TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Než kutat podchod, řekl bych, že rozšíření Jugopárty na Kulaťáku o cca 2 m na každé straně, aby vznikl luxusní ostrůvek u kolejí, by bylo výrazně levnější.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Bude, a co z toho? "Protože bude hůř v budoucnu, tak vám už teď zatopíme, ať víte, do čeho jdete"? To mi nedává smysl Maximálně to vidím jako připomenutí "potřeba JP řešit nevyhnije, ba naopak;" jinak nevidím přímou souvislost mezi nárůstem tranzitní dopravy (z/do Blanky) a snížením kapacity JP.gabuliatko píše:Stále tvrdím, že až se otevře Blanka tak bude mnohem hůř.
Co se tunelů týče: jednak by se muselo začít kopat teď, aby se to stihlo se zprovozněním Blanky, druhak je pod Kulaťákem metro - to už spíš ten návrh na (ohyzdný) most Svatovítská-JP.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jelikož je na Vítězném nám. mělko metro, s tím podkopáním to tak řešitelné 100% není. Např. přechod přes Svatovítskou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Jugopárty jen ukazuje dementnost realizace nových norem v praxi. Nic víc, nic míň.
Včera jsem někde viděl řešení, že se na jeden pruh kde je přechod namalovaly bílé čáry jako že zúžení do jednoho pruhu a nazdar. Normě se vyhovělo, auta jezdí jako po staru a je to.
Stále tvrdím, že až se otevře Blanka tak bude mnohem hůř.
Tramvaj do Suchdola bude řešením pro studenty a rezidenty, ale kolony chtivých IAD dostat se do tunelu se velmi velmi zvýší. Proto by se na Praze 6 měli zamyslet a podkopat celý kulaťák podchody s obchody a ať se na povrchu děje co chce.
Úředník se v prvé řadě chová tak, aby byl stále úředníkem. Od toho se vše odvíjí.
Včera jsem někde viděl řešení, že se na jeden pruh kde je přechod namalovaly bílé čáry jako že zúžení do jednoho pruhu a nazdar. Normě se vyhovělo, auta jezdí jako po staru a je to.
Stále tvrdím, že až se otevře Blanka tak bude mnohem hůř.
Tramvaj do Suchdola bude řešením pro studenty a rezidenty, ale kolony chtivých IAD dostat se do tunelu se velmi velmi zvýší. Proto by se na Praze 6 měli zamyslet a podkopat celý kulaťák podchody s obchody a ať se na povrchu děje co chce.
Úředník se v prvé řadě chová tak, aby byl stále úředníkem. Od toho se vše odvíjí.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ve státní správě, je důležité přežít každý den v klidu, hlavně si uvařit kafe a s ničím neotravovat... sám dělám v něčem podobném, ale rozhodně se alespoň u nás snažíme o to produkovat nějaké hodnoty
Cíle tam třeba někde visí... ale jelikož nikdo nemá v pracovní smlouvě napsáno, že má používat mozek, tak pak se to řídí sekvenčním algoritmem...
A) v ulici A jezdí moc aut
B) zabráníme aby jezdilo moc aut
C) v ulici B jezdí moc aut
D) zabráníme aby jezdilo moc aut
E) jezdí moc autobusů
F) uděláme omezení aby jezdilo méně
Že někde uniká logika věci... ? jestliže je politické průchodné držet hubu a krok ... tak pak ani situace nemůže dopadnout jinak než blbě....
Cíle tam třeba někde visí... ale jelikož nikdo nemá v pracovní smlouvě napsáno, že má používat mozek, tak pak se to řídí sekvenčním algoritmem...
A) v ulici A jezdí moc aut
B) zabráníme aby jezdilo moc aut
C) v ulici B jezdí moc aut
D) zabráníme aby jezdilo moc aut
E) jezdí moc autobusů
F) uděláme omezení aby jezdilo méně
Že někde uniká logika věci... ? jestliže je politické průchodné držet hubu a krok ... tak pak ani situace nemůže dopadnout jinak než blbě....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
No já tomu též nerozumím. Stavební uspořádnání před kruhákem způsobilo, že se v ulici JP žije o fous hůř, bo jeden pruh přímo v ulici byl dávno, ale nestál a nesmrděl toli, bo se hýbal 2x rychleji. Tohoto zhoršení bylo dosaženo "zázračně" i přesto, že počet aut v ulici už poklesla ve směru dc z 10 000 na 6000 denně. Terronská měla v režimu zavřená dc už 4500 aut denně, v režimu otevřená má potenciál nyní na 6000, přičemž pokles na JP na pouhých 5000 ve směru dc je už téměř technologické obslužné minimum, které stejně zaistí standardní busová špičková zdržení nad 8 minut. Výsledek: Normálně žít nejde ani v JP ani v Terronské. Furt mi unikají cíle Prahy 6...piskvorrr píše:Pak ovšem jsou líbivé řeči P6 o "jugopárty má být normální ulice, kde lidé žijí" právě jen líbívé řeči - IMHO lze těžko "normálně žít" v ulici, kterou po většinu dne ucpává kolona aut.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Dostanou to, co chtějí...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Pak ovšem jsou líbivé řeči P6 o "jugopárty má být normální ulice, kde lidé žijí" právě jen líbívé řeči - IMHO lze těžko "normálně žít" v ulici, kterou po většinu dne ucpává kolona aut.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
A obyvatelé Jižního města mají na dům a pokračoval bych dál, kdyby smajlící dovolovaly
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
V autech se dá sedět pohodlněji, když už se holt musí čekat. A na rozdíl od busů jsou ty možnosti objezdu. Takže přesun do aut zcela chápu. Zvařená Terronská ve směru dc měla stejné intenzity provozu jako Terronská běžně otevřená.
Jinak naše povětšinou i mimopracovní snahy problém řešit se nesetkaly s pochopením a problém je řešen na jednáních, kam už není nutné nás ani zvát . Přeloženo, naše návrhy asi nebyly politicky vhodné...
Jinak naše povětšinou i mimopracovní snahy problém řešit se nesetkaly s pochopením a problém je řešen na jednáních, kam už není nutné nás ani zvát . Přeloženo, naše návrhy asi nebyly politicky vhodné...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Samozřejmě, ale to je dnešní politika Prahy 6, vždyť obyvatelé ořechovky mají třeba auta na jeden dům ...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
No, ale..."všichni do aut" tu situaci ještě zhorší, ne? Akorát budou čekat ve vozidlech po dvou osobách místo po stopadesáti.Tom píše:Hodně studentů to zatím komentuje tak, že bude jezdit autem. Jenže Praha 6 je natolik neumětelská, tak brání třeba i nastupování dalších lidí do auta
Místo, aby P6 zřídila stání K+R u Dejvické, tak raději všude nastrkává značky zákaz zastavení ... zkrátka všechno špatně. Já tam běžně zastavuji každý den už pár let, faktem teda je, že s policií sem tady ještě nikdy problém neměl. Oni už Mč P6 znaj...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ale kdepak, tady jede petice dále. To se jen zdá, že se nic neděje. Hodně studentů to zatím komentuje tak, že bude jezdit autem. Jenže Praha 6 je natolik neumětelská, tak brání třeba i nastupování dalších lidí do auta zde:piskvorrr píše:Nu což - mediální zájem pominul, nadešel opět čas nicnedělání. Není to třeba "když ho chvíli vydržíme ignorovat, tak von si plebs zvykne - a bude"?Tom píše:Tak jak zatím vidím stále se nic nestalo, doprava stále na *****... jako obvykle.
http://www.mapy.cz/#t=o&x=14.395515&y=5 ... 0Praha&u=m
Místo, aby P6 zřídila stání K+R u Dejvické, tak raději všude nastrkává značky zákaz zastavení ... zkrátka všechno špatně. Já tam běžně zastavuji každý den už pár let, faktem teda je, že s policií sem tady ještě nikdy problém neměl. Oni už Mč P6 znaj...
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nu což - mediální zájem pominul, nadešel opět čas nicnedělání. Není to třeba "když ho chvíli vydržíme ignorovat, tak von si plebs zvykne - a bude"?Tom píše:Tak jak zatím vidím stále se nic nestalo, doprava stále na *****... jako obvykle.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Tak jak zatím vidím stále se nic nestalo, doprava stále na *****... jako obvykle. Z vyjádření co sem viděl... Praha 6 raději dělá, že to není území Prahy 6, kdyby se přejmenovala třeba na Prahu 8, nikdo by si toho nevšiml. Ale nečekal sem od nich něco víc... Magistrát ví, že došli gumičky, jinak nevíme co s tím, řešení se asi tvoří. Ropid neví a říká je to velký problém, my za to nemůžeme, to oni - zlé město a praha 6 Dopravní podnik víme, ale zlý ropid, zlé město, zlé TSK a zlá Praha 6
Jen tak dál....
Článek už vyšel
http://www.facebook.com/iZUN.eu
http://www.izun.eu/out-of-czu/rozciluje ... -informace
i komentáře bývají zajímavé, byť některé jsou teda typicky o ničem a spíš k zasmání....
Jen tak dál....
Článek už vyšel
http://www.facebook.com/iZUN.eu
http://www.izun.eu/out-of-czu/rozciluje ... -informace
i komentáře bývají zajímavé, byť některé jsou teda typicky o ničem a spíš k zasmání....