Stránka 3 z 47

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 20:00
od Bobek
S množstvím studentů souhlas, když vidím některý materiál, který suchdolská Sorbonna produkuje...
Politicky to možná k tramvaji sice směřuje, vkrádá se však další otázka, zda to finančně nesměřuje dočista jinam... 8-[

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:59
od kruťák
9001 píše:aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU
Chtěl jsem si odpovědět sám - nebylo, protože busy by koupil DPP, tomu zlému rozhazujícímu podniku by se "jen" zvýšil dluh (politicky průchodné), kdežto lávku by budovala MČ - výdaje zatěžující pokladnu v době šetření (politicky neprůchodné).

Ale tvoje připomínka je vynikající :D , bohužel taky neprůchodná. Takže se teď kloním k myšlence P_V, že za tím je snaha P6 či Suchdola, docílit urcyhlené výstavby TT.

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:50
od P_V
Nejvhodnější dvoukloubový autobus se jmenuje KT8 popř 15T, řekl bych že to k tomu politicky směřuje.

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:49
od 9001
Kruták: A moje připomínka, aby se procedila kvalita a počet studentů ČZU asi taky neprojde... Škoda...

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:46
od kruťák
Bobek píše:(Samé otázky...)
Jednu přidám - spíše řečnickou:
Kvůli jednomu nezrušitelnému přechodu, kde se do té doby normálně fungovalo, budeme objednávat (případně dokonce vyvýjet) nový typ autobusu (nehledě na jeho atypovou = nákladnější údržbu) :?: Nebylo by pak levnější vybudovat tam pěší lávku? Nebo to byl tak obšírně myšlený záměr už při budování toho přechodu? :)

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:42
od Tom
VanHool AGG 300, město Hamburg. - 180 cestujících a min. polomer zatáčení činí 12 m. délka - (24,5m). Max. příp stoupání jsem nezjistil.
http://www.vanhool.be/ENG/public%20tran ... selEN.html

Phileas od ATPS - Advanced Public Transport Systems (24,5m, 26 m).

Výrobce ATPS doporucuje dodržet nekteré parametry na
vozovku vhodnou pro jeho autobusy. Doporucený materiál vozovky je
tvrzený beton, pri použití asfaltu hrozí rychlé vytvorení kolejí. Šírka
vozovky by mela být 6,5 m (jednoproudá 3,4 m) pro dodržení
optimální rychlosti 20 km/h v zatáckách o minimálním polomeru 15m. Vzhledem k délce autobusu až 26 m se doporucuje minimální rádius vrcholu kopce 50 a minimální rádius v údolí 52,5 m. Minimální
odstup mezi klesáním a stoupáním by nemel být menší než 9 m.
Velikost maximálního prípustného stoupání ciní 12,5 %.

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 19:22
od Bobek
Z technického pohledu: je tu někdo, kdo těm dvoukloubům rozumí? Hrozí nějaké duševní problémy se suchdolským krpálem, nebo se to chová způsobně?
Jinak tedy pár Van Hoolů by jistě byla pěkná šotoatrakce... ale co na to vyhláška, kde se píše tuším něco o délce 22m? SOR NB22? :devilsmokin

(Samé otázky...)

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 18:56
od Tom
MOp píše:Neznas dvoukloubove autobusy?
Jen aby to nebylo další lehké metro :)

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 18:50
od MOp
Neznas dvoukloubove autobusy?

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 05.12.2011 18:47
od Tom
Ještě pro zajímavost pokud to někoho zajímá :)

Doporučení k zajištění obsluhy autobusy s vyšší kapacitou vycházelo ze stanoviska dopravních odborníků organizace ROPID. Jmenovaná organizace vypracovala ve spolupráci s Dopravním podnikem materiál s názvem „NÁVRH OPATŘENÍ PRO ZLEPŠENÍ PRAVIDELNOSTI PROVOZU AUTOBUSOVÝCH LINEK V ULICI JUGOSLÁVSKÝCH PARTYZÁNŮ“, jehož součástí je mimo jiné také toto doporučení: „Pro řešení kapacity přepravy na linkách směr Suchdol (především přeprava studentů ČZU) s možností snížení počtu spojů je vhodné prověřit nasazení dvoukloubových autobusů na linku 107 a kloubových autobusů na linku 147.“
Ing. Dana Charvátová

WTF? :D

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 19.11.2011 0:22
od Bobek
Tak já si v principu dovedu představit i konečnou o šíři dvou kolejí...

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 18.11.2011 21:19
od Ploki
Tam je obratiště součástí silnice, což by v Bohnicích bylo asi také potřeba.

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 18.11.2011 21:16
od 9001
Ploki: Není Bílá Hora náhodou ještě užší?

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 18.11.2011 21:12
od Ploki
Jak široká je v nejširším místě nová točna na Podbabě? Předpokládám, že je to nejužší točna v Praze?
Jde mi pouze o to, jestli by se tramvajová točna pro dvě dvouvozové linky vešla na Vislu (dnešní Sídliště Bohnice). Nechápu, proč je to v plánech, když se tam autobus sotva vejde.

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 11.11.2011 19:15
od jannnn
Tom píše:Místo, aby P6 zřídila stání K+R u Dejvické, tak raději všude nastrkává značky zákaz zastavení ... zkrátka všechno špatně. Já tam běžně zastavuji každý den už pár let, faktem teda je, že s policií sem tady ještě nikdy problém neměl. Oni už Mč P6 znaj...
Tak tvé přání bylo částečně vyslyšeno, zde: http://www.mapy.cz/s/2ym5 vzniklo K+R (max. 3min). Jestli je něco i v protisměru, to jsem si nevšiml.