Možnosti rekonstrukcí
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Ad zapůjčení wany:
Ano když není tak není, a proto mám smůlu a nemám se čím chlubit. Ovšem to asi v Praze neplatí. Volby za dveřmi, tak občanům ukážeme, jak na ně myslíme a jakou pěknou tramvaj jim do Prahy dodáme. A někteří si možná ani nevšimnou toho, že je liberecká. Pro mě to je chlubení cizím peřím nic víc. Pochopil bych to ještě, kdyby šlo o nějakou novou supertram, která se má do Prahy začít dodávat. Ale takto rekonstruovaná T3... A co se týče toho článku tak s tím musím jenom souhlasit.
Ano když není tak není, a proto mám smůlu a nemám se čím chlubit. Ovšem to asi v Praze neplatí. Volby za dveřmi, tak občanům ukážeme, jak na ně myslíme a jakou pěknou tramvaj jim do Prahy dodáme. A někteří si možná ani nevšimnou toho, že je liberecká. Pro mě to je chlubení cizím peřím nic víc. Pochopil bych to ještě, kdyby šlo o nějakou novou supertram, která se má do Prahy začít dodávat. Ale takto rekonstruovaná T3... A co se týče toho článku tak s tím musím jenom souhlasit.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1569vm:20060212
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1569_6:20060221
cirou nahodou oboji 12/2005
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1569_6:20060221
cirou nahodou oboji 12/2005
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Znám příklad i z Bratislavy.Absolut píše:Ad Demon: To snad neva ne? To uměli už v 80tých letech v Liberci - foto setkání T2 č. 32 a T3 č. 32 obojí celé provozuschopné vozy je snad v každý knížce.... no a vlastně teď maji taky T2 a T3R.PV stejnyho čísla.... ale v Prase tohle moc nepamatuju, snad leda se mohla v dílnách potkat 8088/I T3M čekající za zbastlení na 5519/II a 8088/II T3M2DVC.
Nevěděl by někdo tak je to s techničáky na vozech 8012/II ex. 8087/I, 8087/II ex nic, 8088/II ex nic a 5519/II ex 8088/I? Vychází mi že ze 2 T3M se zrodily 4 tramvaje, nejde mi o to kde se fyzicky vzaly díly, ale jak je to papírově... tuším že zam budou hrát úlohu papíry z 8012/I nebo 8026/I, co uiž byly dávno v kopřivách...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ad Demon: To snad neva ne? To uměli už v 80tých letech v Liberci - foto setkání T2 č. 32 a T3 č. 32 obojí celé provozuschopné vozy je snad v každý knížce.... no a vlastně teď maji taky T2 a T3R.PV stejnyho čísla.... ale v Prase tohle moc nepamatuju, snad leda se mohla v dílnách potkat 8088/I T3M čekající za zbastlení na 5519/II a 8088/II T3M2DVC.
Nevěděl by někdo tak je to s techničáky na vozech 8012/II ex. 8087/I, 8087/II ex nic, 8088/II ex nic a 5519/II ex 8088/I? Vychází mi že ze 2 T3M se zrodily 4 tramvaje, nejde mi o to kde se fyzicky vzaly díly, ale jak je to papírově... tuším že zam budou hrát úlohu papíry z 8012/I nebo 8026/I, co uiž byly dávno v kopřivách...
Nevěděl by někdo tak je to s techničáky na vozech 8012/II ex. 8087/I, 8087/II ex nic, 8088/II ex nic a 5519/II ex 8088/I? Vychází mi že ze 2 T3M se zrodily 4 tramvaje, nejde mi o to kde se fyzicky vzaly díly, ale jak je to papírově... tuším že zam budou hrát úlohu papíry z 8012/I nebo 8026/I, co uiž byly dávno v kopřivách...
Tak trochu už to v diskuzi o 14T přeháníme...
Já sice psal o R.Pv, ale v podstatě to sedí na všechny R.P.
U R.P je to jako by jsi vzal karoserii Oktávie z 60. let, kompletně jí opravil, vyměnil haubnu, dveře, blatníky, okna, vrazil do ní motor 2.0 TDi, elektrony, 18ti palcový kola, posilovače, ABS, ESP a všelijaký další vymoženosti a o tom všem řekl, že to je origoš rok 1962 !!!
U R.PV a R.PEv nemáš ani tu karoserii starý Oktávie, ale na její papíry postavíš úplně novou (kdyby to šlo).
Prosím o přesunutí.
Já sice psal o R.Pv, ale v podstatě to sedí na všechny R.P.
U R.P je to jako by jsi vzal karoserii Oktávie z 60. let, kompletně jí opravil, vyměnil haubnu, dveře, blatníky, okna, vrazil do ní motor 2.0 TDi, elektrony, 18ti palcový kola, posilovače, ABS, ESP a všelijaký další vymoženosti a o tom všem řekl, že to je origoš rok 1962 !!!
U R.PV a R.PEv nemáš ani tu karoserii starý Oktávie, ale na její papíry postavíš úplně novou (kdyby to šlo).
Prosím o přesunutí.
zkrátka tam určitě něco zůstane stejně tak dokážů přizpůsobit i vozíik... pak na něj třeba můžu namontovat žárovky, tlačítko na přehazování výhybek, digitální panel atd... všechno jde...tramvajak (líný&unavený) píše:mno tak to nemáš opět úplně pravdu; co zůstává, tak je rám. Čela se odřezávaj, plechy v bočnicích taky (částečně i střecha - nad okapovými žlábky), zásahy jsou i do rámu - mění se sloupky, paždíky... takže moc toho opravdu nezůstane...
mno tak to nemáš opět úplně pravdu; co zůstává, tak je rám. Čela se odřezávaj, plechy v bočnicích taky (částečně i střecha - nad okapovými žlábky), zásahy jsou i do rámu - mění se sloupky, paždíky... takže moc toho opravdu nezůstane...Tom píše:kdepak z těch vozů ale přecijen mnoho zůstane... třeba celá kastle
kdepak z těch vozů ale přecijen mnoho zůstane... třeba celá kastleDemon píše:Ale tohle prostě neni ten případ co popisuješ ! Tady nejde o kosmetický úpravy, ale o výrobu zcela nových vozů na papíry vozů z šedesátých let, ať už připadají někomu jakkoli nemoderně.
Asi by se tahle diskuze měla přesunout kam patří...
já bych na vozíku také odstranil jen prohnilé dřevo... takže je to úplně ten samý případ...