RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

sklo

Příspěvek od Absolut » 21.12.2005 12:36

Ať si DPP řekne bratrům polákům, ti s výrobou čelního skla na RT6 nemaj problém.

Hihi můj první příspěvek na tramfórum

MOp

Re: ostatní

Příspěvek od MOp » 21.12.2005 11:31

Ve stavu, kdy stojí 4 tramvaje ve vozovně již 5 rok téměř bez hnutí, se jedná o logické řešení ústící alespoň v provoz některého vozidla. Navíc 9103 sloužila již při "provozu" ostatních vozů jako zdroj náhradních dílů, takže v tom takovou tragedii nevidím. Musíme si jen přát, aby zkoušky byly úspěšné a došlo v průběhu příštího roku k modernizaci dalších kusů těchto jedinečných tramvají!

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.12.2005 11:20

Vzhledem k tomu ze DP chce co nejdriv dokoncit zkousky , tak je lepsi vzit sklo z neprovozniho vozu a radsi jezdit, nez mit ve vozovne 1 nepojizdny a 3 kompletni vozy. Pri rekonstrukci je dost casu objednat chybejici dily a doplnit je.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

ostatní

Příspěvek od Honzík » 21.12.2005 11:16

No když se takhle nakuchá ta další tramvaj, tak nevím. Já myslel, že pokud začnou jezdit, že se rekonstruují všechny 4 a náhradní díly se pak někde dodělají. Určitě by firma mohla zrekonstruovat a zprovoznit i tu trojku. K tomu aby jezdila jedna nebo dvě, nemá vůbec význam něco takhle dělat.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 21.12.2005 1:19

Petr píše:
tramvajak píše:Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...
Abych to upřesnil.... Ten šmytec znamená, že se na prasklé sklo nyní svaluje to, proč RT6N2 nejezdí. Tedy "Prasklo sklo, s tím to ven nemůže. Tečka. Šmytec". Rozuměno ? :wink:
A budou někdy jezdit chudinky?? Je na nich moc vidět, že se to v ČKD dělalo, bohužel už na rychlo.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 21.12.2005 0:46

tramvajak píše:Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...
Abych to upřesnil.... Ten šmytec znamená, že se na prasklé sklo nyní svaluje to, proč RT6N2 nejezdí. Tedy "Prasklo sklo, s tím to ven nemůže. Tečka. Šmytec". Rozuměno ? :wink:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 20.12.2005 15:39

m@rtin píše:9103 postupně rozebíraná? To jako před odvozem do Parsu nebo do kovošrotu?
Ani jedno, ani druhé. zatím slouží jako zdroj náhradních dílů pro (údajně) 9101, vím, že ještě když byla v Šumperku, tak si ze 103 brali nějaký těsnění a gumy okolo dveří. Taky má vykuchanej řadič a nějaký další drobnosti.

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 20.12.2005 15:28

9103 postupně rozebíraná? To jako před odvozem do Parsu nebo do kovošrotu?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 20.12.2005 14:26

Petr píše:
DavidD píše:Tak jak to vypadá s 9101, jezdí na zkouškách? Už se ví kdy vyjede s cestujícíma?Slyšel jsem, že jezdí po dvoře voz. pankrác dokola.
Jezdila.. Nyní má prasklé čelní sklo a šmytec....
Abych to upřesnil - čelní sklo bylo prasklý už při příjezdu na Pankrác, je tam v levém horním rohu "pavučinka". Dosavadní zkoušky se tedy konaly již s tímto nedostatkem, takže žádnej šmytec... V Parsu skutečně již k jednomu rozbití skla došlo, tohle současné je finské výroby a stojí okolo 30-ti tisíc. Nové sklo se použije z 9103, která je postupně rozebírána, nebo Pars zajistí ještě jedno finské. Info od soudruhů ze šumperku, toho času na Pankráci...

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 19.12.2005 23:55

myslím, že vzhledem k rozsahu výroby tramvají RT6 bylo i přední sklo objednáváno po pár kusech, jeho cena bude tedy asi značná. V celkové ceně tramvaje to bude zanedbatelné.
Jenže - pokud praská opakovaně je někde chyba v konstrukci kabiny a bude praskat dál, pokud se neudělá nějaká konstrukční úprava.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: sklo

Příspěvek od PvvS » 19.12.2005 23:19

Honzík píše:Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.
A je otazka zda ho vubce nekdo vyrabi. Ono vcelku u nas moc RT6 nejezdi a za tech 12 let od vyjeti, jestli bylo potreba 10 oken .. To snad melo CKD i na sklade. Aby to ted nebyla specielni zakazkova vyroba

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: sklo

Příspěvek od jara » 19.12.2005 21:16

Honzík píše:Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.
A neni to divné když se měmí dost často. to bude asi chyba jinde ne. přečti si více zpráv než jen tu poslední :lol: .

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

sklo

Příspěvek od Honzík » 19.12.2005 21:13

Bóže prasklo sklo, tak se vymění za nové, ne? To snad dneska není takový problém, nežijeme za komunistů, kdy jste potřebovali 5 traktorů ale koupených jste jich museli mít aspoň 50. Vymění se prasklé sklo a jede se dál.

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 19.12.2005 21:03

A co takhle "TO" dát do muzea MHD do Střešovic....?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.12.2005 10:01

Neprasklo naahodou uz jedno v Parsu ?? Ze by ten pantec vepredu a predelavky ramu strechy nebyly ten nejlepsi napad ?

Zamčeno