O RT 6 jsem měl spoustu materiálů, bohužel byla dělána v době, kdy se už vědělo, že ČKD bude rozkradeno a dělala se na honem... To je pravda. A je škoda tohoto projektu, možná i toto byla příčina vzniku vozu T3R.P (jak ho tu vehementně brání demon-i když to chápu, když je to vlastně jeho konstruktér, přeci by si nepomlouval svoji práci)8681 píše:ano, Praha první
to, že RT6 byla dělaná stylem "narveme do to nejmodernější co máme a ono to snad bude fungovat" je věc jiná....
Možnosti rekonstrukcí
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
ano, Praha prvníAnonymous píše:Praha první???
Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, (Most?) pak Praha a Liberec. Nevidím moc první. Pokud ovšem nepočítáme erté6, ale to nejde. Už mě nebavíš, zdarec... Ty prostě, když si z dílen víš všechno, co?? I co si myslí veřejnost o vozech.
to, že RT6 byla dělaná stylem "narveme do to nejmodernější co máme a ono to snad bude fungovat" je věc jiná....
Neplkám, každej ví, kdo nechal blbě utopit metro, jen jaksi nebyli potrestáni??? Jaktože Houfkovi tenkrát nebylo trapné neodstoupit, Němcovi to samé... Bohužel na cizí blbost se opět skládali daňoví poplatníci... No, ale to už je holt pasé, škoda za 7 miliard, neměla viníka (i když je mi to divné). To sem nepatří. Praha první???demon píše:Jestli víš kteří debílci utopili metro, jsi povinen to oznámit orgánům činným v trestním řízení, jestli nevíš, tak tady blbě neplkej !!!
Praha nebyla poslední kdo měl NP tramvaj, naopak byla mezi prvními. Pochop že každý design má své odpůrce a příznivce a já mezi příznivce čela alá Brno tedy rozhodně nepatřím. Posuzovat jestli je tramvaj šrot podle typu čela mi přijde poněkud ulítlý!
Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, (Most?) pak Praha a Liberec. Nevidím moc první. Pokud ovšem nepočítáme erté6, ale to nejde. Už mě nebavíš, zdarec... Ty prostě, když si z dílen víš všechno, co?? I co si myslí veřejnost o vozech.
A víš, proč v Brně ty tvoje hezká čela už nedávájí? Protože z nich je ***** vidět. A víš, proč wana po zmáčknutí výstrahy napřed zavře přední dveře a ostatní se zavřou až po opětovné výstraze? protože při otevřených prvních dveřích vidíš akorát velký kulový. To víš, moderní, tebou vychvalované tramvaje. A teď tě úplně slyším, že tě to nezajímá, tobě je to z pohledu cestujícího jedno. Ano - do té doby, než já tě v těch dveřích skřípnu, protože tě přes ten moderní design neuvidím. To jen k tomu, proč v Praze se pořád uplatňuje ten "starý odporný" design. on totiž DP trošku myslí i na své zaměstnance a naštěstí nesdílí názor hrstky i****ů že tramvaj dělá čelo.Anonymous píše:...
Poršešroty tady taky pořád vychvaluješ - já netvrdím, že není úplně dobře, že je máme, přiblížit MHD i imobilním osobám je nutnost, ovšem ta tramvaj má tolik mouch, až to hezký není. Víš co? Přečti si tady na TF diskuzi o 14t a zalov v archívu, jak jsou obyčejní cestující jako ty s tou tramvají spokojení. A asi by tě měly zajímat i výhrady tramvajáků ohledně např. neotočných podvozků - častěji se budou měnit oblouky a to ty zase jako CESTUJÍCÍ budeš remcat, že je výluka. A co k ní velkou mírou přispělo? Tvá moderní tramvaj. Tímto nechci opět obhajovat T3R.P, ale jenom poukázat, že né všechno moderní je dokonalé a rozhodovat o vozovém parku opravdu nejde jenom podle názorů lidí jako jsi ty a ve velkém množství nakupovat za těžké peníze něco, co stojí za (víš co).
A prosím, laskavě přestaň řešit, v čem se vyznám a v čem ne, nevíš o mě nic víc, než že jezdím s tramvají a já se s tebou o tom opravdu nehodlám bavit. Zaměření tvého vzdělání/povolání mě také nezajímá, a ač to evidentně není nic s dopravou, nic na to neříkám.
Naposledy upravil(a) tramvajak dne 19.9.2006 22:07, celkem upraveno 2 x.
u 451 brání modernizaci jeden zásadní fakt a to, že už jsou v tak špatným stavu, že modernize už téměř není možná (viz modernizace 020 021)Peter píše:to chapu, stejne tak bych se rad zbavil pantaku 451 vymenou za dvoupatrove jednotky 471 apod. Kamen urazu je v tom, ze kolejove vozidlo nelze posuzovat z hlediska zivotnosti jako autobus.
jinak citybusy se dodávali také z toho důvodu, že někdo vymyslel, že np bus je levnější než np tramvaj
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Jestli víš kteří debílci utopili metro, jsi povinen to oznámit orgánům činným v trestním řízení, jestli nevíš, tak tady blbě neplkej !!!Anonymous píše:...kdyby jistý debílci neutopili metro...
Praha nebyla poslední kdo měl NP tramvaj, naopak byla mezi prvními. Pochop že každý design má své odpůrce a příznivce a já mezi příznivce čela alá Brno tedy rozhodně nepatřím. Posuzovat jestli je tramvaj šrot podle typu čela mi přijde poněkud ulítlý!
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Proč mi to sakra nejde smazat ?
Proč se to tlačítko jmenuje "Upravit/Odstranit" když to smazat nejde ?
Prosím o smazání !
Dík
Proč se to tlačítko jmenuje "Upravit/Odstranit" když to smazat nejde ?
Prosím o smazání !
Dík
Naposledy upravil(a) demon dne 19.9.2006 23:04, celkem upraveno 3 x.
Na tobě vidim, jak se strašně "vyznáš" vehementně tady obhajuješ šroty s novou výzbrojí z let 1965 cca, to že DP nemohl nic koupit v letech 97-05, jsi mi vysvětlil, že nebyly prachy, prachy by byly, kdyby jistý debílci neutopili metro, kdyby se všechno nenarvalo jen do busů a dělalo se to částečně... Systém obnovy má být pravidelný, ne početnými nákupy, bohužel , nebo bohudík, jak se to vezme nemáme už socialismus a tudíž není možné nakoupit vozy T3 po stovkách... Vše stojí jaksi více už. DP Praha, byl poslední, kde se objevila nízká tramvaj, a ptám se jak je to možné??? Praha je hlavní město má reprezentovat. A to vozy T3R.P bohužel jaksi nejsou. Design z 60. let minulého století a k tomu buse panely, je to spíše komické. Brno má na tramvajích T3R hezká nová čeal a vypadjí přece jen moderněji, i takto by se tedy dalo překlepat období rekonstrukcí, nebo proč se nedělalo od začátku reko typu K3R-N??? Spojit tedy dvě T3 a mezi ně nízký článek?? Stát se toto, já bych ani nepípl. Byl bych spokojen, že se někdo snaží dostat i za cenu pouhých rekonstrukcí jaksi dál... Prostě tady se na to vys*ralo jako vždycky a trapně se fliku veterány v podání T3R.P (mimochodem, vy také nemáte rádi flikování tratí co??)tramvajak píše:Tady nejde jenom o to, že víme, co je pod podlahou, ale spíše o to, že se trošku vyznáme i v systému obměny vozového parku, což ty jaxi nepochopíš podle toho, že jedeš té trojkou s čelem "Kardaus" nebo "Pelikán".
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
No konečně ! Stoprocentní souhlas !8681 píše:přestaňte se hádat, nemá to cenu
T3R.P je znouzecnost, snad jednou budou v Praze spolehlivé np tramvaje otočnými podvozky za dobrou cenu
Jenže kvalita je okem málokdy rozeznatelná !!!8681 píše:...ale mě zajímá to co je vidět na oko víš...
Naposledy upravil(a) demon dne 19.9.2006 21:10, celkem upraveno 1 x.
Tady nejde jenom o to, že víme, co je pod podlahou, ale spíše o to, že se trošku vyznáme i v systému obměny vozového parku, což ty jaxi nepochopíš podle toho, že jedeš té trojkou s čelem "Kardaus" nebo "Pelikán".Anonymous píše:To je právě handicap, jelikož víš co je pod podlahou, ale mě zajímá to co je vidět na oko víš...
Tak asi chápeš proč bych se rád už zbavil T3 a všech jejích verzí.... To je totéž.Peter píše:hm a vysvetleni te matematiky jak nakupovat jsem se taky nedockal Naprosto chapu pana anonymniho, tak bych radsi jezdil v necem lepsim, ale na nic lepsiho nejsou prostredky. A jak tramvajak nakousl problem, ze u busu byla situace mnohem horsi v polovine 90.let. Naprosty souhlas, zlata T3 z roku 1970 v porovnani s Ikarusem z roku 1985. Kdo zazil pravidelne cesty Ikarusy do skoly ci do prace jiste sdili muj ohromny dik za to, ze se je podarilo v roce 1999 definitivne vyradit.
hm a vysvetleni te matematiky jak nakupovat jsem se taky nedockal Naprosto chapu pana anonymniho, tak bych radsi jezdil v necem lepsim, ale na nic lepsiho nejsou prostredky. A jak tramvajak nakousl problem, ze u busu byla situace mnohem horsi v polovine 90.let. Naprosty souhlas, zlata T3 z roku 1970 v porovnani s Ikarusem z roku 1985. Kdo zazil pravidelne cesty Ikarusy do skoly ci do prace jiste sdili muj ohromny dik za to, ze se je podarilo v roce 1999 definitivne vyradit.