No to to bereš hákem, když už si s generálním tykáš!demon píše:By nás Martin asi nepochválil...
p.s. dostal jsem dnes fotky nove privezeneho krnovaka. to je 8185?
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
To by zase neměl být problém teoreticky spočítat je to jen mechanika. taky si myslím, že projekt KT3N je zbytečná, Stejně jako je z nouze ctnost projekt nízké Káči, i když dobře za něj…adam_r píše:...vyvstava otazka, co udela skrin T3...
No nejspíš to byla debata někde u kávičky a u , nejspíš na nějaké vozovně nebo možná dokonce v ÚD, čistě hypotetická.demon píše:...nad úroveň čistě hypotetickou...
Celou dobu jsem si myslel, že Absolut nemá domov a teď vím, že ho má. Po pravdě po „flašce“ toho jeho pití, bych měl také problém ho najít.Dobrý, ne ?
Uf, tak teď nevím, jak bych si to měl představit. Strávil jsi šest a půl hodiny posloucháním úvah na úrovni ne vyšší než čistě hypotetické, kde se hovořilo především v rovině dohadů? A pak jsi za to dal hezkou řádku stokorun? Řešení jsou zhruba tři:demon píše:Také na té stoupající úrovni permantně pracuje !
Dnes nad tím například strávil cca 6,5 hodiny a investoval takto hezkou řádku stokorun... :roll:
Akorát že to málokdo dokáže ocenit tak, jako ty !!!
Nemůžu samozřejmě mluvit za hlavy pomazané ve vedení DPP, ale zodpovědně můžu prohlásit, že jsem takové úvahy nikdy nezaslechl rozvádět více, než nad úroveň čistě hypotetickou.arny píše:Mě by zajímalo, jestli se o tom vůbec někdy uvažovalo.
Z konstrukcniho hlediska vyvstava otazka, co udela skrin T3, ze ktere se kus urizne a nahradi koubem po 2,5,10 letech provozu. Experimentalne se to testuje nekde na Ukrajine (myslim Kiev a jeste nekde jinde) a v Plzni.arny píše:Kdysi jsem z zaslechl (nespíš agentura JPP), že se uvažovalo možnosti T3 (SU..) rekonstruovat spojením dvou vozů v jeden a s nízkopodlažním článkem uprostřed něco ve stylu plzeňské KT3RN. Podle mě by to neměl být konstrukčně žádný velký problém „spojili by se vlastně 2 RPéčka“.
Osobne me projekt K3R pripada jako slepa ulicka. Pomer NP prostoru a ceny neni uplne odpovidajici. Cena se pohybuje okolo ceny soupravy wan (kde se ale jedna o novostavbu). Navis stejne jako {123}-wana to ma u nekterych dveri docela vysoke schody (staci byt hodne unaveny, ...)Mě by zajímalo, jestli se o tom vůbec někdy uvažovalo. A také co si o tom myslí lidé zde na fóru. Koneckonců špatný nápad by to nebyl. Další nízkopodlažní tramvaj a podle mě by to ani nebylo žádné velké roztříštění vozového parku.
ok, lenze NP elektricky sa vyvijali, urcite v CSSR v takych 70tych a 80tych rokoch ziadna nejazdila na linke, inak s tymi vozickarmi to nejak nechapem, ako suvisi politicke zriadenie statu s poctom vozickarov?PvvS píše:Kafras nesmysly. Zjisti si, kdy se zacal vyvijet projekt rt6, kdy vozy B831/17Tr, projdi si sprvy CKD a asi se budes divit. Na papire ty vozy zpracovany podstatne driv nez vyjely. A podvozky v podstate shodny s dnesnima RT6 (predni zadni) se zkousely uz v 86
Kolik bylo na ulicich za komunismu vozickaru ? TAk to bych tedy rad vedel.
To ze tu na kolejich stale jezdi pojizdny muzeum a jeho stav se udrzuje podivnostma typu Wana, vleky, trojwana a nebo obyc krnovy, cimz se tu ty obludy konzervuji na dalsich 10-20 let je jenom na skodu.
V zapadni evrope byl vcelku casty soubeh starych dvounapravovych vozu a k nim se nakupovaly moderni Np vozy. V nemecku taky vznikaly podobny rekonstrukce, ovsem v podobe vlecnych vozu B4NF a novostaveb NB4 (spojovany casteji s T6A2). A i presto se to nedockalo nejakyho vetisoho uspechu.
Ony totiz prezitky CKD maji jednu vyhodu. Pojedou snad i po polnacce. Nepotrebuji prechodnice na vyhybkach, nepotrebui mirnejsi odboceni. MAzani okolku taky staci sem tam. A navic jsou opravitelny kladivem. Tim padem nejsou DP nuceny investovat do kolejovy site a proto budou modernejsi NP vozy vzdycky vypadat jako pojizdna basa s naradim na dlazbe. Proto budou do oblouku cukat a jezdit krokem. Staci se ale projet po nejakym nove rekonstruovanym (a poradne udelanym) useku a je videt rozdil v tichosti, kvalite jizdy a dalsi vyhody.
Skoda ze rekontrukce T3 nejdou zakazat stejne jako stary euro motory.