Možnosti rekonstrukcí
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
No hezky ses rozpovídal ,ale jaký je opravdový důvod? Váha?Nebo že podnik je tam nepustí?Petr píše:Počkej.... Chceš říci, že DÚ povoluje provoz konkrétní tramvaje na konkrétní trati? To snad ani nemůže být pravda... Barrandov v pohodě zvládnou vozy SUCS a neočekávám, že by pro jejich občasné výjezdy žádal podnik extra povolení. Domníval jsem se, že to co jezdí na Barrandov je vnitropodniková záležitost, protože se mi nezdá, že by vůbec někdo povolil provoz na trati, kterou nezvládnou všechny vozy. Asi jsem se mýlil, ale zůstává mi z toho rozum stát!
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Počkej.... Chceš říci, že DÚ povoluje provoz konkrétní tramvaje na konkrétní trati? To snad ani nemůže být pravda... Barrandov v pohodě zvládnou vozy SUCS a neočekávám, že by pro jejich občasné výjezdy žádal podnik extra povolení. Domníval jsem se, že to co jezdí na Barrandov je vnitropodniková záležitost, protože se mi nezdá, že by vůbec někdo povolil provoz na trati, kterou nezvládnou všechny vozy. Asi jsem se mýlil, ale zůstává mi z toho rozum stát!I.am.good píše:Nemáš pravdu, rekokáča tam nesmí proto, že jěště nikdo nežádal DÚ o povolení, prostě nějak zatím asi není potřeba je tam cpát. Ale jinak tomu nic nebrání..
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Výzbroj TV3 byla určená k vývozu do oblastí, kde se opravuje kladivem... možná i dřevěným. T6 jezdí k plné spokojenosti např. v Taškentu. Ale stejně bych je nechtěl prodat.Proxy píše:.... Post-sovětské provozy .... preferují vozy typu, které už znají a umějí opravovat kladivem
Asi protože nemají razítko od EUuuu... (zatímco recyklát postavený na existující papíry nelze se zpětnou platností zakázat)P_V píše:No a proč se tedy u nás nenakupují celonízkopodlažní dlabané ingoty z CCCP, schopné jízdy po tankodromu a opravitelné kladivem, když stojí ještě méně, než tuzemská montovačka z recyklovaných nebo náhradních dílů?
No a proč se tedy u nás nenakupují celonízkopodlažní dlabané ingoty z CCCP, schopné jízdy po tankodromu a opravitelné kladivem, když stojí ještě méně, než tuzemská montovačka z recyklovaných nebo náhradních dílů?PvvS píše:Na vetsinu provozu byvalyho CCCP jsme moc drazi. NP tram odpovidajici RT6, ovsem asynchronni tam stoji od 12-18 milionu (po prepoctu).
Uděláme to jeednoduše prodáme T6, T3 (RP(V)), KT8(N), v muzeu máme ještě nějaký dvě T1 a jednu T2. zrušíme koleje a je to! To snad ne!
Podle mě je blbost neco prodávat T6 to spíš ty T3Rp. Přece když si koupím nové auto tak prodám to starší a pro mě je pořád Šumperák starší než T6. Tím se nechni nikoho dotknout, ale připadá mi T6A5 pořád trošku modernější než T3 s desingem z 60 let. Tím se nechci říci, že je T3 špatný vůz. Špíš něž prodávat, bych se snažil rozšiřovat vozový park a kolejovou síť. V Praze máme pořád nedostatek tramvají. S těmi NP vozy, ani autobusy nejsou 100% nízkopodlažní. Takže já jsem proto T6 nechat v provozu KT8 reko na nízky podlahy, T3 na RP(V) nebo Wany. Zprovoznit RT6N2 (ono by to šlo) a kupovat 14T a 15T. Až ji bude dost pak budeme noc vyřazovat starší vozy a začal bych jen T3 a SU(CS)
Podle mě je blbost neco prodávat T6 to spíš ty T3Rp. Přece když si koupím nové auto tak prodám to starší a pro mě je pořád Šumperák starší než T6. Tím se nechni nikoho dotknout, ale připadá mi T6A5 pořád trošku modernější než T3 s desingem z 60 let. Tím se nechci říci, že je T3 špatný vůz. Špíš něž prodávat, bych se snažil rozšiřovat vozový park a kolejovou síť. V Praze máme pořád nedostatek tramvají. S těmi NP vozy, ani autobusy nejsou 100% nízkopodlažní. Takže já jsem proto T6 nechat v provozu KT8 reko na nízky podlahy, T3 na RP(V) nebo Wany. Zprovoznit RT6N2 (ono by to šlo) a kupovat 14T a 15T. Až ji bude dost pak budeme noc vyřazovat starší vozy a začal bych jen T3 a SU(CS)
souhlas s proxym. sice do toho nevidím, ale řekl bych, že "užitná hodnota" vozů T6 je pro DPP podstatně větší než jejich hodnota vyjádřená penězi. tedy: máme ND, máme 2 vozovny vybavené k provozu těchto vozů, jde o tramvaje v technicky i uživatelsky takovém stavu, že nebudou muset být v příštích 20 letech nijak drasticky překopávány. a to se o T3 říct nedá - starší T3RP půjdou do šrotu dříve než T6, u T3SUCS bude nutná rekonstrukce (pokud tedy vůbec).
raději tedy z VP-vozů nechat dojezdit T6, T3RP(V) tak jak vypadají dnes, tj. do 20 let, stejně tak T3SUCS/T3M nechat dojezdit v současném stavu, tj. do 10 let.
připadá mi dost křečovité zbavovat se toho, co funguje a je v dlouhodobě přijatelném stavu, a místo toho hrr rekonstruovat další T3.
raději tedy z VP-vozů nechat dojezdit T6, T3RP(V) tak jak vypadají dnes, tj. do 20 let, stejně tak T3SUCS/T3M nechat dojezdit v současném stavu, tj. do 10 let.
připadá mi dost křečovité zbavovat se toho, co funguje a je v dlouhodobě přijatelném stavu, a místo toho hrr rekonstruovat další T3.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Na vetsinu provozu byvalyho CCCP jsme moc drazi. NP tram odpovidajici RT6, ovsem asynchronni tam stoji od 12-18 milionu (po prepoctu).
http://transphoto.by.ru/tramway/aksm743/
Jinak se tam i wanizuje, jenom z jinych typu a jako novy vozy .
http://transphoto.by.ru/tramway/aksm743/
Jinak se tam i wanizuje, jenom z jinych typu a jako novy vozy .
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Problém tohodle nápadu vidím v tom, že prodejní cena tramvají T6 nemusí být vůbec pro DPP zajímavá. Post-sovětské provozy většinou mají zájem pouze o tramvaje ve výborném stavu, a jak Jenki uváděl na k-repu, představují si prodejní cenu někde pod 100 000 USD. Dále tyto provozy preferují vozy typu, které už znají a umějí opravovat kladivemTom 11 píše:Ty T6 by chtěli vyřadit co nejdříve,hlavně by se další peníze mohli použít na KT8N,R.P. a třeba R.PV. a R.PLF.Ale potom je prodávat (R.PV. a R.PLF)už (podle mě) nebude možné,protože přece jen jsou to "nové T3" a že by si je někde koupily si neumím představit
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Ty T6 by chtěli vyřadit co nejdříve,hlavně by se další peníze mohli použít na KT8N,R.P. a třeba R.PV. a R.PLF.Ale potom je prodávat (R.PV. a R.PLF)už (podle mě) nebude možné,protože přece jen jsou to "nové T3" a že by si je někde koupily si neumím představit->R.PLF se teprve vyrábí a taky tady budou nějaký rok jezdit...takže spíš je čeká šrot,ale je to můj návrh..Jabberwocky píše:To záleží na tom, co chceme mít na kolejích. Moje představa je taková, že ne-np vozy by měly zmizet, jak jen to půjde. Proto bych prodal neperspektivní T6 a nechal jezdit R.P atd. Stržené peníze by se pak investovaly do nákupu np vozů, přičemž R.P by stejně byly určeny do šrotu, tak co. V konečném důsledku by se daly prodat jak T6 (teď), tak R.PV a R.PLF (až přijde jejich čas). Navíc si tuším I.am.good pochvaloval Progress, jak je spolehlivý a takřka bezúdržbový. Nebyly by úspory takového řešení (údržba, spotřeba) nakonec větší než cena za provoz T6 až do roztrhání těla a jejich následnou likvidaci? Z pohledu cestujícího je rozdíl mezi T6 a R.PV minimální - já třeba raději jezdím alstomem, protože zvuk TV3 je mi protivný (to ovšem není důvod, proč navrhuji likvidaci T6, věřte mi
A mezitím by se prostě při financích kupovali 14T(možná 15T)...
a RT6N prostě vyřadit,nic jiného je nečeká
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
To záleží na tom, co chceme mít na kolejích. Moje představa je taková, že ne-np vozy by měly zmizet, jak jen to půjde. Proto bych prodal neperspektivní T6 a nechal jezdit R.P atd. Utržené peníze by se pak investovaly do nákupu np vozů, přičemž R.P by stejně byly určeny do šrotu, tak co. V konečném důsledku by se daly prodat jak T6 (teď), tak R.PV a R.PLF (až přijde jejich čas). Navíc si tuším I.am.good pochvaloval Progress, jak je spolehlivý a takřka bezúdržbový. Nebyly by úspory takového řešení (údržba, spotřeba) nakonec větší než cena za provoz T6 až do roztrhání těla a jejich následnou likvidaci? Z pohledu cestujícího je rozdíl mezi T6 a R.PV minimální - já třeba raději jezdím alstomem, protože zvuk TV3 je mi protivný (to ovšem není důvod, proč navrhuji likvidaci T6, věřte mi :-)pawel píše:... nesouhlas s T6 (jak psal Petr, zastaralé jsou, ale jak v čem; dále jde o ucelenou a unifikovanou řadu, bezproblémové a spolehlivé vozy, jejich vyřazení ve prospěch T3RP by bylo krokem zpět; mohou dojezdit bez větších nutných úprav a investic za 20 let (porovnej s T3SUCS)).