TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Encore » 07.12.2011 17:23

Nechci naše autobusy nějak podceňovat, ale mam pocit, že i obyčejný jednokloub si na tom kruhovym obejzdu vyláme zuby. Škoda, že se už blíží konec semestru a já tam nebudu jezdit tak často. Docela bych to divadlo rád viděl..

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 07.12.2011 8:23

slibuji, že až to tamtudy neprojede, nebudu se vůbec smát :smt069

Jake
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 27.4.2009 20:14

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Jake » 07.12.2011 0:44

Bobek píše:Z technického pohledu: je tu někdo, kdo těm dvoukloubům rozumí? Hrozí nějaké duševní problémy se suchdolským krpálem, nebo se to chová způsobně? (...)
A co teprve kruháč před sjezdem na Sedlec resp. Roztoky? :D

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Bobek » 06.12.2011 13:36

Anebo taky místo C. :)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od XSC » 06.12.2011 13:22

Tom píše:Kdyžtak je upotřebí někde jinde :) Třeba ve stopě trasy D :twisted:
To zas přetíží Nuselák :-)

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 06.12.2011 12:05

Kdyžtak je upotřebí někde jinde :) Třeba ve stopě trasy D :twisted:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od jara » 06.12.2011 11:16

Martin Šubrt píše:A my jako máme peníze na to, aby se koupilo dejme tomu 8-10 dvoukloubových potvor? A jak se dvoukloubová potvora prokouše tou kolonou?...
A co teprve jak bude vyjíždět z OP na dejvické. Už vidím jak se to tam na tom přejezdu kroutí na několik "harmonik" A kdyby se to stihlo koupit dokud bude sníh (vtip) tak už se těším jak to na Kamýcké v tom stoupání rozhážou po celé ulici, jako tomu bylo před rokem se sorkama.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 06.12.2011 8:38

Martin Šubrt píše:A my jako máme peníze na to, aby se koupilo dejme tomu 8-10 dvoukloubových potvor? .....
Šak sem jí to vrátil ve stejném duchu :) Nyní se bude 30 dní čekat na odpověď :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 05.12.2011 22:47

MŠ: Ne oni budou prachy na TT :lol: :lol: To se ještě budeš divit jak se bude u EIB škemrat... A nebo když dojde na vozy, tak přece existuje taková super finanční věc. Operativní leasing. pro rýpaly S tímto produktem nemám nic společného v rámci svého zaměstnavatele :-)

MM: Tak ono třeba na Šárce bych viděl místo. Když se vešlo k syslovi tak i po politické tlačence vešlo i na Šárku. Uznávám že na Bílé hoře to není nic moc, ale u Vypichu by bylo naprosto luxusní i s poměrně slušně kapacitní tramvajovou smyčkou.

K té uloze tramvaje. Jak se to vezme. Všude jinde je postavení tramvaje jiné. Brno má výhodu v opravdu velkému odělení. Třeba Bystr, Líšeň, Komárov, Modřice to je naprosto luxusní ukázka rychlé tramvajové dopravy, ale v Praze bych přirovnal maximálně Barrandov, Modřany a s přimouřením oči Řepy. V Praze byla tramvaj degradována hlavně kvůli metru, které převzalo tu hlavní dopravní úlohu.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od gabuliatko » 05.12.2011 22:10

Náhodou, takovej dvoukloubovej BUS v zimě na Kamýcké na mostě přes trať ... 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Martin Šubrt » 05.12.2011 21:59

A my jako máme peníze na to, aby se koupilo dejme tomu 8-10 dvoukloubových potvor? A jak se dvoukloubová potvora prokouše tou kolonou? Bude umět lítat? Je to tam sice o fous lepší než v říjnu, ale pořád o 2/3 horší než na jaře... Mimochodem, na křižovatce s Papírenskou je víc vozidel než na jaře, v JuPa pokles z 10 000 na 6000...kdepak ta auta jsou? Zmínku o dvoukloubových autobusech považuju ze strany Prahy 6 jen za odvádění pozornosti. Ropid o nich sice uvažoval, ale úvaha platí pro stav, kdy se jezdí ze Suchdola přesně a má smysl řešit kapacitu a náklady. Ne pro stav, kdy nejede přesně nic a jízdní řád jest cárem papíru. Pokud P6 v jedné souvislosti s řešením JuPa zmiňuje dvoukloubové busy, je to jako by řidič tramvaje řešil problém s nepřehozenou výhybkou dálkovým ovládáním na přední dveře v 15T. Když už tady to téma taky vedle běželo..:-) Zkusit to může, ale asi zjistí, že obě problematiky jsou maličko mimoběžné...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.12.2011 21:48

9001 píše:Proč není P+R u Šárky, Bílé Hoře atd. Nezapomínej, tramvaj je braná na urovni busu.
1.) No nevím, kde u současných z jmenovaných TT by byl prostor pro vytvoření P+R (něco jiného je např. u KOMOKA).
2.) Jinak tady si uhodil hřebíček na hlavičku - nemůžem chtít po řidičích IAD a chodcích, aby se k TRAM chovali jako k drážnímu vozidlu, když se tak nechová město - jeho vedení (ať je to nevyznačením či málo výrazným vyznačením předností TRAM před IAD, nenavazováním BUS linek na TT či právě nestavěním P+R u TT)!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 05.12.2011 20:51

MM: Reálně. Řijen - Prosinec, v lednu už je zkouškové, takže to se trousí po celý den a ne narazově. Pak od konce února do května a v červnu opět zkouškové. Takže cca 7, ale i tak mi přijde, že máme podstatně vytíženější tratě než stavět TT do polí.

Právě by mě zajímal politik, který nechá prosadit P+R u TT. Další věc, kdo by tam to auto nechal... Proč není P+R u Šárky, Bílé Hoře atd. Nezapomínej, tramvaj je braná na urovni busu.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.12.2011 20:31

9001 píše:P_V: Ted jde o to, jestli má smysl pro obec minimálního významu stavět TT. Studenti tam jsou cca 6 měsíců v roce. Osobně si myslím, že máme daleko potřebnější TT, které by měly být postavené a nebo minimálně opravené.
Promiň na VŠ jsem nebyl - od kdy má "tamní školní rok" 6 místo 8 měsíců?
Pokud je politický tlak na TT do Suchodla = určitě i P+R u ní a ulevit Dejvicím od IAD!!!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 05.12.2011 20:25

kruták: Tak aspon pomalu vylučujeme politicky neprůchodné verze :lol: :lol:

Bobek: Materiál opravdu stojí za to, bohužel mám možnost s tím pracovat i znát více osobně a právě proto to navrhuji.

P_V: Ted jde o to, jestli má smysl pro obec minimálního významu stavět TT. Studenti tam jsou cca 6 měsíců v roce. Osobně si myslím, že máme daleko potřebnější TT, které by měly být postavené a nebo minimálně opravené.

Odpovědět