Možnosti rekonstrukcí

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Demon

Příspěvek od Demon » 28.3.2006 14:31

Ale tohle prostě neni ten případ co popisuješ ! Tady nejde o kosmetický úpravy, ale o výrobu zcela nových vozů na papíry vozů z šedesátých let, ať už připadají někomu jakkoli nemoderně.
Asi by se tahle diskuze měla přesunout kam patří...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.3.2006 13:47

Radek píše:Modernizace se opravdu počítají "od nuly".
no podle mě je to špatně, ono to má jasnej smysl, kdybysme totiž měli dřevěný vůz z roku 1900, dřevo by jsme jednou za deset let měnili a natřeli, tak bysme i po 100 letech měli statisticky obnovený třeba rok starý vozový park, nicméně skutečnost by byla jiná. Tudíž vypovídající hodnotu má prvotní doba vzniku vozu. Taková statistika kde se modernizace počítají od nuly je zcela o ničem.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 28.3.2006 8:41

Modernizace se opravdu počítají "od nuly".

Demon

Příspěvek od Demon » 28.3.2006 7:54

Tom píše:Já bych modernizace počítal s původním datem výroby... jelikož modernizace, nebo nějaká jiná generální oprava pouze prodlužuje životnost, nedělá z vozu vůz zcela nový.
To pak ale dost zkresluje. Na R.PV už z roku 1962 nenajdeš ani šroubek...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.3.2006 19:49

Já bych modernizace počítal s původním datem výroby... jelikož modernizace, nebo nějaká jiná generální oprava pouze prodlužuje životnost, nedělá z vozu vůz zcela nový.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 27.3.2006 19:28

Podle "jaz" se asi R.P počítají jako staré. Nemodernizované vozy z roku 1962 už s kaštany nejezdí.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 27.3.2006 19:26

Karotka píše:To by mě zajímalo, podle čeho počítal průměrné stáří... jestli to někde neopsal i s překlepem. Poslední kačeny jsou 16 let staré - kontrolní otázka: je většina parku starší, nebo novější než kačeny?
Záleží na tom, jako co se počítají T3.RP. A pak je tu ještě dost T6.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

as

Příspěvek od Karotka » 27.3.2006 18:24

To by mě zajímalo, podle čeho počítal průměrné stáří... jestli to někde neopsal i s překlepem. Poslední kačeny jsou 16 let staré - kontrolní otázka: je většina parku starší, nebo novější než kačeny?



(P.S. Než budete reagovat, koukněte sem :wink:
<------------------------------------------ )

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 03.3.2006 15:25

Martin píše:8205...8177
:roll: ](*,)

Martin

Příspěvek od Martin » 02.3.2006 23:24

Nová čísla rekonstruovaných vozů:
6747...8494
6740...8495
6650...8496
6735...8497
6916...8498
6529...8499

8205...8177
6797...8178
6689...8179

Beňour

Příspěvek od Beňour » 28.2.2006 0:06

Zajímalo by mě, jestli nemá někdo aktuální informace o celkovém počtu rekonstrukcí T3 v Praze na T3R.P. Podle plánu jich mělo být celkově 279, ale už tento rok jich bude s T3R.PV víc než 280...Bude se pokračovat dál nebo se začnou místo T3 rekonstruovat KT-čka?

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 24.2.2006 23:29

Zvláštní moskevská rekonstrukce aneb jak přestavět té trojku na IS dvojku (tank.-).oproti tomu sou opravdu všechny pražský tramvaje krásný :lol: Ale zase kdyby to bylo dobře vyztožený,nebyl by problém s gumokolama :lol:
Obrázek

Quakeman

Příspěvek od Quakeman » 19.1.2006 20:26

PvvS píše:V tom pripade se lidi z Parsu asi na MSV mylili . Nepisu nic co si neoverim. Ty info z Ba mas od techniku ?
Presne tak od technikov ktorí na tých vozoch makajú aby ich dokončili a spojazdnili.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 19.1.2006 18:13

Quakeman píše:Pletieš,neviem prečo tu vypisuješ svoje domnienky,bludy a nie fakty.Za prvé TV3 pochádza z SKD zo skladových zásob po bývalom ČKD,takže je to nová výzbroj.A po druhé som si to preveril fyzicky že je výybroj nová a ešte mi to potvrdily ludia z Parsu čo ten voz tu v Bratislave dokončujú. A po tretie KT8 z Prahy chodia na reko do Parsu iba odstrojené karosérie bez výzbroje,tá ostáva naďalej majetkom DP Praha.
V tom pripade se lidi z Parsu asi na MSV mylili . Nepisu nic co si neoverim. Ty info z Ba mas od techniku ?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 19.1.2006 15:42

Ondrys píše:Podle stránek ČKD Pragoimex má KE objednáno 12 ks reko kačen: http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... ref-sk.htm
Tam je ale realizace 2003-2013 a v tom to čase jich jim přijde 12ks to znamená každej rok jedna. A 2 krát 2 kačeny

Odpovědět