Ne, ještě lepší by bylo vést trať estakádou přes údolí únětického potoka do Roztok.218 píše:Tom: taková tramvajová trať Podbaba-Suchdol-Horoměřice, to by bylo . Samozřejmě chápu že je to absolutně nereálný, ale člověk musí mít své sny .
TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
A dokud bude spojení MHD a kultura cestování v dotyčných linkách taková jako je teď, tak je asi i budou používat. A to je ten problém. Zatímco pokud by existovalo dostatečně kvalitní spojení MHD, tak by si to dost možná velká část z nich s tím ježděním autem rozmyslela. Ono přece jenom rozdíl v těch nákladech není zanedbatelný.Martin-KT8D5.RN2P píše:A divil by ses ono studnentíci nejsou tkaový chudáci, hodně jich má auta.
A posilování 143? Proč ne, prostor pro to určitě je, ale od určité vytíženosti by se ta tramvaj už skutečně vyplatila. Neříkám, že Strahov tuhle úroveň jednoznačně přesahuje, ale určitě k ní má blízko - to by bylo na nějaký podrobnější přepravní průzkum. A ještě jednou připomínám, že tramvajová trať by mohla sloužit nejenom studentům, ale i k dopravě na různé jednorázové akce.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Milý Tome, představ si, že nejsi v Praze jen sám se svým fárem někdo na auto nemá, nebo si dovede představit, co by se stalo, kdyby si všichni řekli, ta MHD je už moc hromadná vrhneme se na auta...pak by Praha byla už byla za hranicí kolapsu na které je nyní.Tom píše:Já už 107 necestuji (nemá to vůbec smysl)... letošní ročník sem na suchdol jel jedině autem....
TT Suchdol
Já už 107 necestuji (nemá to vůbec smysl)... letošní ročník sem na suchdol jel jedině autem. Nicméně další důvod je ten, že neexistuje kvalitní spojení Suchdol - Horoměřice. Já konkrétně cestují na Pučálku kam si jezdím pro pramenitou vodu.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jupí
Ale když si něco vezme do hlavy sám Chalupa Veliký, tak je možné, že se toho dočkáme překvapivě rychleGagarin píše:Tak si dej studenou sprchu. Copak nevíš, jak to v té naší krásné vlasti chodí? Metro D mělo stát už 5 let.Jonáš píše:Tak tento den se raduji!
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jupí
Tak si dej studenou sprchu. Copak nevíš, jak to v té naší krásné vlasti chodí? Metro D mělo stát už 5 let.Jonáš píše:Tak tento den se raduji!Tom píše:na té územní přípravě se pracuje...
Re: Jupí
na té územní přípravě se pracuje...Jonáš píše:Pokud máš pravdu, raduji se!Marek B. píše:Mluvil jsem se starostou Prahy 6 Tomášem Chalupou a řekl mi, že by TT do Suchdola mohla být do 5-6 let. Řekl, že to není ani tak nedostatkem financí jako nehotovou územní a projektovou přípravou.
betonova lobby ti nic nerika? nestavi se metro D, ktere melo stat v roce 2010, tak musi stavet neco podobneho..syverin píše:To jsou hovada. To musí každá nová TT stát bezpodmínečně víc jak dvě miliardy? Ad doporučená varianta s 1km tunelu a 250m mostu....
obecne se v Praze stavi to, co je nejdrazsi..
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
?????????????????????????????????????????????Kalič píše:Dneska sem schválně koukal na místa kudy by měla TT vést, a nedokážu si představit její trasování Kamýckou ulicí, po obou strannách jsou obytný domy a okolo ulice dost málo místa. Divil bych se kdyby lidem nevadilo že by nová vozovka a tram vzali lidem zahrádky a chodníky a hlavně hluk, protihluková bariéra se tam vůbec nehodí.
1) Tramvaj je poměrně tiché vozidlo. Pravda, na nové trati a při dobré údržbě, které se snad za těch 5 let taky dočkáme.
2) Tramvaj je pouliční dráha. Nová trať nemusí bezpodmínečně vést středem nové čtyřpruhové komunikace, případně po jejím okraji. Tramvaj byla stavěná tak, aby uměla jezdit i v rámci silnice.
3) Není nutné vždy myslet megalomansky. Ostatně novou trať k ZOO jsem si schopen představit jen skrz Troju s ukončením na trojúhelníku