Provoz na linkách
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Podle aktuálního vypravení vyjíždí hned 4 a to v 19:11,19:41,19:46,20:01 (přejíždí pak tři na 56 a jedna na 57). Tedy to je aktuální.
A, vida, dokonce i IDOS našel kus této najížděcí trasy, bohužel jen ten z Bruselské na Spořilov - Tudy
A, vida, dokonce i IDOS našel kus této najížděcí trasy, bohužel jen ten z Bruselské na Spořilov - Tudy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Nejsem si jistý, jestli je to ještě aktuální stav, ale v létě bylo pravidlem, že ve večerních hodinách takto jela d-11 asi 3x v intervalu cca 40 minut.trainzjohny píše:... Pokud má jako konečnou černokostelecká tak to nechápu...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Po lince 22 jede na I.P.P kde se napojuje směrem na Bruselskou. Pokud má jako konečnou černokostelecká tak to nechápu, ale při návratu z práce jí večer často vídám na I.P.P od Štěpánské směrem na Bruselskou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Tyto nájezdy se mi občas hodí, už jsem si totiž zvykl, že jede přes Holešovice. Jen poprvé jsem si nebyl jist, kudy opravdu na Černokosteleckou od Malostranské zamíří.ElWapp píše:A proč nebyl přejezd třeba přes linku 18, po jejíž trase ta tramvaj stejně víceméně musela jet, ale po jedenáctce, takže projela celou Prahu mimo svou trasu (kromě konečné a pár posledních zastávek)?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Postřehy z terénu
Jo, z tý 11 pak přejíždí na noční 56, jestli se nepletu .ElWapp píše:Dotaz na znalé: Včera dvě minuty před osmou večerní jsem viděl na Dejvické dc linku 11. O co mohlo jít? Vypravují 11 Vokovice?
Re: Postřehy z terénu
Dotaz na znalé: Včera dvě minuty před osmou večerní jsem viděl na Dejvické dc linku 11. O co mohlo jít? Vypravují 11 Vokovice? A proč nebyl přejezd třeba přes linku 18, po jejíž trase ta tramvaj stejně víceméně musela jet, ale po jedenáctce, takže projela celou Prahu mimo svou trasu (kromě konečné a pár posledních zastávek)? V Dejvicích se moc nevyskytuji, takže nevím, třeba je to běžný postup, ale dost mě tp zaujalo...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
miluju podobný schémátka Koukněte na Maniny d.c. 3+12+25 hezky pospolu a 15 jen na libeňáku
-
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 14.2.2007 11:14
Snimek provozu tramvaji
Jel jsem takhle z prace tramvaji a abych si ukratil dlouhou chvili, bavil jsem se vymyslenim, kde je asi prave v dany okamzik tramvaj predesla a tramvaj nasledujici teze linky. Doma mi to nejak nedalo a zkusil jsem si to nakreslit - no a kdyz uz jsem byl v tom, nakreslil jsem si to vsechno. Neni to zadna nadhera a jsem si skoro jisty, ze tam je neco spatne, ale pokud Vas to zajima, je to tohle. Obrazek zachycuje polohu tramek dneska v 12:00, predni cast tramky je oznacena tmavym ctvereckem. Autorovi schematu se omlouvam za przneni dila. P.S.: Linka 33 na tom schematku neni, tak jsem ji ignoroval...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Bohužel po každodenní zkušenosti s kaštany se nedomnívám, že by toto v Praze lidé respektovali, když mnozí nerespektují ani současná nařízenípawel píše:Fahrräder können in S- und U-Bahnen, im Bahn-Regionalverkehr sowie in Straßenbahnen in den gekennzeichneten Wagen mitgenommen werden, sofern es der Platz erlaubt (gegebenenfalls entscheidet darüber das Personal) - čili možno brát do S, M, R a tram; pouze na vyznačená místa; pouze pokud je místo (případně rozhoduje personál).
Re: Provoz na linkách
za kola se fakt neplatí? no tak možná že jsme objevili jádro problému. aneb když si za to zaplatím, tak aspoň nebudu pro DP nevítaným vetřelcem. pokud se pamatuju, tak v berlíně existuje i měsíční tramvajenka pro kola
...jo, teď na to koukám na webu BVG: standardní jízdenka (prakticky ekvivalent naší za 26 Kč) pro osobu 2,10 €, pro kola 1,50 €. to by poměrně odpovídalo ceně cca 18-20 Kč za kolo.
a dovětek: Fahrräder können in S- und U-Bahnen, im Bahn-Regionalverkehr sowie in Straßenbahnen in den gekennzeichneten Wagen mitgenommen werden, sofern es der Platz erlaubt (gegebenenfalls entscheidet darüber das Personal) - čili možno brát do S, M, R a tram; pouze na vyznačená místa; pouze pokud je místo (případně rozhoduje personál).
...jo, teď na to koukám na webu BVG: standardní jízdenka (prakticky ekvivalent naší za 26 Kč) pro osobu 2,10 €, pro kola 1,50 €. to by poměrně odpovídalo ceně cca 18-20 Kč za kolo.
a dovětek: Fahrräder können in S- und U-Bahnen, im Bahn-Regionalverkehr sowie in Straßenbahnen in den gekennzeichneten Wagen mitgenommen werden, sofern es der Platz erlaubt (gegebenenfalls entscheidet darüber das Personal) - čili možno brát do S, M, R a tram; pouze na vyznačená místa; pouze pokud je místo (případně rozhoduje personál).
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz na linkách
Dovolím si poopravit, protože za přepravu invalidních vozíků, kočárků s dítětem a jízdních kol se neplatípawel píše:bobik: osobně si myslím, že cílem naopak je, aby během pár let ty vozíčkářské busy nebyly potřeba.
pokud má být kolo užitečným doplňkem MHD, pak musí být možné jej bez problémů vozit v MHD (ostatně se za to platí) ...
Re: Provoz na linkách
bobik: osobně si myslím, že cílem naopak je, aby během pár let ty vozíčkářské busy nebyly potřeba.
pokud má být kolo užitečným doplňkem MHD, pak musí být možné jej bez problémů vozit v MHD (ostatně se za to platí) a bezpečně, či aspoň relativně bezpečně jej odstavit v její blízkosti. speciálně v kopcovité praze je kombinace kola a MHD podmínkou pro etablování kola jako dopravního prostředku (nikoli volnočasové činnosti).
pokud má být kolo užitečným doplňkem MHD, pak musí být možné jej bez problémů vozit v MHD (ostatně se za to platí) a bezpečně, či aspoň relativně bezpečně jej odstavit v její blízkosti. speciálně v kopcovité praze je kombinace kola a MHD podmínkou pro etablování kola jako dopravního prostředku (nikoli volnočasové činnosti).
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Provoz na linkách
No tak nevím, představa že při MU v metru cyklista odstaví svůj model mnohdy za 15-30tis. v klidu bokem a spořádaně se evakuuje bez něj mi alespoň v Čechách přijde poněkud nereálná.
Jinak zastávám názor že máš kolo od toho abys na něm jezdil, ne s ním jezdil v MHD. A když už něco, (přeprava z širšího centra na okraje hlavně rodin s dětmi) tak udělat speciální cyklobusy na zajímavých (pro cyklisty) trasách, a současnou úpravu bych nechal, aby se "běžnou" linkou cyklista dostal v případě nutnosti (MU cyklisty ) ale nejezdil s ní běžně. Když můžou město křižovat busy pro vozíčkáře a svážet je, proč by se nedalo něco takového udělat pro kolaře?
Jinak zastávám názor že máš kolo od toho abys na něm jezdil, ne s ním jezdil v MHD. A když už něco, (přeprava z širšího centra na okraje hlavně rodin s dětmi) tak udělat speciální cyklobusy na zajímavých (pro cyklisty) trasách, a současnou úpravu bych nechal, aby se "běžnou" linkou cyklista dostal v případě nutnosti (MU cyklisty ) ale nejezdil s ní běžně. Když můžou město křižovat busy pro vozíčkáře a svážet je, proč by se nedalo něco takového udělat pro kolaře?
Re: Provoz na linkách
Oskar najmenší problém. Bicykle sa z plošín šupnú k najbližším dverám (a pokiaľ sa musí liezť do jedného konkrétneho vozňa, tak kľudne na obe strany). Cyklisti idú von bez bicyklov, alebo poslední.
P.S.: Ja iba hovorím to, že pravidlá sú postavené tak (napr. na tu sobotu/nedeľu/sviatok ráno), ako keby deviatka (céčko) jazdila v špičke čo pätnásť (osem) minút (pre peších) - ponuka je výrazne nižšia ako dopyt a na poskytovanie služby je monopol. (Toaleťák bude o týždeň - kúpte si zatiaľ Rudé právo.)
P.S.: Ja iba hovorím to, že pravidlá sú postavené tak (napr. na tu sobotu/nedeľu/sviatok ráno), ako keby deviatka (céčko) jazdila v špičke čo pätnásť (osem) minút (pre peších) - ponuka je výrazne nižšia ako dopyt a na poskytovanie služby je monopol. (Toaleťák bude o týždeň - kúpte si zatiaľ Rudé právo.)
OT: bicyklisti v metru
Z pohledu cestujícího si naopak radši nepředstavuji situaci, kdy jsou na každé zadní plošině dva bicykly a díky nějaké mimořádné události bude nutné evakuovat cestující přes jeden vagonjeffer píše:Dva bicykle na plošinu metra sú z tohto pohľadu tiež výsmech (aspoň už to nie je iba posledná).