RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: ostatní
Ve stavu, kdy stojí 4 tramvaje ve vozovně již 5 rok téměř bez hnutí, se jedná o logické řešení ústící alespoň v provoz některého vozidla. Navíc 9103 sloužila již při "provozu" ostatních vozů jako zdroj náhradních dílů, takže v tom takovou tragedii nevidím. Musíme si jen přát, aby zkoušky byly úspěšné a došlo v průběhu příštího roku k modernizaci dalších kusů těchto jedinečných tramvají!
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
ostatní
No když se takhle nakuchá ta další tramvaj, tak nevím. Já myslel, že pokud začnou jezdit, že se rekonstruují všechny 4 a náhradní díly se pak někde dodělají. Určitě by firma mohla zrekonstruovat a zprovoznit i tu trojku. K tomu aby jezdila jedna nebo dvě, nemá vůbec význam něco takhle dělat.
A budou někdy jezdit chudinky?? Je na nich moc vidět, že se to v ČKD dělalo, bohužel už na rychlo.Petr píše:Abych to upřesnil.... Ten šmytec znamená, že se na prasklé sklo nyní svaluje to, proč RT6N2 nejezdí. Tedy "Prasklo sklo, s tím to ven nemůže. Tečka. Šmytec". Rozuměno ?tramvajak píše:Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Abych to upřesnil.... Ten šmytec znamená, že se na prasklé sklo nyní svaluje to, proč RT6N2 nejezdí. Tedy "Prasklo sklo, s tím to ven nemůže. Tečka. Šmytec". Rozuměno ?tramvajak píše:Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...
Ani jedno, ani druhé. zatím slouží jako zdroj náhradních dílů pro (údajně) 9101, vím, že ještě když byla v Šumperku, tak si ze 103 brali nějaký těsnění a gumy okolo dveří. Taky má vykuchanej řadič a nějaký další drobnosti.m@rtin píše:9103 postupně rozebíraná? To jako před odvozem do Parsu nebo do kovošrotu?
Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...Petr píše:Jezdila.. Nyní má prasklé čelní sklo a šmytec....DavidD píše:Tak jak to vypadá s 9101, jezdí na zkouškách? Už se ví kdy vyjede s cestujícíma?Slyšel jsem, že jezdí po dvoře voz. pankrác dokola.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
myslím, že vzhledem k rozsahu výroby tramvají RT6 bylo i přední sklo objednáváno po pár kusech, jeho cena bude tedy asi značná. V celkové ceně tramvaje to bude zanedbatelné.
Jenže - pokud praská opakovaně je někde chyba v konstrukci kabiny a bude praskat dál, pokud se neudělá nějaká konstrukční úprava.
Jenže - pokud praská opakovaně je někde chyba v konstrukci kabiny a bude praskat dál, pokud se neudělá nějaká konstrukční úprava.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: sklo
A je otazka zda ho vubce nekdo vyrabi. Ono vcelku u nas moc RT6 nejezdi a za tech 12 let od vyjeti, jestli bylo potreba 10 oken .. To snad melo CKD i na sklade. Aby to ted nebyla specielni zakazkova vyrobaHonzík píše:Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: sklo
A neni to divné když se měmí dost často. to bude asi chyba jinde ne. přečti si více zpráv než jen tu poslední .Honzík píše:Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
sklo
Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.