Stránka 47 z 47

Napsal: 14.4.2005 23:06
od Neral

Napsal: 11.4.2005 18:39
od Petr
KM píše:Štěpáne, kdybyste opravdu byl tak informován, jak předstíráte, tak by vám především řekli, že není už ani na provoz několika sólo vozů v neděli ráno (viďte admine Petře) (...)
Vy si nedáte pokoj, což? Každopádně doporučuji jízdu linkou 10 v neděli okolo 10-12 hodin v úseku I.P.Pavlova - Anděl. Nepropadne tam špendlík. 8-)

Napsal: 11.4.2005 17:36
od Jonáš
KM píše:Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.
Říkám ano, nejsme v rozporu!

Napsal: 11.4.2005 17:15
od KM
Sorry, ale vaše představa o ekologii je opravdu naivní. Tramvajka je na elektriku, tak je čistá. Možná je to až kontraproduktivní. Ani nemá cenu vysvětlovat, že ekoteroristum (a v případě Trojské kotliny do značné míry oprávněně) bude vadit už stavební ruch, který přírodu nenávratně poškodí, odstěhují se živočichové, o kterých ani nevíme a podobně. To není jen o tom smradu za vozidlem. A tak je to tu bohužel s většinou témat.

Napsal: 11.4.2005 16:42
od Kalič
Dneska sem schválně koukal na místa kudy by měla TT vést, a nedokážu si představit její trasování Kamýckou ulicí, po obou strannách jsou obytný domy a okolo ulice dost málo místa. Divil bych se kdyby lidem nevadilo že by nová vozovka a tram vzali lidem zahrádky a chodníky a hlavně hluk, protihluková bariéra se tam vůbec nehodí.

Napsal: 11.4.2005 11:21
od Martin.KT8D5
MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..
Jo... to byl příklad. Jen... Píšu, že ono to neni zase ouplně přesný...

Napsal: 11.4.2005 11:15
od MOp
Martin.KT8D5 píše:No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.
a co když odebírá energii z atomovove nebo vodni elektrarny? jak to muzes vedet, co pouzivas.. je to tak propojene, ze vi kazdej prd..

Napsal: 11.4.2005 11:07
od Martin.KT8D5
Jonáš píše:Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!
No ekologická, dovolil bych si nesouhlasit, kde bere tramvaj elektřinu? Z elektráren. Z jakých? Většinou tepelných. Co se pálí? Uhlíčko. Kde se veme uhlíčko?? V dole. V jakym? Buď hlubinej nebo povrchovej... A jak vypadá Mostecko?? No takže ono je to pro a proti, ale je šetrnější dejme tomu.

Napsal: 11.4.2005 11:04
od Jonáš
KM píše:Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.
Tramvaj je snad ekologická doprava, a když budou zakryté podvozky, tak se snad sníží i hlučnost. Jinak do Trojské kotliny by se nemělo zasahovat, je to lokalita s velmi specifickým klimatem, atd... Takže těm ekologům rozumím!

Napsal: 11.4.2005 11:00
od KM
Obecně tramvaj může prokázat přednosti pouze na nových moderních rychlých tratích, a to by Suchdol splňoval (na rozdíl od mnoha míst v centru města, kde tramvaje přestaly vyhovovat již před 30-50 lety) Poté co okolo Suchdola bude dokončen dálniční okruh, přibudou tam domy a určitě i pracovní příležitosti. Větvení nebude třeba, TT bude páteří podobně jako metro na JM a lidi přivezou 3XX busy z okolí (budou stačit i pro místní frekvenci). Ale řekl bych že je řada naléhavějších projektů a že by se nemělo předbíhat.
Jinak to území, kde navrhujete TT Podbaba-Bohnice je chráněná Trojská kotlina. Ne že by tam TT nepatřila, ale ekoteroristi budou asi jiného názoru.

Re: Důležitější je tram do Bohnic

Napsal: 11.4.2005 10:25
od Jonáš
pavhob píše:Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.
Moje řeč, budovat pavučinovou síť a ne síť dlouhých větví!

Důležitější je tram do Bohnic

Napsal: 11.4.2005 10:16
od pavhob
Myslím, že z Podbaby by měla tramvaj vést po novém mostě přes Vltavu, dále kolem zadního vchodu do ZOO do Bohnic a Čimic s větví do Kobylis. Využití bude určitě vyšší, vznikne nová směrová nabídka - bydlet v Bohnicích a dojíždět do práce nebo na VŠ do Dejvic (Suchdola) musí být chuťovka.
Tram do Suchdola stejně vyřeší pouze 50% oblasti a busy budou muset být zachovány (nebo větvit tram do 2 směrů?)....
Osobně bych preferoval před Suchdolem také tam do Malešic, na Radlickou a investice do metra D pouze do N.Dvorů, dále tramvaj N Dvory - Libuš - Vestec - Jesenice + odbočka do Modřan.

Napsal: 11.4.2005 9:24
od MOp
Štěpán píše: Vraťme se k Suchdolu. Já tuto trať velmi podporuju. To že tam zatím o víkendu bude jezdit jedna linka (ale spíš asi víc), neznamená, že tahle trať nemá opodstatnění. Myslím si, že stavba TT je velký městotvorný prvek.
coze o vikendu vice linek nez jedna? ha ha ha.. leda ve vsedni den nejaka solo posila suchdol - dejvicka - cervenak ala byvala 20.

TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Napsal: 10.4.2005 15:07
od pawel
co se TT na Suchdol týče, diskutuje se také o tom, jak zajistit také dopravu pro obyvatele Nového Suchdola, tj. čtvrti ležící za současnou konečnou budu 107 "Suchdol".

na K-r jsem navrhl prodloužení trati od plánované smyčky Starý Suchdol tímto směrem:
Podbaba - ... - Rybářka - Suchdol - Výhledy - Starý Suchdol (terminál, smyčka, P+R) - Za Sokolovnou - Suchdolská - K Drsnici - Nový Suchdol.
pozitivum vidím v tom, že se trať nevětví a neruší se tím funkce stanice Starý Suchdol, kde by mělo jezdit maximum linek - tedy i ta, co by měla jet až na Nový Suchdol a v případě větvení by uhnula už u ČZU. jinak ad Za Sokolovnou - zahrádkáři, promiňte, ale...


co tomu říkáte?