Nezlob se na mě, 9001, ale tohle je učebnicová reakce zaměstnance nebo šotouše stiženého provozní slepotou. Dokud se bude přemýšlet proč to nejde a ne jak to udělat aby to šlo, bude VHD sockou.9001 píše: Se obávám že vaše návrhy jsou nereálné. Sice by bylo hezké, že by byly sloupky aktuální a že by například byly na sloupku aktuální a výlukové jízdní řády najednou,aby se vyhovělo Drážnímu zákonu,ale náklady na toto by dosáhly velkých čísel. Trasa by se musela projet 3x(dát výlukové, sundat převýlukové a pak zase převěsit na normální) místo 2x což při rozsáhlosti sítě je náročné.
Úvodníčky a reakce na ně
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Jestliže Petrův úvodníček je perfektní (jako vždy
), pak pojednání Martina Šubrta je prostě dokonalé.
Kéž by se našel někdo, kdo by se konečně činností (nejen) zastávkové služby zabýval a vyvodil z toho důsledky... naší firmě to jenom kazí renomé a my řidiči pak vypadáme jako blbci, protože pro cestující jsme samozřejmě první "na ráně". Obvzlášť, když ve stejném okamžiku zaspí i dispečink a řidič na dotaz cestujícího je nucen buď odpovědět kravinu, nebo přiznat svou nevědomost (stalo se mi)... O Olšanech a NAD ani nemluvím. A pokud se našel řidič, který se slitoval nad cestujícími a svezl je až na Olšany, byl bez prémií, protože CD ještě vyslal kontrolu schválně jen kvůli tomu, jestli náhodou někdo lidi nevozí k busům. Co na to dodat? Snad jen, že se procházky mezi tram a NAD podezřele tváří jako schválně vyvolaná překážka cestujícím, našim klientům, ze strany DP... Dispečeři se nenaučili používat generální volbu, odd. JŘ si nedokázalo zvyknout na skutečnost, že angličtina je světový jazyk No.1 atd., atd. Já se nikdy nesnažil házet všechno na tu pitomou transformaci, ale faktem je, že se opět ukázalo ono známé "Pravá ruka neví, co dělá levá". Šetří se, kde se dá, a proto se bude každá postižená zastávka projíždět zbytečně pětkrát. Na Bojišti i na Sokolovské by to chtělo pořádný průvan!![:smt070](./images/smilies/070.gif)
K těm digitálním označníkům - tak ono by to nebylo úplně špatný, v tom centru a na frekventovaných zastávkách, hlavně že jsou informační terminály na Barrandově. Na druhou stranu, kvůli vandalům by to byla další zbytečná investice, on by tam bohatě stačil i LED transparent (alá T6A5, T3R.P) nebo v lepším případě něco typu pragotrony na Barrandově (utopie) někde v přístřešku, kde by projížděl text informující o zrušení zastávky, příp. odklonech v daný okamžik (atd.). V prvé řadě ale překopat systém vyvěšování fabionů na zastávkách a obměny JŘ...![:smt102](./images/smilies/102.gif)
![:smt023](./images/smilies/023.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Kéž by se našel někdo, kdo by se konečně činností (nejen) zastávkové služby zabýval a vyvodil z toho důsledky... naší firmě to jenom kazí renomé a my řidiči pak vypadáme jako blbci, protože pro cestující jsme samozřejmě první "na ráně". Obvzlášť, když ve stejném okamžiku zaspí i dispečink a řidič na dotaz cestujícího je nucen buď odpovědět kravinu, nebo přiznat svou nevědomost (stalo se mi)... O Olšanech a NAD ani nemluvím. A pokud se našel řidič, který se slitoval nad cestujícími a svezl je až na Olšany, byl bez prémií, protože CD ještě vyslal kontrolu schválně jen kvůli tomu, jestli náhodou někdo lidi nevozí k busům. Co na to dodat? Snad jen, že se procházky mezi tram a NAD podezřele tváří jako schválně vyvolaná překážka cestujícím, našim klientům, ze strany DP... Dispečeři se nenaučili používat generální volbu, odd. JŘ si nedokázalo zvyknout na skutečnost, že angličtina je světový jazyk No.1 atd., atd. Já se nikdy nesnažil házet všechno na tu pitomou transformaci, ale faktem je, že se opět ukázalo ono známé "Pravá ruka neví, co dělá levá". Šetří se, kde se dá, a proto se bude každá postižená zastávka projíždět zbytečně pětkrát. Na Bojišti i na Sokolovské by to chtělo pořádný průvan!
![:smt070](./images/smilies/070.gif)
K těm digitálním označníkům - tak ono by to nebylo úplně špatný, v tom centru a na frekventovaných zastávkách, hlavně že jsou informační terminály na Barrandově. Na druhou stranu, kvůli vandalům by to byla další zbytečná investice, on by tam bohatě stačil i LED transparent (alá T6A5, T3R.P) nebo v lepším případě něco typu pragotrony na Barrandově (utopie) někde v přístřešku, kde by projížděl text informující o zrušení zastávky, příp. odklonech v daný okamžik (atd.). V prvé řadě ale překopat systém vyvěšování fabionů na zastávkách a obměny JŘ...
![:smt102](./images/smilies/102.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
V článku jsem ilustroval, že DP projel zastávky 4x, aniž udělal cokoliv. A vlastně 5x, když to pak odstraňoval. Pokud by vše udělal ve správný čas, stačí 2 návštěvy sloupku. První převěs zahájit 2 hodiny před změnou, druhý dvě hodiny před jejím skončením. V drážním zákonu je napsáno, že se to musí zveřejnit a to je možné i na netu a na jiných místech. Městská doprava má svá specifika. Moje návrhy by vedly cca k poloviční úspoře času i lidí a o 100% lepší informovanosti. Nechce to prachy, lidi ani čas, jen pořádné vedení...9001 píše:Digitální sloupky jsou sice hezké,ale nereálné. Vzhledem k vandalismu, vemte jak vypadají normální sloupky a nebo ještě lépe kaměrově střežené na Barradově
Se obávám že vaše návrhy jsou nereálné. Sice by bylo hezké, že by byly sloupky aktuální a že by například byly na sloupku aktuální a výlukové jízdní řády najednou,aby se vyhovělo Drážnímu zákonu,ale náklady na toto by dosáhly velkých čísel. Trasa by se musela projet 3x(dát výlukové, sundat převýlukové a pak zase převěsit na normální) místo 2x což při rozsáhlosti sítě je náročné.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Digitální sloupky jsou sice hezké,ale nereálné. Vzhledem k vandalismu, vemte jak vypadají normální sloupky a nebo ještě lépe kaměrově střežené na Barradově
Se obávám že vaše návrhy jsou nereálné. Sice by bylo hezké, že by byly sloupky aktuální a že by například byly na sloupku aktuální a výlukové jízdní řády najednou,aby se vyhovělo Drážnímu zákonu,ale náklady na toto by dosáhly velkých čísel. Trasa by se musela projet 3x(dát výlukové, sundat převýlukové a pak zase převěsit na normální) místo 2x což při rozsáhlosti sítě je náročné.
Se obávám že vaše návrhy jsou nereálné. Sice by bylo hezké, že by byly sloupky aktuální a že by například byly na sloupku aktuální a výlukové jízdní řády najednou,aby se vyhovělo Drážnímu zákonu,ale náklady na toto by dosáhly velkých čísel. Trasa by se musela projet 3x(dát výlukové, sundat převýlukové a pak zase převěsit na normální) místo 2x což při rozsáhlosti sítě je náročné.
Nebyl bych takovým optimistou, když dispečink neumí využívat ani stávající audiotechniku (hlášení do vozů). Levnější by byla výměna lidí - schopnější by dovedli i stávající zastávkové sloupky udržet aktuální. Navíc publikum má raději nehýbací papír, než elektrické novoty. Proč asi vedle dispejů zůstávají na nádražích ty obrovské tabule s psanými odjezdy?Tom píše:možná že by stálo za to v centru vystavět digitální zastávkové sloupky... přenos na ně by šel přímo z dispečinku. Takže čísla linek by zmizela ve vhodnou chvíli, a ušetřilo by se za zastávkovou službu, která stejně jak je vidět utváří spíše zmatky... Místo 9 ušmudlaných jř, tam může být třeba LCD obrazovka s těmi samými Jř.. průběžně aktualizovanými. Je to jen otázkou priorit. Jednou nás to také čeká.
možná že by stálo za to v centru vystavět digitální zastávkové sloupky... přenos na ně by šel přímo z dispečinku. Takže čísla linek by zmizela ve vhodnou chvíli, a ušetřilo by se za zastávkovou službu, která stejně jak je vidět utváří spíše zmatky... Místo 9 ušmudlaných jř, tam může být třeba LCD obrazovka s těmi samými Jř.. průběžně aktualizovanými. Je to jen otázkou priorit. Jednou nás to také čeká.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Taktak, dodatek je výborný a pevně věřím, že se dostane k novinářům, a že budou aspoň oni pro jednou konat svoji práci. Jinak ještě dva náměty: Mám dvě a více výluk naráz? Co takhle vyrábět vždy jeden A3 leták s kompletním plánkem sítě místo dvou a více A4 letáků k jednotlivým výlukám? A co takhle dávat na výlukové zastávkáče nejen platí od, ale i platí do?
Úvodníček je hodně dobrej. Co kdyby někdo poslal (samozřejmě omylem, jak jinak) odkaz na něj nějakejm novinám a na magistrát? Celej ten průběh výluky totiž jasně ukazoval že to není otázka peněz, techniky, struktury DP, transformace a podobně, ale jen neschopnosti přesně vyjmenovatelnejch lidí. Tipnul bych si , že tak 5 propuštění a 10 přeřazení na jinou práci by situaci rapidně na léta zlepšilo. Střední kádry se totiž musej permanentně bát, jinak nedělaj.
Vodičkova
Úvodníček je opravdu pravdivý
Na výlukových linkách chyběly jízdní řády.
, prostě klídeček.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když někde spadne barák a ví se, že to nebude problém, který by se vyřešil během dvou dnů, tak snad by se ty JŘ udělat měly
Na linkách 24 to byla hotová kalamita
.
Zabezpečení výluky ze strany DP hodnotím, jako silný propadák, který jsem za těch mini-pár-let,co u něj jsem, nezažila
O tom, že řidiči přicházeli o BP nemá cenu ani mluvit
. Vedro, výluka alá Kocourkov, opravdu podporovaly akorát tak otrávenost řidičů a veřejnosti.
Myslela jsem, že v rámci transformace se změnilo obsazení některých pozic za neschopné schopnými, ale tato krizová situace ukázala, že ne všechno zlato se třpytí.
Až spadne ten Myšák úplně, tak si dáme repetko, všichni řidiči se moc těšíme
PS: když už DP vydává nepřehlednou informaci na zast.sloupky o tom, že tramvaje jedou jinudy, nemělo by se zapomínat, že se v době turistické sezóny v městě pohybují cizinci a je NUTNOST INFO OBDAROVAT I TEXTEM V ANGLIČTINĚ.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na výlukových linkách chyběly jízdní řády.
![Boo hoo! :-({|=](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když někde spadne barák a ví se, že to nebude problém, který by se vyřešil během dvou dnů, tak snad by se ty JŘ udělat měly
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Na linkách 24 to byla hotová kalamita
![:smt102](./images/smilies/102.gif)
![:smt065](./images/smilies/065.gif)
Zabezpečení výluky ze strany DP hodnotím, jako silný propadák, který jsem za těch mini-pár-let,co u něj jsem, nezažila
![:smt021](./images/smilies/021.gif)
![:smt071](./images/smilies/071.gif)
![:smt062](./images/smilies/062.gif)
![:smt075](./images/smilies/075.gif)
![:smt074](./images/smilies/074.gif)
O tom, že řidiči přicházeli o BP nemá cenu ani mluvit
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Myslela jsem, že v rámci transformace se změnilo obsazení některých pozic za neschopné schopnými, ale tato krizová situace ukázala, že ne všechno zlato se třpytí.
Až spadne ten Myšák úplně, tak si dáme repetko, všichni řidiči se moc těšíme
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
PS: když už DP vydává nepřehlednou informaci na zast.sloupky o tom, že tramvaje jedou jinudy, nemělo by se zapomínat, že se v době turistické sezóny v městě pohybují cizinci a je NUTNOST INFO OBDAROVAT I TEXTEM V ANGLIČTINĚ.