Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Napsal: 18.10.2011 17:35
7036: Tak uvidíme, zda přijde s příčinou a pravým viníkem. Zatím mluví Tom jen o přechodu, což je také kategorie důsledek.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=842
Nebude, protože to je to co vidí každý v autobuse a řekl bych, že každý píše na DPP. Já jdu po příčinnách ne po důsledcích...OMH píše:Tom: A co stížnost na DPP. Bude poslána? Nebo to není moc populistické?
Klasicky NIMBY efekt: "dalnice je nutna, ale proc zrovna tady? At vede za barakem nekomu jinymu; no reknete, vy byste za svym barakem dalnici chteli?" Vzhledem k tomu, jak dlouho se MD pretahovalo s ruznymi entitami o dve ste metru pudy u HK, tady to bude taky na dlouho - uplne prinejmensim bude treba udelat novy projekt kvuli snizeni hluku.petr03 píše: nevim co v Bechovicich blazni, vzdyt uz tam kus PO je, to chtej stavet jinej? Verejny zajem na ne, a stavet hlavne.
Veď hovorím, při pohledu na složení posledních 5 pražských samospráv je to pravé slovo "halucinace" - vzhledem k tomu, že i pražská samospráva reprezentuje elektorát (a to v nejširším smyslu - do toho patří i "kreativní" úpravy volebních obvodů a podobné malé domů), strana prosazující omezení IAD v Praze propadne. Tedy v praxi podpora IAD co to půjde, neb voliči si přejí "svůj pojízdný obývák, neb do veřejného prostoru lezou jen socky a magoři". Pak je otázka, zda je správné řešení pouze prvoplánově zlepšovat auto-průjezdnost, protože "voliči chtějí auta (skrz Prahu)" - ono to taky koliduje s "voliči nechtějí auta (u sebe v ulici Franty Vopršálka)", a jsou to koneckonců tíž voliči.JirkaR píše:při ceně podobných staveb, možnostech různých rozpočtů, neustálých zdrženích, námitkách a změnách v politice je prakticky nulová šance na únosně rychlé dokončení celého systému
Tak já to v principu úplně za halucinaci nepovažuji, spíš máme vážný problém v tom, že při ceně podobných staveb, možnostech různých rozpočtů, neustálých zdrženích, námitkách a změnách v politice je prakticky nulová šance na únosně rychlé dokončení celého systému patřičně ekologicky ošetřených okruhů a radiál (tunely, protihlukové stěny, hojné lávky/podchody proti přerušení pěších/cyklo vazeb v okolí atd.) Nicméně jsem ochoten věřit, že by takový systém sběrných komunikací v kombinaci s omezeným vjezdem přímo do zástavby jednotlivých čtvrtí nakonec opravdu fungovat mohl. Každý by samozřejmě chtěl zklidnit levně a izolovaně právě jen tu svoji ulici, ale tak to nefunguje, město je celek, a bez sběrných komunikací bude vždy existovat potřeba tranzitu přes ostatní čtvrti, což právě nechceme. Pouhé zužování a přidávání dalších překážek nevede dle mého k odbourání nadbytečné dopravy (možná lokálně a relativně k okolí, ale není to řešení pro celek), ale vede v globálu jen ke zhoršování její kvality až po úplný kolaps, který odnesou i ty potřebnější složky celé té dopravní směsi. Představa, že ve městě nebude žádný pohyb aut potřebný je nereálná (resp. neprůchodná), i když omezit by to jistě chtělo (a podle rozumnějšího kritéria než ekonomická síla řidiče, jak jsem se pokusil nastínit). Potíž Blanky jistě dokážu vidět i v tom, že dokud je v podstatě jen fragmentem bez potřebných návazností, přetěžuje bezprostřední okolí v místech vyústění, budiž - ale to bych přece jen vnímal jako přechodný stav etapovité stavby. Nedělat nic není řešení, a celé naráz se to postavit nedá. Jistě, slyšel jsem už pojem "dopravní indukce", ale takovou tezi lze myslím přijímat jedině pokud uživatele aut nebudeme považovat za občany a voliče (byť by měli být motivováni k odpovědnému chování) ale za škůdce a nepřátele (kteří se sice chovají v mezích zákona, ale škodit jim je vlastně správné). Jakkoliv bych si i já přál ve městě větší klid a jakkoliv sám autem skoro vůbec nejezdím, s takovým pohledem souhlasit nemohu, představoval bych si důstojnější a racionálnější způsob zklidňování než nechat všechny bez rozdílu "vydusit" v kolonách (které se nesmí nikde lokálně "odšpuntovat" = dopr. indukce).piskvorrr píše:Paradoxně jak Blanka, tak právě teď schvalováním procházející "Blanka 2" ..... prezentují nad-optimistické grafy snížení přepravní zátěže v okolí, a velmi tiše k tomu dodávají "pouze pokud bude zpoplatněn vjezd do centra a dokončen Pražský okruh, jinak to dopravu do centra naopak přitáhne", viz oficiální web MO. Pouze s touto halucinací má totiž B2 šanci projít EIA.
Paradoxně jak Blanka, tak právě teď schvalováním procházející "Blanka 2" (Troja-Libeň (s odbočkou na Proseckou radiálu)-Malešice-DH-Jižní spojka, stavby 0081, 0094 a 8313) prezentují nad-optimistické grafy snížení přepravní zátěže v okolí, a velmi tiše k tomu dodávají "pouze pokud bude zpoplatněn vjezd do centra a dokončen Pražský okruh, jinak to dopravu do centra naopak přitáhne", viz oficiální web MO. Pouze s touto halucinací má totiž B2 šanci projít EIA. http://mestskyokruh.info/vychodni-cast- ... ka-spojka/JirkaR píše:Abychom si rozuměli - já si taky nemyslím, že by zrovna zpoplatňování vjezdu bylo nějak dobrým řešením (a má tyto nevýhody v každé podobě), ale protože se čas od času spekuluje o zpoplatnění centra fixní taxou (což by byl vysoký práh pro řadového občana a nulový vliv na firmy, ale zřejmě nás to nakonec nemine, v dnešní době, kdy je vše až v první řadě o penězích), pokusil jsem se vymyslet *jako alternativu k tomu* něco aspoň trochu příznivějšího.
To jistě, ale jiné řvouny teď zajímá cestování do Suchdola a další by zase zajímalo rušení parkovacích míst. Takže to byl takový návrh kompromisního řešení.9001 píše:Zvýraznil jsem základní problémy, které budou řvouny zajímat. Ta omáčka okolo je jim jedno...
V okolí Jugoslávských partyzánů je tolik parků, že opravdu nehrozí, že by si někdo neměl kam jít lehnout. A když je ta travnatá plocha nevyužívaná, tak je jedno, jestli je na TT nebo v parku.9001 píše:Jinak na TT si nemůžeš v létě lehnout jako v parku