Možnosti rekonstrukcí

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 19.9.2006 19:47

Anonymous píše:A jakej je rozdíl mezi dětmi a absolutně nechápajících problému neznalých řadových zaměstanaců, jako si ty...???
No, možná nechápu, jak můžeš říkat to, co pořád vnucuješ. Znovu - když se koupí 60 poršešrotů a vy*ereme se na modernizace, s čím tady budeš jezdit? nebudou ti vadit intervaly 45 minut? No to bys do tramvají určitě nalákal půl Prahy. Souhlasím s názorem, že se víceméně dalo současnému stavu předejít, ale bohužel to je tak, jak to je, a jinak to řešit prostě nejde. Ale to zase nepochopíš ty, takže je to jedno...
Mmch. ty jsi problému znalý? Ještě řekni, že vzděláním jsi nějak spjat s kolejovými vozidly, když já podle tebe znám tramvaj jenom podle panelu...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 19.9.2006 19:41

8681 píše:no super chcete nám tady provozovat muzeum na kolejích :D
Neber si to, prosím, osobně, ale děkuji za potvrzení mojí doměnky.
Nikdo nikde nic takového nepsal. Proč erpéčko není muzeum se tady probíralo x-krát a to jak z pohledu cestujícího, tak řidiče/údržby. je zajímavé, že v jiných městech nikomu modernizace nevadí, naopak, a to se ty vozy našim alstomům nemůžou vůbec rovnat. Halt, tady se to asi hemží odborníky. :lol:
končím

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19.9.2006 19:40

A jakej je rozdíl mezi dětmi a absolutně nechápajících problému neznalých řadových zaměstanaců, jako si ty...?? Žádný se obávám. Takže když se tu budu dohadovat s 13 letým chlapcem, jak s tebou, tak je to pořád to samé... Jelikož ty znáš tramvaj, pouze jako řidič od pultíčku a si zaujatý. A ne jako řadový cestující, kterému jsou tramvaje u šípku... Ty prostě nechápeš, že lidi vozy T3 berou jako morálně zastaralé vozidlo a jeho modifikace je to samé. T3R.P je reko pro podnik, ne pro zákazníka, chápeš vůbec vztah klient a poskytovatel služeb????

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 19.9.2006 19:36

tramvajak píše:možná tam mělo být demon, I.am.good, tramvajak a ostatní zaměstnanci DP
no super chcete nám tady provozovat muzeum na kolejích :D
turisté mají jízdu historickou tramvají na většině linek za 20,- a nemusej se tahat do střešovic :lol: :lol: :lol:

a pak se divíte, že lidi raději využívaj IAD, když je to neudržované a vypadá to furt stejně :roll:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19.9.2006 19:35

tramvajak, demon: Já mluvím za většinu lidí, co ochutnali vozidla jinde po světě. A jednohlasně zní T3R.P je šrot. A skutečně veřejnost nezajímá názor jednoho depáka a jednoho tramvajáka. Stačí sehnat nový menežment co se jen trochu nebojí tvrdých kroků. Vyházet zbytečné pracovníky, ne se třást z odborů a tak dále...

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 19.9.2006 19:29

[quote="demon"]Neboj, do konce roku se ještě pár novějších vozů dočkáš. Jen té T3 ještě neodzvonilo, počítej s tím, že se bude prohánět po městech českých ještě v dobách, kdy už nějaká 9111 bude tam, kam patří, tj.na šrotišti. :P
quote]

noooooo...T3 bude jezdit, ale snad už jenom na historických linkách :wink:

T3R.P: neříkám, že není dobrá jako překlenovací vozidlo do doby, kdy budeme mít na nová vozidla. Ale myslet si, že je to perspektivní vozidlo, je fakt smutné.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 19.9.2006 19:23

demon píše:...
Demone, já už to vzdal. Tady se opakují pořád ty samé, ve většině případů nesmyslné argumenty a chvilkami to vypadá, že si tady někteří hrají na odborníky a ze setrvačnosti se naváží do DP ač ví, že v tomto případě to není zcela oprávněné. já bych rád viděl tyto lidi ve vedení, kam by to s podnikem dotáhli daleko. Asi bychom měli 60 kolejožroutů (14t - Poršešrot) a pár kačen, ale jinak by nebylo s čím jezdit. takže při zachování stávajícího linkového vedení intervaly cca 45 minut. Rádi by vzpomínali na "starý zavšivený" T3R.P... Pokud někdo nebude chtít pochopit protiargument, tak prostě nenaděláš nic a je to zbytečné plýtvání energie a nervů. Diskuse na mě občas působí dojmem, že se sem začaly zapojovat i děti, proti kterým rozhodně nic nemám a nechci, aby to tak vyznělo, ale jaksi se s nimi pochopitelně nehodlám hádat na téma vybavení tramvaje.
viz:
8681 píše: demon, I.am.good, Tramvaják a jim podobní...
možná tam mělo být demon, I.am.good, tramvajak a ostatní zaměstnanci DP... :roll:
PS: Tramvajáka neznám... :wink:
Naposledy upravil(a) tramvajak dne 19.9.2006 19:34, celkem upraveno 1 x.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19.9.2006 19:09

demon píše:Neboj, do konce roku se ještě pár novějších vozů dočkáš. Jen té T3 ještě neodzvonilo, počítej s tím, že se bude prohánět po městech českých ještě v dobách, kdy už nějaká 9111 bude tam, kam patří, tj.na šrotišti. :P
Ad roztoči v T3R.P: To si opravdu někdo myslí, že se roztoči sedačkám v modernějších tramvajích vyhnou? Dle neustálé argumentace tímto faktem to tak vypadá...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: žertéři...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 19.9.2006 19:07

Anonymous píše:Průšvih to neni, je to ostuda. A veliká. T3 už odzvonilo. A snad se brzy dočkáme něčeho novějšího v více kusech.
Neboj, do konce roku se ještě pár novějších vozů dočkáš. Jen té T3 ještě neodzvonilo, počítej s tím, že se bude prohánět po městech českých ještě v dobách, kdy už nějaká 9111 bude tam, kam patří, tj.na šrotišti. :P
Ad roztoči v T3R.P: To si opravdu někdo myslí, že se roztoči sedačkám v modernějších tramvajích vyhnou? Dle neustálé argumentace tímto faktem to tak vypadá...

Peter

Příspěvek od Peter » 19.9.2006 18:46

pawel píše:absolut: souhlas, tady šlo jen o to, že výměna není (nebyla) plynulá. neříkám NE modernizacím (!), ale ty musí být kombinovány s nákupem nových vozů.

když jsme u tý 22/23, to je vážně katastrofa, teď jsem měl "štěstí" na kraxnu 8019 na 22 a strejda z mnichova mi říkal, že si připadal jak někde v novosibirsku... vidina, že nemodernizované vozy zmizí nejdříve za 10 let, mě dost děsí. a pak zas budou šunky T3RP.

23 je taky pěkná smolařka, vlastně jediná linka, která zcela a na stálo přišla o své T3RP, jež do 11/2003 tvořily 90% vypravení. tomu říkám kvalitativní propad.
chapu sice Vase nazory, ale uvedomte si, ze nejsou penize na to, aby se nakupovalo jak si prejete. Taky me desi kdyz jedu nakou pikslou ze strasnic, ale modernizace T3RP nas techto prisernych vozu pomalu zbavuji. Kdyby se penize na reko dali do nakupu novych vozu tak nam tu bude sice jezdit vice uplne novych tramek, ale protoze jsou cenove mnohem vis nez reka tak tech trosek "strasnickych" trosek by bylo mnohem vice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 19.9.2006 18:41

pawel píše:absolut: souhlas, tady šlo jen o to, že výměna není (nebyla) plynulá. neříkám NE modernizacím (!), ale ty musí být kombinovány s nákupem nových vozů.

když jsme u tý 22/23, to je vážně katastrofa, teď jsem měl "štěstí" na kraxnu 8019 na 22 a strejda z mnichova mi říkal, že si připadal jak někde v novosibirsku... vidina, že nemodernizované vozy zmizí nejdříve za 10 let, mě dost děsí. a pak zas budou šunky T3RP.

23 je taky pěkná smolařka, vlastně jediná linka, která zcela a na stálo přišla o své T3RP, jež do 11/2003 tvořily 90% vypravení. tomu říkám kvalitativní propad.
Na úkor zlepšení vozů na Barrandov. Jinak už bude šance že Vokovice pošlou svoje alstomy na 23

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.9.2006 17:55

absolut: souhlas, tady šlo jen o to, že výměna není (nebyla) plynulá. neříkám NE modernizacím (!), ale ty musí být kombinovány s nákupem nových vozů.

když jsme u tý 22/23, to je vážně katastrofa, teď jsem měl "štěstí" na kraxnu 8019 na 22 a strejda z mnichova mi říkal, že si připadal jak někde v novosibirsku... vidina, že nemodernizované vozy zmizí nejdříve za 10 let, mě dost děsí. a pak zas budou šunky T3RP.

23 je taky pěkná smolařka, vlastně jediná linka, která zcela a na stálo přišla o své T3RP, jež do 11/2003 tvořily 90% vypravení. tomu říkám kvalitativní propad.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19.9.2006 17:43

Absolut píše:No to je strašlivý průšvih, že se bude jednat o 60 let starou tramvaj!
Vždyť přesně proto ji zkulturňujeme.

Tohle je nekonečné mletí prázdných keců. T3R.P je vozidlo postavené na koncepčně zastaralé skříni a to je jediný jeho problém - no a jestli se někomu designově nelíbí, tak to je jenom věc názoru - kdyby bylo možné dodat do Prahy hafo np tramvají (np, ne pseudonp jako jsou modernizace kachan, wany apod) s designem čela T3, skládacíma dveřma, malou kabinkou, seslema Fainsa, v červenokrému... tak budu jednoznačně pro, protože v jisných mezích kulturního vzhledu je úplně jedno, jak to bude vypadat, pokud to bude funkční.

Ale zpět do reality. I s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo. Pokud bude za 10 let třebas na d-22/23 vypravení takové, že všechny 22 budou nové vozy (třeba 14T) a všechny 23 budou T3R.P, tak to přece bude úspěch! Mnohem lepší, než kdyby těch nových vozů bylo o 5 víc, ale jezdily s nima společně ještě zrychlovače s gumovou podlahou....

Chápe tady vůbec někdo, že obnova vozového parku tramvají je běh na zatraceně dlouhou trať, kde 5 let vůbec nic neznamená? Že T3R.P a modernizace KT8 jsou jenom taková překlenovací hračka, aby nová vozidla nejezdila společně s úplnými vraky?
Průšvih to neni, je to ostuda. A veliká. T3 už odzvonilo. A snad se brzy dočkáme něčeho novějšího v více kusech.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 19.9.2006 16:10

No to je strašlivý průšvih, že se bude jednat o 60 let starou tramvaj!
Vždyť přesně proto ji zkulturňujeme.

Tohle je nekonečné mletí prázdných keců. T3R.P je vozidlo postavené na koncepčně zastaralé skříni a to je jediný jeho problém - no a jestli se někomu designově nelíbí, tak to je jenom věc názoru - kdyby bylo možné dodat do Prahy hafo np tramvají (np, ne pseudonp jako jsou modernizace kachan, wany apod) s designem čela T3, skládacíma dveřma, malou kabinkou, seslema Fainsa, v červenokrému... tak budu jednoznačně pro, protože v jisných mezích kulturního vzhledu je úplně jedno, jak to bude vypadat, pokud to bude funkční.

Ale zpět do reality. I s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo. Pokud bude za 10 let třebas na d-22/23 vypravení takové, že všechny 22 budou nové vozy (třeba 14T) a všechny 23 budou T3R.P, tak to přece bude úspěch! Mnohem lepší, než kdyby těch nových vozů bylo o 5 víc, ale jezdily s nima společně ještě zrychlovače s gumovou podlahou....

Chápe tady vůbec někdo, že obnova vozového parku tramvají je běh na zatraceně dlouhou trať, kde 5 let vůbec nic neznamená? Že T3R.P a modernizace KT8 jsou jenom taková překlenovací hračka, aby nová vozidla nejezdila společně s úplnými vraky?

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 19.9.2006 16:05

Vycházejte z toho, že 14T je vlastně prototyp. Dokud jich nebude jezdit aspoň 20 kusů nejmíň 3 roky, tak se nevychytaj dětský nemoci. Teprve pak se uvidí, jakou to má životnost a začnou se objevovat problematický místa.

Odpovědět