Souhlas... plácám...8681 píše:No nebudu se hádat, ale T3R.P je podle mne jen oddalování problému obměny vozového a pro běžného cestujcího přináší T3R.P oproti svým T3 akorát možnost vyrochnit se v roztočích
demon, I.am.good, Tramvaják a jim podobní:
Uvědomujete si, že až se budou vyřazovat zhuba teď vyrobená erpéčka, půjde zhruba o 60 let starou tramvaj
Možnosti rekonstrukcí
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
No nebudu se hádat, ale T3R.P je podle mne jen oddalování problému obměny vozového a pro běžného cestujcího přináší T3R.P oproti svým T3 akorát možnost vyrochnit se v roztočích
demon, I.am.good, Tramvaják a jim podobní:
Uvědomujete si, že až se budou vyřazovat zhuba teď vyrobená erpéčka, půjde zhruba o 60 let starou tramvaj
demon, I.am.good, Tramvaják a jim podobní:
Uvědomujete si, že až se budou vyřazovat zhuba teď vyrobená erpéčka, půjde zhruba o 60 let starou tramvaj
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Asi ty blbečci neuměli poručit větru, ani dešti. Fakt myslíš že 14T vydrží v provozu víc jak 15 let, naivko? Díky, s tvými argumenty nepřesvědčíš nikoho! Fakt miluju lidi, co maj od počítače takovej rozhled, že by mohli z fleku řídit zeměkouli...Anonymous píše:Nemuseli si nechat utopit blbečci metro za 7 miliard, to je celkem dost peněz ne??? T3R.P, no za ty prachy to je asi to nejlepší, ale celkově je to tragédie, votuněná stará 120... tfuj tajxl. Za 15 let asi těžko budeme nahražovat 14T, ty si fakt nějak mimo... životnost 14T, bude minimálně 25 let. Fakt končim, depáka nepřesvědčim o nějakejch ekonomickejch problémech. Nevadí.
Nemuseli si nechat utopit blbečci metro za 7 miliard, to je celkem dost peněz ne??? T3R.P, no za ty prachy to je asi to nejlepší, ale celkově je to tragédie, votuněná stará 120... tfuj tajxl. Za 15 let asi těžko budeme nahražovat 14T, ty si fakt nějak mimo... životnost 14T, bude minimálně 25 let. Fakt končim, depáka nepřesvědčim o nějakejch ekonomickejch problémech. Nevadí.demon píše:Jsi neskutečně zarputilej! DP si může dovolit koupit jen to, na co sežene peníze a jelikož nevydělává, tak je plně závislej na dotacích od města a poslední rok snad i od EU. Ty si taky s průměrnou mzdou nekoupíš nejnovější model Corvetty.
Za patnáct let to bude stejný jako teď v tom, že bude potřeba nahražovat 14T. Nic novýho, každej den něco končí a něco začíná...
Reka se mi líbí z důvodu, že mají lepší poměr výkon/cena než podstatná část ostatního vozového parku, za ty prachy je to prostě to nejlepší co tu muže být. Že by mě jen ony živily, rozhodně neni pravda, nakonec se 14T bylo za poslední rok víc práce než s běžnou T3R.P.
Chichichi, modernizační pokus Krasinu je přece vystaven ve Střešovicích. Kdyby se to povedlo, a tehdejší DP řídili titiž co dnes a ve fabrikách byli tenkrát stejní odborníci jako dnes, jezdíme v tom taky dodnes.Anonymous píše:O Chce-li si DP držet nějakej standart, tak už musí ve velkém začít nakupovat nové vozy a přestat konečně vyhazovat peníze stejně za nic neřešící reko T3R.P . T3 poděkujme, ale už raději sbohem, prtože, jak tvrdím, měli jsme v sedmdesátých letech "ponorku.R.P", nebo "krasin.LF" ne, došlo k masivní výměně vozů, což tady bohůžel je nutné taky. ..
Ona i ponorka byl pokus o modernizaci dvoutisícováku (srovnejte ty znaky dvoutisícováku a ponorky versus T3 a T3RP - to je shoda, co?) ale včas se rozpoznalo , že tudy ne. Taky se ponorky vyřadily dřív než dvoutisícováky. Analogii (T3RP vs T6) si jistě odvodíte sami....
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
RT6 jsem použil jako modelovej příklad (mimochodem o ní taky vim hodně!), tak se toho hned nechytejte. Dál třeba Vektra, taky moderní vůz, jen jsem si nevšim, že by se kdovíjak ujala...PvvS & Anonym píše:Projekt RT6...
Jsi neskutečně zarputilej! DP si může dovolit koupit jen to, na co sežene peníze a jelikož nevydělává, tak je plně závislej na dotacích od města a poslední rok snad i od EU. Ty si taky s průměrnou mzdou nekoupíš nejnovější model Corvetty.Anonym píše:Za tuhle situaci si DP může sám, když 8 let nekoupil jedinou novou tramvaj...a navíc ten průser s tim, že nemáme vozy tu sice bude za 15 let, ale to už na těhlech místech nebudeme my...že díky T3R.P máš práci, proto ty reka se ti líbí...
Za patnáct let to bude stejný jako teď v tom, že bude potřeba nahražovat 14T. Nic novýho, každej den něco končí a něco začíná...
Reka se mi líbí z důvodu, že mají lepší poměr výkon/cena než podstatná část ostatního vozového parku, za ty prachy je to prostě to nejlepší co tu muže být. Že by mě jen ony živily, rozhodně neni pravda, nakonec se 14T bylo za poslední rok víc práce než s běžnou T3R.P.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Mno zajimavy ze v okoli se vozy s koncepci ala RT6 vesele vyrabeji a nakupuji. Viz francie a pariz. Kdezto recyklace typu T3R.P se moc nezivej nikde jenom tady v kocourkove.demon píše:No s tvym přístupem by jsme to daleko nedotáhli ! RT6 je taky nová (oproti T3), ale životnost má nulovou. Možná až časem pochopíš, že ne každá změna je k lepšímu...
O projektu RT6 vim docela hodně, a ta tramvaj by byla funkční, jen kdyby se nedodělávala na posledních chvíli. A můj přístup je daleko lepší než přístup... 10 let nic a pak ... "do p*rdele" my nemáme tramvaje, ty jo tak co s tim, no co, tak zmodernizujeme pár těch věcí z roku 196x. Jo tak jo to je dobrej nápad pár jich uděláme a pak už budou peníze. O nějaký čas později. Ty hele ta "modernizace" je docela dobrá, moc to nestojí, a ještě vpyadáme bůh ví kolik nemáme novejch tramvají, a navíc ten průser s tim, že nmáme vozy tu sice bude za 15 let, ale to už na těhlech místech nebudeme my, tak ať si s tim poraděj naši nástupcové. To je správnej přístup??? Vykašlat se na to a pak to flikovat T3R.P?? Sám nadáváš, jak se rekonstrukce tratí jenom flikujou, T3R.P je taky jenom flikování a oddalování oproblému. Chce-li si DP držet nějakej standart, tak už musí ve velkém začít nakupovat nové vozy a přestat konečně vyhazovat peníze stejně za nic neřešící reko T3R.P . T3 poděkujme, ale už raději sbohem, prtože, jak tvrdím, měli jsme v sedmdesátých letech "ponorku.R.P", nebo "krasin.LF" ne, došlo k masivní výměně vozů, což tady bohůžel je nutné taky. Za tuhle situaci si DP může sám, když 8 let nekoupila jedinou novou tramvaj... Asi, ale jen holt jsem tvrdší a celý problém vidím zakořeněný v minulosti, což ty prostě nedokážeš pochopit. Já rozumím, že díky T3R.P máš práci, proto ty reka se ti líbí, ale to je další věc, kdyby nebylo rekonstrukcí, dali by se ušetřit lidi co na tom makaj=další úspora. Mělo se nakupovat průběžně a nebyl by problém....demon píše:No s tvym přístupem by jsme to daleko nedotáhli ! RT6 je taky nová (oproti T3), ale životnost má nulovou. Možná až časem pochopíš, že ne každá změna je k lepšímu...
Asi se nenajde tramvajový nadšenec, který by si nepřál pořádnou obměnu vozového parku za moderní nízkopodlažní vozy. Ale když máš po ruce 300 tisíc, tak se taky neobhlížíš po nejnovějších modelech vozu Volvo.8681 píše:doufám, že budem mít jenom 2
chce to velkou obměnu vozového parku. R.P/R.PV/Wana jsou srágory a oddalování problému do budoucna. Imho raději 20 aniter než 50 reinkarnací 50 let starého vozidla. Nadčasový design vozů T3 už dávno vyšumněl
Nevím, z jakého důvodu vznikl tvůj odpor proti waně a naopak určitá náklonost k Anitře/Astře, ale nedá mi to abych si trochu nerypl, že to pravidelným cestování do školy/do prace asi nebude. Možná ti zhořkne chuť po moderní Anitře, když jsi rád, že jich můžeš z 20 vozů vypravit tak 10 kusů (někdy ještě méně), zatímco wany se ti vesele prohánějí (až na pár kusů) po městě bez větších problémů. O vyhazování ze sedadel při prudším najetí do oblouku či o pojízdném železařství rachotící ti pod zadkem by se taky daly napsat knihy.
Nerad si hraju na osobu povolanou k porovnávání jednotlivých vozidel z subjektivních důvodů, ale vzhledem k tomu, že jsem se u v Anitře/Astře a waně najezdil nějakých stovek či tisíc kilometrů, mám s cestováním oběma typy vozů docela bohaté zkušenosti. Narozdíl od svých ostravských kolegů ještě nejsem k Astře tak moc kriticky, ale jedinou podstatnou výhodou při porovnání s wanou je její větší přepravní kapacita a tím i větší množství sedadel v nízkopodlažní části, což si jakožto relativně mladý člověk ještě nedokáži plně vážit.
P.S. V době dodávky prvních sockowan do Liberce jsem byl mírným odpůrcem takovýchto rádoby přestaveb, ale postupem času překvapivě zjisťuji, že se mi liberecké wany začínají líbit.
To, že to je voe nový... A s delší životností, mám pocit, že ty kuku z dílen si nějak nepochopil...demon píše:Tak tim prosím nestraš !!! Všude kde tohle maj jsou s tim problémy !!! Můžeš mi napsat jedinou výhodu Anitry oproti T3R.PLF (T3RN.EV nebo VarioLFR.E), kromě diskutabilního rádo-by moderního designu.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
A pro co teda jsou rezervována čísla 8206 - 8210?I.am.good píše:Psal jsem to tu 18.8. společně s tím proužkatým obrázkem - wany začnou 8801...
Tak tim prosím nestraš !!! Všude kde tohle maj jsou s tim problémy !!! Můžeš mi napsat jedinou výhodu Anitry oproti T3R.PLF (T3RN.EV nebo VarioLFR.E), kromě diskutabilního rádo-by moderního designu.8681 píše:...raději 20 aniter než 50 reinkarnací 50 let starého vozidla...
doufám, že budem mít jenom 2Pepa píše:Budem ještě rádi když tu budem mít ty dvě a ty hned plašíš o 200ks
chce to velkou obměnu vozového parku. R.P/R.PV/Wana jsou srágory a oddalování problému do budoucna. Imho raději 20 aniter než 50 reinkarnací 50 let starého vozidla. Nadčasový design vozů T3 už dávno vyšumněl