RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
david pecina

rt6

Příspěvek od david pecina » 25.7.2006 17:23

asi jediná rt6 co v praze spolehlivě jezdí :-)))
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MOp

Příspěvek od MOp » 24.7.2006 18:53

fricoolinek2 píše:Co teď vlastně 9101 dělá ? Jezdí vůbec zkušebky ?
spí v odpojene vozovne Pankrac

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 24.7.2006 18:41

Co teď vlastně 9101 dělá ? Jezdí vůbec zkušebky ?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 15.6.2006 17:40

Co na ni zase zParsili .. V brne jezdej snad vsechny s puvodnima trakcakama. Ze by progress nebyl az tak vhodny reseni ?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 15.6.2006 16:36

demon píše:Skoro se to až bojim napsat.... :oops:
9101 má zas nějaký problém s motůrkem, takže z 9104 asi nadobro uděláme vlečňák. :?
kdyžtak tam ještě mají další dvě :)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 15.6.2006 15:26

Tom píše:hmm, koukám že udržet jednu tram v provozu dá celkem dost práce...
Skoro se to až bojim napsat.... :oops:
9101 má zas nějaký problém s motůrkem, takže z 9104 asi nadobro uděláme vlečňák. :?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 31.5.2006 20:45

I.am.good píše:Od včerejška je v dílnách opět 9101 :) , prý tam odešlo hydraulické pérování podvozku. Za tímto účelem se dnes v dílnách objevila 9104, ze které má být toto demontováno a použito na 9101 :D
hmm, koukám že udržet jednu tram v provozu dá celkem dost práce...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 31.5.2006 20:22

Od včerejška je v dílnách opět 9101 :) , prý tam odešlo hydraulické pérování podvozku. Za tímto účelem se dnes v dílnách objevila 9104, ze které má být toto demontováno a použito na 9101 :D

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 18.5.2006 11:46

Petr píše:Copak, copak? To už má zpět všechny motory?
Omlouvám se, zadní podvozek je samozřejmě "jalový". Úplně jsem zapomněl... :oops:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 18.5.2006 6:28

Petr píše:Copak, copak? To už má zpět všechny motory?
To rozhodně nemá, zadní podvozek je nehnaný, ale provozuschopná víceméně je, z ÚD odjela na přední.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 18.5.2006 1:32

tramvajak píše:...)9104 - provozuschopná, chybí jen kryty podvozků a některé drobné detaily
Copak, copak? To už má zpět všechny motory?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 18.5.2006 0:30

kdosi z K-Reportu 27.4.2006 píše: K 9101, povoleni zkusebniho provozu bez cestujicich je do 30.6.2006. Pristi tyden by se mela nakladat zatez 22tun, ta bude cca 3 tydny, pak pokracovani zkousek bez zateze. A pak zalezi, co nalozi DU za podminky pro provoz s cestujicimi. Optim odhad mozna v zari homologace vozu.
Můžu potvrdit, že minulý týden (teď si přesně nevzpomínám, který den to bylo) se na Pankráci překládaly pytle z kovovým odpadem z Kladna do 9101, takže zkoušky se zátěží mohou začít. Cestou JPP jsem se ale doslechl, že hned při cestě do dílen to chcíplo... :? (Vlečení / sunutí může být zajímavé)

Jinak k oststním RT6:
9102 - provozuneschopná, vůz postupně rozebírán
9103 - neprovozní, vůz totálně vykanibalizován
9104 - provozuschopná, chybí jen kryty podvozků a některé drobné detaily

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 18.5.2006 0:13

Z K-Repu 27.4.2006:
K 9101, povoleni zkusebniho provozu bez cestujicich je do 30.6.2006. Pristi tyden by se mela nakladat zatez 22tun, ta bude cca 3 tydny, pak pokracovani zkousek bez zateze. A pak zalezi, co nalozi DU za podminky pro provoz s cestujicimi. Optim odhad mozna v zari homologace vozu.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 18.5.2006 0:04

Tak jak to v současné době s RT6 vypadá? Dlouho se o ni nikde nepsalo... :)

MOp

Příspěvek od MOp » 28.4.2006 22:38

Honza Šlehofer píše:Zdravím, mám rychlý dotaz, zítra se budu motat v Praze, jezdí už RT6 zkušební jízdy pravidelně? Jezdívá i o víkendech? kde bych měl šanci jí vidět? Dík
rt6n2 jezdi velice nepravidelne a o vikendech uz vubec ne. obavam se, ze ji vzhledem k instalaci zateze ani neuvidis..

jinak by zrejme krouzila v modranech..

Zamčeno