Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 30.11.2005 14:23
Karotka píše:Úprava nátěru 14T. Do spodního pruhu se ještě vepíše "Elektrické dráhy král. hlav. města Prahy."
Tenhle nátěr se mi líbí! Potlačuje agresivitu čumáku. Ta je žádoucí u IGK neb zvyšuje jejich atraktivitu coby prodlužovadla penisu, ale tramvaj by měla přeci jen vypadat přívětivě. A nemohu si odpustit, ten stříbrno-oranžový nátěr mi připadá jako by s lakováním skončili u základovky.
Btw ta první Poršewana vypadá líp.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 30.11.2005 14:15
Karotka píše:Úprava nátěru 14T. Do spodního pruhu se ještě vepíše "Elektrické dráhy král. hlav. města Prahy."
ta barevna kombinace toho cumaku neni vubec spatna..
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 30.11.2005 13:45
Úprava nátěru 14T. Do spodního pruhu se ještě vepíše "Elektrické dráhy král. hlav. města Prahy."
-
Ladislav Kubera
Příspěvek
od Ladislav Kubera » 27.11.2005 21:51
Karotka: Tato verze je opravdu definitivní. Přední dveře jsou ovšem zkrácené nejen kvůli podvozku, ale zejména proto, že do jejich profilu by zasahovala jednotka DVD-RW XXL, jejíž zásuvka vpředu je zatím z důvodů utajení označována jako nárazník.
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 27.11.2005 17:04
Dovolil jsem si ještě trochu po(o/u/-)pravit provedení Porsche, aby tolik nevybočovalo čelo v oblouku: přední dveře, určené pouze pro řidiče, končí v úrovni podlahy, protože jsou nad podvozkem. Schody bohužel nejsou, proto bude povinnou výbavou kabiny štokrdle
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 27.11.2005 14:31
Nerale fakt hezké, jen si měl vyměnit ještě pantograf...
-
Štěpán
Příspěvek
od Štěpán » 26.11.2005 12:36
Zkusil jsem Poršehnus předělat do trošku lepšího vzhledu:
http://www.tramfoto.com/tramfoto/14t_01.jpg , ale pořád si nevím rady s červenou na tý plynový masce vpředu. Nějak by jí to tam chtělo zakomponovat, ale nevím jak.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 26.11.2005 12:28
Neral : opravdu dobra prace
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 26.11.2005 11:26
Nádherně udělaná práce, jen škoda toho kousku předního nárazníku.
Pozor aby se toho DP nechytil.
Byl by problém s autorskými právy.
-
Béďa Trávníček
Příspěvek
od Béďa Trávníček » 26.11.2005 10:08
Na první pohled z toho mám dobrý pocit, nevypadá to špatně ani s rozlamovačkama. Škoda, že toho se v Praze nikdy nedočkáme...
Nerale, perfektně se Ti povedlo rozbít ono jednobarevné čelo červenou barvou.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 26.11.2005 10:03
Na první pohled to nevypadá špatně **65
ale kdyby tam byly lepená okna a jiné dveře, tak by to bylo ještě lepší
-
Tombus
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.12.2003 21:04
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tombus » 26.11.2005 9:58
Tak to nemá chybu, Nerale..
-
Marek
- Uživatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16.11.2003 20:12
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marek » 26.11.2005 2:50
-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 26.11.2005 1:54
Tak, tady je výsledek mého bláznivého nápadu. Pro hnidopichy: Berte to prosím jako vtip a ne jako nějakou reálnou vizi...
Tisková zpráva agentury JPP:
Konečně je jisté, že v Praze se objeví nové částečně nízkopopdlažní rekonstrukce tramvají T3. Před achválením tohoto kroku musel být pouze vyřešen drobný problém: Pražští radní, kteří shlédli fotografii nové tramvaje 14T, usoudili, že starý design T3 už není pro Prahu dostatečně reprezentativní. Bylo proto rozhodnuto, že rekonstruovaná tramvaj musí dostat nová čela.
Otázka ovšem byla, jaká čela použít: S těmi, které navrhl architekt Kotas byly prý v Dopravním podniku špatné zkušenosti, čela lidově zvaná bulwa byla odmítnuta, protože napodobovat Ostravu je prý podle nejmenovaného zdroje pod úroveň Prahy. Jiná čela se u nás momentálně nepoužívají a navrhovat zcela nová by bylo zase příliš nákladné - nezbylo by potom už na samotné rekonstrukce, což by se (přes nesporně reprezentativní vzhled) mohlo setkat s nepochopením cestujících (voličů).
Zdánlivě neřešitelný problém ale byl nakonec vyřešen naprosto geniálním nápadem: Pro rekonstrukce budou použita čela shodná s novými tramvajemi s designem od Porsche.
Výsledné řešení je skutečně bezesporu to nejlepší možné, kterého se mohlo Praze dostat. Stačí stručný přehled výhod:
nová čela: reprezentativní moderní vzhled jako u tramvají 14T - unifikace a zároveň ušetřené náklady za vývoj vlastních čel
dveře: pochopitelně byly použity rozlamovací, které se u T3 osvědčily mnohem lépe než jiné typy dveří
pantograf: podobně jako u dveří se vsadilo na jistotu a byl použit typ pantografu, během let na T3 náležitě osvědčený
nátěr: aby tramvaj dobře zapadla mezi ostatní modernizované T3, byla samozřejmě opatřena klasickým lakem. Aby nevznikal zbytečný kontrast mezi čelem a zbytkem tramvaje, byl nátěr přirozeně rozšířen i na čelo.
Jak sami vidíte, bylo u této tramvaje dosaženo ideální rovnováhy mezi moderními technologiemi a osvědčenými jistotami. Praha tak bezesporu získá další věc, na kterou může být hrdá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 25.11.2005 21:39
Hmm co takhle wana Ala konstal ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.