Aha... Už mlčímPetr píše:Jenže tramvaje mají menší plochu pro zobrazení, zkrátka menší transparent....
TT Laurová - Radlická
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Laurová - Radlická
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Háček je v tom, že Smíchovské nádraží již ve dvou řádcích malým písmem je.... A ta malá písmena již pro dost lidí hraničí s nečitelností nyní....Ostravák píše:Tak co třeba do dovou řádků? Já vím, už mlčím. Ono se mi zdá, že pražské tramvaje toho umí o dost méně neš autobusy...
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Tak co třeba do dovou řádků? Já vím, už mlčím. Ono se mi zdá, že pražské tramvaje toho umí o dost méně neš autobusy...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Jenže tramvaje mají menší plochu pro zobrazení, zkrátka menší transparent.... Kam chceš zmenšit třeba nápis Smíchovské nádraží?Damir Holas píše:Chápu nechápu, hlavně vidím, že u autobusů to jde už x let levou zadní, jen u tramvají musí být zase problém...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Laurová - Radlická
Chápu nechápu, hlavně vidím, že u autobusů to jde už x let levou zadní, jen u tramvají musí být zase problém...Mišelin píše:Možná by to umělo, ale jak určitě chápeš, tak už takle je ta konečná celkem nepřehledně (třeba dvouřádkově) napsaná, kdyby tam bylo ještě znak přestupu na metro, bylo by tam toho ještě víc a bylo by to ještě méně nepřehledné... Von už nynější stav, kdy se tam nutně musí psát celý slovo Sídliště místo Sídl. a ptom se tam nemůže vtěstnat ten zbytek (Řepy, Ďáblice, Modřany, Nádr. Hostivař,...) je dost špatně k přečtení, ještě kdyby tam u toho bylo přestup na metro... alespoň toť můj názor... ikdyž to BUSE asi umí...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Laurová - Radlická
No dobře, ale to přece není důvod... Když Ropid při obhajobě metrolinkizace tvrdí, že zpřehlednění linkového vedení je nutné, protože značnou část (polovinu?) klientů pražské MHD tvoří náhodní cestující, tak ti přece nejsou povinni znát zpaměti všechny stanice metra... Stejně tak nechápu, proč se při hlášení zastávek v tramvaji dozvím jen "přestup na metro", kdežto autobus zahlásí i konkrétní trasu...syverin píše:Protože konečné tramvají, které jsou u metra, spočítáš na prstech dvou ruk. (Radlická, Kobylisy, Smíchovské nádraží, Florenc, Nádraží Vysočany, Palmovka).
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Protože konečné tramvají, které jsou u metra, spočítáš na prstech dvou ruk. (Radlická, Kobylisy, Smíchovské nádraží, Florenc, Nádraží Vysočany, Palmovka).
Re: TT Laurová - Radlická
Možná by to umělo, ale jak určitě chápeš, tak už takle je ta konečná celkem nepřehledně (třeba dvouřádkově) napsaná, kdyby tam bylo ještě znak přestupu na metro, bylo by tam toho ještě víc a bylo by to ještě méně nepřehledné... Von už nynější stav, kdy se tam nutně musí psát celý slovo Sídliště místo Sídl. a ptom se tam nemůže vtěstnat ten zbytek (Řepy, Ďáblice, Modřany, Nádr. Hostivař,...) je dost špatně k přečtení, ještě kdyby tam u toho bylo přestup na metro... alespoň toť můj názor... ikdyž to BUSE asi umí...Damir Holas píše:Tak mě napadá: proč tramvaje neumí na BUSE zobrazit to, že na konečné stanici je přestup na metro (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktu ... it=%20DESC)
a autobusy to umí (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/php/ ... it=%20DESC)?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Laurová - Radlická
Tak mě napadá: proč tramvaje neumí na BUSE zobrazit to, že na konečné stanici je přestup na metro (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/aktu ... it=%20DESC)
a autobusy to umí (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/php/ ... it=%20DESC)?
a autobusy to umí (viz http://www.citybus.cz/fotodatabaze/php/ ... it=%20DESC)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 26.5.2006 12:17
- Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Děkuji za vyčerpávající info ad Strahovský tunel - vždycky mi bylo divné, že by se tam tak často uklízelo... (zpočátku Zelená vlna ty zavíračky takhle prezentovala), takže žádná špína zažraná, ale prostě příliš plechových miláčků - a žádný zmlsaný zastupitel, ale smíchovský okruhMOp píše:a/ před 30 lety byla doprava v Praze trošku na jiné úrovnink8215 píše:Trasa od Plzeňské přes Jiráskův most přece nesouvisí s nyní budovaným okruhem, ale byla tu už před nějakými třiceti lety a zvládla (úspěšně díky oddělení jednoho směru do samostatné ulice koexistujíc s tram v tom opačném) i porevoluční nárůst registrovaných IGK...
b/ jednosměrka do centra vedená Vrchlického již tou dobou nezvládala. Busy měly zpoždění, neexistoval buspruh atd.
c/ a to tam ještě nestála multifunkční business centra.
-> Byla snaha něco s tím udělat, estakáda mezi tunely byla v polovičním profilu, předpokládal se nárůst IGK.
Zde musím jen zopakovat - estakáda mezi tunely byla v polovičním profilu, předpokládal se teduy ještě daleko větší nárůst IGK, kterou již oblast Plzeňské a Vrchlického těžce nezvládala. Neustále byl zavírán Strahovský tunel, aby dále nepouštěl IGK směrem P6->P5. Proto bylo předloženo zastupitelům řešení spočívající v úpravě dopravního režimu smíchovské oblasti, kde vznikl tzv. smíchovský okruh. To se dotklo Kartouzské (kterou ještě navíc ochromovala i výstavba Carrefouru), Radlické (výstavba Mrázovky, a buzer centra Vyliž si), Ostrovského, Vltavské, atd. Zvolené řešení však koliduje s tramvajovou tratí v Radlické, kde by vozidla nabírala zpoždění a pletla se tam IGK.nk8215 píše: co stálo za rozhodnutím, že se s počátkem první rekonstrukce Křížové (2. 10. 2001) přestane křižovatka Plzeňská x Radlická pojíždět a po skončení rekonstrukce bude tramvajový provoz trvale odkloněn přes Knížecí?
Re: TT Laurová - Radlická
A 15T?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Tramvajová trať je postavena dle platných norem. Bohužel se ukázalo, že některá ustanovení neodpovídají skutečnosti a jsou prostě špatně. Nehledejte v tom nic jiného..
Jelikož má wana i ktn obdbný profil a obě vozidla v určitých částech trati drhnou, nesmí tam. A basta.
Jelikož má wana i ktn obdbný profil a obě vozidla v určitých částech trati drhnou, nesmí tam. A basta.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: TT Laurová - Radlická
Ano, příčinu vím. Tipuji nástupní zastávku Radlická. Ale mne ani tak nazajímalo to místo, jako spíše to, jak k tomu mohlo dojít. Pokud stavba splňuje veškerá normy, tak by k tomu dojít nemělo. Tedy mne spíš zajímalo, kde je ta chyba v tom, kdo a proč to tam takhle postavil.Štěpán píše:U KT8N se prý zjistilo, že někde (nevím kde) brousí plechama o obrubník - tudíš tam má zákaz, ale snad to bude jen dočasné.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Laurová - Radlická
Vzhledem k lince 7 Škodovkycarnero píše:Edit: Konecne jsem to po tydnu naselJakub píše:Mohl by někdo nějak blíže vysvětlit, kde udělali soudruzi z DP či jiné firmy chybu, že na Radlickou nemohou vozy KT8D5R.N2P a T3R.PLF? Pokud je trať opravdu postavena podle všech platných norem, němelo by k takové situaci dojít. Přesto však došlo. Tak pokud někdo ví, nemohl by se podělit?
A když nemohou na Radlickou KT8D5R.N2P ani T3R.PLF, co bude obsluhovat vyznačené nízkopodlažní spoje?
Děkuji
Re: TT Laurová - Radlická
U KT8N se prý zjistilo, že někde (nevím kde) brousí plechama o obrubník - tudíš tam má zákaz, ale snad to bude jen dočasné.