Budem ještě rádi když tu budem mít ty dvě a ty hned plašíš o 200kspawel píše:ad wany: hm, takže vyhlídka na 200 ks supersocek, to mi zase po večeru zlepšilo náladu...
Možnosti rekonstrukcí
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Mno, myslím, že na začátku 90. let se psalo něco v tom smyslu, že tu moc lidí jezdí MHD a že by se to mělo změnit, abychom se přiblížili životní úrovni západní EvropyXSC píše:Ona je vůbec otázka: Má město/DP skutečně zájem na zvyšování počtu cestujících v MHD? Nehledě na politická prohlášení totiž každý cestující znamená další nutnost dotace pro DP.
Psal jsem to tu 18.8. společně s tím proužkaým obrázkem - wany začnou 8801...pawel píše:TJ: to jo, ale podle mě 8111 a dál ne, pač by tak už by bývala byla označena 8151, a 88xx je zase zbytečně velká řada. no uvidíme, nakonec je to stejně buřt...horší bude její provedení, vrcholící tím proužkatým 50s nátěrem
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
JPT = jednotka PROVOZ tramvaje, tedy řidiči, jízdní řády apod. Vozy patří jSvT = jednotka správa vozového parku, která zajišťuje vše okolo vozůpawel píše:(...)a je evidentní, že DP-ED alias JPT moc schopná není, když busy i metro jsou na tom o dost líp. tyhle výmluvy na "ty nahoře" fungovaly možná v době centrálního plánování; neříkám, že je to dnes snazší, ale nemůžeme čekat, že nám bez práce budou padat pečený holubi do úst. viz nyní plzeň - napsali a obhájili projekt na K3 a další vylepšení u EU, a hned maj peníze. takhle se to dneska dělá - mám s tím osobní zkušenost, sice ne v oboru dopravy, ale je to o tom samym: prachy jsou, ale člověk je musí umět hledat.
Ale prosimte, kazdy snad vi, ze kolejove vozidlo ma mnohem delsi zivotnost nez autobus. Do busu se investovalo vice proto, ze situace v v polovine 90.let zde byla mnohem mnohem horsi nez u TRAM.pawel píše:sorry, ale tohle je zaslepenost, prostě přístup "já nic, já muzikant, to všechno oni". vždyť to je taky o tom, co si je management DP schopen u města prosadit. a je evidentní, že DP-ED alias JPT moc schopná není, když busy i metro jsou na tom o dost líp. tyhle výmluvy na "ty nahoře" fungovaly možná v době centrálního plánování; neříkám, že je to dnes snazší, ale nemůžeme čekat, že nám bez práce budou padat pečený holubi do úst. viz nyní plzeň - napsali a obhájili projekt na K3 a další vylepšení u EU, a hned maj peníze. takhle se to dneska dělá - mám s tím osobní zkušenost, sice ne v oboru dopravy, ale je to o tom samym: prachy jsou, ale člověk je musí umět hledat.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Čísla
Ono právě těch logicky je víc, třeba 8111 a výš nebo 8801 a jiné.
trainzjohny: nevím, logicky bych řek 8251 a výš..
demon: A co s tím jako DP nadělá ?
sorry, ale tohle je zaslepenost, prostě přístup "já nic, já muzikant, to všechno oni". vždyť to je taky o tom, co si je management DP schopen u města prosadit. a je evidentní, že DP-ED alias JPT moc schopná není, když busy i metro jsou na tom o dost líp. tyhle výmluvy na "ty nahoře" fungovaly možná v době centrálního plánování; neříkám, že je to dnes snazší, ale nemůžeme čekat, že nám bez práce budou padat pečený holubi do úst. viz nyní plzeň - napsali a obhájili projekt na K3 a další vylepšení u EU, a hned maj peníze. takhle se to dneska dělá - mám s tím osobní zkušenost, sice ne v oboru dopravy, ale je to o tom samym: prachy jsou, ale člověk je musí umět hledat.
demon: A co s tím jako DP nadělá ?
sorry, ale tohle je zaslepenost, prostě přístup "já nic, já muzikant, to všechno oni". vždyť to je taky o tom, co si je management DP schopen u města prosadit. a je evidentní, že DP-ED alias JPT moc schopná není, když busy i metro jsou na tom o dost líp. tyhle výmluvy na "ty nahoře" fungovaly možná v době centrálního plánování; neříkám, že je to dnes snazší, ale nemůžeme čekat, že nám bez práce budou padat pečený holubi do úst. viz nyní plzeň - napsali a obhájili projekt na K3 a další vylepšení u EU, a hned maj peníze. takhle se to dneska dělá - mám s tím osobní zkušenost, sice ne v oboru dopravy, ale je to o tom samym: prachy jsou, ale člověk je musí umět hledat.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Co čísla?
Nemáte někdo tušení jaká číselná řada je pro wany rezervovaná ??
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Vím !!! A co s tím jako DP nadělá ? Ty si asi představuješ, že město přišlo s "balíkem" na vedení DP, "Tady máte a kupte nový tramvaje" a vedení na to odpovědělo "Néééé, néééé, néééé, tohle opravdu, ale opravdu nepotřebujeme, vždyť my tady máme ty naše krásný modernizovaný Té Trojky, copak by jsme s nima potom dělali?".Anonymous píše:Rekonstukce by být nemusely, kdyby se obnova vozového parku prováděla pravidelně... Víš??
Rekonstukce by být nemusely, kdyby se obnova vozového parku prováděla pravidelně...
přesně tak. ale s tím už nic neuděláme, to je jen poučení pro budoucnost. prostě čo bolo, to bolo, nicméně pokud nepřijde razantní výměna vozového parku v podobě vyházení T3M a zrychlovačů, nebude již brzy co modernizovat a neobliba tramvají bude jen stoupat (samozřejmě sem patří i otázka údržby vozů, tratí etc., nemám na mysli nějaké jednorázové nákupy).
proto - bude-li dodržen plánovaný harmonogram nákupu nových NP vozů - bych byl pro zastavení modernizací T3RP, resp. T3RPV a pod. a postupné vyřazení nemodernizovaných T3, T3M a nejstarších sérií T3SUCS. U novějších T3SUCS by třeba bylo možno uvažovat o modernizaci na K3, ale v takové variantě, aby byly uživatelsky na úrovni nových vozů a svým vzhledem i jízdními vlastnostmi nebudily dojem "staré tramvaje" (jako v Plzni).
přesně tak. ale s tím už nic neuděláme, to je jen poučení pro budoucnost. prostě čo bolo, to bolo, nicméně pokud nepřijde razantní výměna vozového parku v podobě vyházení T3M a zrychlovačů, nebude již brzy co modernizovat a neobliba tramvají bude jen stoupat (samozřejmě sem patří i otázka údržby vozů, tratí etc., nemám na mysli nějaké jednorázové nákupy).
proto - bude-li dodržen plánovaný harmonogram nákupu nových NP vozů - bych byl pro zastavení modernizací T3RP, resp. T3RPV a pod. a postupné vyřazení nemodernizovaných T3, T3M a nejstarších sérií T3SUCS. U novějších T3SUCS by třeba bylo možno uvažovat o modernizaci na K3, ale v takové variantě, aby byly uživatelsky na úrovni nových vozů a svým vzhledem i jízdními vlastnostmi nebudily dojem "staré tramvaje" (jako v Plzni).
Rekonstukce by být nemusely, kdyby se obnova vozového parku prováděla pravidelně... Víš?? Jaktože, všude už měly dávno nízké tramvaje a my až v roce 2004/05??? Prostě tady se na to vykašlalo, nebylo to pravidelné. T3R.P je špatná rekonstrukce a je to vyhazování peněz prodlužovat životnost vozům 40 a více let... Proč poslední vůz nový do Prahy přišel v roce 1997?? to končila dodávka vozů T6, ne?? proč nejpozději v roce 2000 nezačali chodit nová vozidla, ale začalo se vymýšlet, jak to ošmelit... To má kořeny v dávnější době, takhle se na to vykašlalo, tak tady budeme mít vozy T3R.P dalších 15 let, co potom???RP by se daly zkousnout v počtu 30 vozů za rok + nové roky každý rok, jenže tady byl trend 100 těhlech lacinejch vozů + 0 novýho...demon píše:Souhlasit se dá s tím, že je to oddalování problému, nemáš pravdu s tím že je to zbytečné. Kdyby se rekonstrukce neprováděly, do roka máš obrovský problémy s vypravením a vozový park ti bude stárnout natolik, že už se do toho budeš bát vlézt. Znovu ti opakuju, že reko neděláme proto, že nás to baví, ale proto že je to nutnost. V případě že by se nedělali, tak by jsi se možná mohl svést novou tramvají častěji, ale třetí stanici od konečný už by jsi se do ní nevešel, protože by byla z důvodu prodloužení intervalů narvaná k prasknutí. To tak první týden, potom už by jsi se na cestování moderní hromadnou dopravou vykašlal a vyrazil autem, stejně jako většina spoluobčanů a využitelnost MHD by nebyla na šedesáti procentech. DP není výdělečný nikde na světě, investice do vozového parku je třeba žádat po majiteli, takže tu brečíš tak trochu na špatném hrobě.