobusů na linku 147.“
Ing. Dana Charvátová

WTF? :D

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Bobek » 19.11.2011 0:22

Tak já si v principu dovedu představit i konečnou o šíři dvou kolejí...

Uživatelský avatar
Ploki
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 05.10.2008 12:00

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Ploki » 18.11.2011 21:19

Tam je obratiště součástí silnice, což by v Bohnicích bylo asi také potřeba.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 18.11.2011 21:16

Ploki: Není Bílá Hora náhodou ještě užší?

Uživatelský avatar
Ploki
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 05.10.2008 12:00

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Ploki » 18.11.2011 21:12

Jak široká je v nejširším místě nová točna na Podbabě? Předpokládám, že je to nejužší točna v Praze?
Jde mi pouze o to, jestli by se tramvajová točna pro dvě dvouvozové linky vešla na Vislu (dnešní Sídliště Bohnice). Nechápu, proč je to v plánech, když se tam autobus sotva vejde.

jannnn
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01.3.2010 22:33

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od jannnn » 11.11.2011 19:15

Tom píše:Místo, aby P6 zřídila stání K+R u Dejvické, tak raději všude nastrkává značky zákaz zastavení ... zkrátka všechno špatně. Já tam běžně zastavuji každý den už pár let, faktem teda je, že s policií sem tady ještě nikdy problém neměl. Oni už Mč P6 znaj...
Tak tvé přání bylo částečně vyslyšeno, zde: http://www.mapy.cz/s/2ym5 vzniklo K+R (max. 3min). Jestli je něco i v protisměru, to jsem si nevšiml.

Odpovědět