TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
metro
Já si myslím, že to je trochu divné. Ty tram linky mezi Palmovkou a metrem C nějak céčko nahrazuje. Přeci z Palmovky nepojedu metrem na Florenc a pak céčkem do Kobylis. Nehladě na obyvatele žijící mezi Kobylisy a Palmovkou.
ja myslim ze po dokonceni C na letnany na kobylisy(dablice) staci 4 linky, pro mne by to mely byt 14 17 24(ve stejne podobe jako dnes) a 3 odklonena z palmovky ke kobyliske vozovne
co z 10 15 25?
mezi libenskym nadr. a hloubetinem se stavi nejake sidliste tak desitkou bych nahrazil trojku, osmicku od palmovky na lechovec pres harfu, a 15 by nahrazila 8(prodl. do hloubetina pres vysocnaskou)
25 stejne
aby ne byly stejne(15 a 25) patnactku vedl bych nekde jinde z druhe strany
co z 10 15 25?
mezi libenskym nadr. a hloubetinem se stavi nejake sidliste tak desitkou bych nahrazil trojku, osmicku od palmovky na lechovec pres harfu, a 15 by nahrazila 8(prodl. do hloubetina pres vysocnaskou)
25 stejne
aby ne byly stejne(15 a 25) patnactku vedl bych nekde jinde z druhe strany
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Tak toto jsem měl napsané a bylo mi to tu rozmluveno. TAk nevím jestli uspěješ. Já si to také myslím. Ale bohůžel jsem chodí daleko lepší odbornícijara napsal dne 13.1.2006 v 21:53 píše:Ona trošku linka 20 chybí. Lidé byly docela zvyklé že mohli jet k metru(je tam lepší cesta k metru) A hlavně se tam dal docela dobře udělat proklad. Já bych byl pro linku z Divoké šárky tam. A ve špičce ještě jednu ze Špejcharu jestli nebude za těch 20let už uplně jiný
Suchdol avíce
Ahoj, hned Ti to objasním. Ta pětka jako náhrada za 2 linky je myšlena v kontextu s celoplošnou reorGANIZACÍ LINKOVÉHO VEDENÍ A HLAVNĚ S REDUKCÍ TRAMVAJÍ NA sEVERNÍ MĚSTo, kvůli metru C. linek 15 a 25 již není do této oblasti potřeba, proto navrhuju toto sloučení pro větší přehlednost u cestující veřejnosti. Linka 2 mi přijde strategická, jako oboustranný napaječ metra A, od Šárky, tak i nově od Suchdola. Pak je ještě možnost pokračovat dále k Prašnému mostu: V současné době by bohatě stačilo k provozu pouze 20 linek místo souč. 26. Napřiklad zcela nevhodný je souběh linek 10 a16. Ale to už je jiná kapitola.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě k Suchdolu
Nějak to nechápu. Linka 15 a 25 obsluhuje uplně jinou část Prahy 6 než je Bubeneč apod. linka 25 už na podbabu nejezdí přes 3 roky. A za další jestli to dobře chápu tak linku 2 chceš vést červený vrch-podbaba-(suchdol)-podbaba-vítězné nám-petřiny nějak nechápu proč takhle. Možná jsem to špatně pochopil
Ještě k Suchdolu
Zdravim všechny. Podle mýho by to chtělo při zprovoznění TT Suchdol určitě radikálnější změnu: Navrhuji, aby linky 15, 25, byly zrušeny a nahrazeny jedinou linkou č. 5, ve trase: Lehovec- Podbaba-(Suchdol), jako další linku do Such, jen ve špičce PD bych vedl linku 2, která by tam zajížděla od Červ. Vrchu a pak pokračovala směrem na Petriny.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No na tohle byla dobrá výluka u holešovické tržnice. TO znamá která jezdí z hradčanské na Bílou horu mi říkala to je ted dobré já jsem v práci o 10minut rychleji. A to ještě přestupuji na náhr. bus.pawel píše:........mmch už se těším na roztržení 15-25 v úseku Palmovka-Kobylisy, protože současné proklady v úseku Stross<->Vypich jsou skutečně tristní. např. v Pd v 19,21 jedou z Vypichu obě linky společně (nejde o žádný zátah do vozovny), což je dost neuvěřitelný. v ostatních obdobích jezdí 15 kolem 2-3 min po 25, v praxi jí dojede někde na malovance.
je fakt, že 8 je v podbabě populární..
..25 na břevnově též, vzhledem ke své kapacitě občas až moc
mmch už se těším na roztržení 15-25 v úseku Palmovka-Kobylisy, protože současné proklady v úseku Stross<->Vypich jsou skutečně tristní. např. v Pd v 19,21 jedou z Vypichu obě linky společně (nejde o žádný zátah do vozovny), což je dost neuvěřitelný. v ostatních obdobích jezdí 15 kolem 2-3 min po 25, v praxi jí dojede někde na malovance.
..25 na břevnově též, vzhledem ke své kapacitě občas až moc
mmch už se těším na roztržení 15-25 v úseku Palmovka-Kobylisy, protože současné proklady v úseku Stross<->Vypich jsou skutečně tristní. např. v Pd v 19,21 jedou z Vypichu obě linky společně (nejde o žádný zátah do vozovny), což je dost neuvěřitelný. v ostatních obdobích jezdí 15 kolem 2-3 min po 25, v praxi jí dojede někde na malovance.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
NO o tom bych s tebou nesouhlasil. Opravdu teda ráno je lidí v tramvaji podle stupnice obsazenosti za 3-4 stupně obsazenosti. Určitě víš co to znamená. A toto bylo docela i před tím. Mě linka 8 nevadí. Doveze mě bez přestpu na dost míst kam často jezdím. Takže pro ti ní nic nemám. Ale určitě si nemyslíš že i do budoucna po prodloužení bude jezdit na Suchdol jenom 8. A já psal že bych tam vrátil zase takovou linku.218 píše:Myslím, že 20 lidem n Podbabě nechybí - z toho, co mám odpozorováno, si troufám tvrdit, že 8 používá víc lidí než dřív 20+25.