Možnosti rekonstrukcí

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnosti rekonstrukcí

Příspěvek od demon » 20.6.2008 15:46

Tady to nějak usnulo...
Vypadá to, že se rekonstrukce kačenek u nás ještě trošku oddálí, protože jsou prý nějaké problémy s technickou dokumentací. Takže 9003 ještě míří do Prasu...
Místo toho by se snad udělali nějaké R.P navíc, ale vše je ještě v jednání.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 578
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 16.5.2007 16:29

7080 píše:Označní T3SUCSR.P je vážně nesmysl.
Právě proto jsem ho dal do uvozovek. Chtěl jsem tím zdůraznit, že vůz by byl rekonstruován z SUCS.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 15.5.2007 20:51

adam_r píše:Az na to, ze ty pulsni menice zas tak moc netopi. Takze by to dovnit foukalo hlavne studeny vzduch.

Jinak o oznaceni T3SUCSR.P. dost pochybuji. Pripada me to nesmyslne.
To sice netopí, ale foukalo by se přes topnice v kanále a je lepší mít lehce ohřátý vzduch od měničů, který se dohřeje přes topnice než prostě ohřátý vzduch od topnic. Tenhle hnaný vzduch udělá v salonu mírný přetlak, takže se tam tolik nepohrne za jízdy chladný vzduch z venku.

Označní T3SUCSR.P je vážně nesmysl.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 15.5.2007 20:40

7080 píše:Pokud by se zachovalo foukání vzduchu od pulsních měničů, jako je to v současné době u SUček přes zrychlovač, tak by konečně bylo v zimě v T3R.P teplo. Potom by jsme mohli mít T3SUCSR.P :D
Az na to, ze ty pulsni menice zas tak moc netopi. Takze by to dovnit foukalo hlavne studeny vzduch.

Jinak o oznaceni T3SUCSR.P. dost pochybuji. Pripada me to nesmyslne.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1079
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 15.5.2007 20:03

demon píše:Něco jako "T3SUCSR.P" neexistuje a sešrotovaná T3SUCS ještě není ani jedna, takže tvé nechápání je poněkud předčasné !
Pokud by se zachovalo foukání vzduchu od pulsních měničů, jako je to v současné době u SUček přes zrychlovač, tak by konečně bylo v zimě v T3R.P teplo. Potom by jsme mohli mít T3SUCSR.P :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 15.5.2007 19:50

8750 píše:Kdyby se nyní začaly vyřazovat T3(M) a T3SU(CS) modernizovaly na R.P, znamenalo by to, že "T3SUCSR.P" by měly delší životnost než T3R.P? Pokud ano, tak nechápu rekonstrukce T3 a šrotaci T3SUCS.
Něco jako "T3SUCSR.P" neexistuje a sešrotovaná T3SUCS ještě není ani jedna, takže tvé nechápání je poněkud předčasné !

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 15.5.2007 19:44

"Životnost" je vyjádřena v km, ne? Takže vytíženější vozy skončí dřív než po 15 letech a méně vytížené později. Paradoxně jsou na tom nejlíp vozy, které "přežijí" nehody a pak se dlouho opravují (viz např. 412)

Podle mě není tak velký rozdíl ve stavu skříní T3/SU/CS, protože některé klasiky už stihly jednu GO v 80. letech (= ve stejné době, kdy přicházely nové SUCS).

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 15.5.2007 15:59

8750 píše:Kdyby se nyní začaly vyřazovat T3(M) a T3SU(CS) modernizovaly na R.P, znamenalo by to, že "T3SUCSR.P" by měly delší životnost než T3R.P? Pokud ano, tak nechápu rekonstrukce T3 a šrotaci T3SUCS.
Meli by zivotnost priblizne stejnou jako T3R.P, tedy po 15 letech dalsi GO, nebo srot. Jak se tu uz mnohokrat psalo, tak pri reko na T3R.P se vuz kompletne odstroji a ram projde defektoskopii.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 578
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 15.5.2007 14:47

Kdyby se nyní začaly vyřazovat T3(M) a T3SU(CS) modernizovaly na R.P, znamenalo by to, že "T3SUCSR.P" by měly delší životnost než T3R.P? Pokud ano, tak nechápu rekonstrukce T3 a šrotaci T3SUCS.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 03.5.2007 22:18

demon píše:U :smt030 "na nějaké vozovně nebo možná dokonce v ÚD" tedy rozhodně NE !...
Proč jsi vybral zrovna tohle a ne to druhý :smt033 Neříkej, že jste tam samý nekuřáci? Tomu nevěřím. A to první, to by vám z toho vzniknul pěkný Termix a Martin by vám pěkně dal :smt021 @3657

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 03.5.2007 22:13

MOp píše:autor to fotil na tahaci ve 14:58-15:03. takze to bude vylucovaci metodou 8183
Tak to jsem prošvihl příjezd 8184 o pár minut.
Vylučovací metodou to 8183 nebude, ta už je v dílnách víc jak 14 dní !
Zatím pořád v základu, ale už upravená pro lakovnu.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 03.5.2007 22:13

MOp píše:autor to fotil na tahaci ve 14:58-15:03. takze to bude vylucovaci metodou 8183
M má špatnej čas ve 14:58 střídal a v 15:03 jsme ještě ani v dílnách nebyli.. :lol:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4664
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 03.5.2007 22:08

demon píše:No zatim jen já jemu, ale to přijde... :P

Áááá, konečně něco k rekonstrukcím... :wink:
V kolik hodin focený ? Kolem třetí byl v dílnách jen skelet 8183 v základu !
8184 se čeká zítra nebo v pondělí a 8185 kolem 15.5.
Skelet další wany by měl být do konce měsíce.
autor to fotil na tahaci ve 14:58-15:03. takze to bude vylucovaci metodou 8183

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 03.5.2007 22:07

demon píše: V kolik hodin focený ? Kolem třetí byl v dílnách jen skelet 8183 v základu !.
Přijeli v 15:25

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6138
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 03.5.2007 22:05

MOp píše:No to to bereš hákem, když už si s generálním tykáš! :-)

p.s. dostal jsem dnes fotky nove privezeneho krnovaka. to je 8185?
No zatim jen já jemu, ale to přijde... :P

Áááá, konečně něco k rekonstrukcím... :wink:
V kolik hodin focený ? Kolem třetí byl v dílnách jen skelet 8183 v základu !
8184 se čeká zítra nebo v pondělí a 8185 kolem 15.5.
Skelet další wany by měl být do konce měsíce.

Odpovědět